לאחר 9 חודשי הפסקה, קתאי פסיפיק מחדשת את קו טיסות הנוסעים בין תל אביב להונג קונג. החל מה-5 בנובמבר תפעיל החברה טיסה שבועית ישירה בכל כיוון בקו בין הונג קונג לתל אביב וטיסות המשך ליעדים נוספים. המטוסים שיפעלו בקו הם "מטוסי הדגל" של החברה, ה-Airbus החדשים - ה-A350-1000.
"אנחנו שמחים לחדש את הטיסות הסדירות שלנו מתל אביב להונג קונג ומעבר לה", אומרת קרי לואי, מנהלת קתאי פסיפיק בישראל. "על אף שנבצר מאיתנו להציע טיסות נוסעים מחודש פברואר, המשכנו להפעיל טיסות מטען סדירות בין הונג קונג לתל אביב, בתדירות שהגיעה ל-3 טיסות שבועיות, זאת על-מנת לאפשר תנועה של מטענים בין הערים. הדבר מייצג את הרוח שלנו - מחויבות גדולה לשוק הישראלי".
שירות לקוחות חדש באמצעות ה-WhatsApp במקביל להחזרת הקו, קתאי פסיפיק משיקה שירות דיגיטלי חדש ב-WhatsApp עבור לקוחותיה בישראל, שישפר את מערכת ההזמנות ושירות הלקוחות ויחסוך זמן. בעזרת שירות ה-WhatsApp, הלקוחות הישראלים יכולים לטפל בהזמנות קיימות ולשאול שאלות. שירות הצ'אט החדש ב-WhatsApp מתווסף למערך שירות הלקוחות בערוצים האחרים: בטלפון, באימייל וברשתות החברתיות. השירות זמין בישראל בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 ל-17:00. ניתן לפנות ל-WhatsApp של קתאי פסיפיק במספר: +852 2747 2747
Care
בריאות הנוסעים ורווחת הלקוחות נמצאים בראש סדר העדיפות של קתאי פסיפיק. לכן, השיקה החברה את Cathay Care, במטרה להבטיח שהלקוחות ירגישו בטוחים ומוגנים בכל שלבי הטיסה. במסגרת זו הגדילה קתאי פסיפיק את אמצעי ההיגיינה והבטיחות משלב הצ'ק-אין ועד השהייה במטוס.
על-מנת למזער את המגע בשדה התעופה ולהבטיח ריחוק חברתי, מומלץ לכל הנוסעים לבצע צ'ק-אין באינטרנט. כמו-כן, אלכוג'ל ומסכי מגן הוצבו בדלפקי הצ'ק-אין, וכל עובדי קתאי פסיפיק מחויבים לעטות מסכות. בשדה התעופה סומנו שבילים עבור עמדות הצ'ק-אין, שיעזרו לנוסעים לעמוד בתקנות המרחק. בנוסף, כל הנוסעים יחויבו לעטות מסיכה במהלך כל הטיסה.
בנוסף, מטוסי ה-Airbus A350-1000 שמגיעים ויוצאים מתל אביב מאובזרים במסנן HEPA ובטכנולוגיית זרימת אוויר המבטיחה את איכות האוויר הגבוהה ביותר האפשרית. הטכנולוגיה העדכנית ביותר מסירה 99.999 אחוז ממזהמי האוויר.