X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תוצאות תשעת החודשים הראשונים של 2020:

למרות הקורונה: רווחי שיא לתעשיה האווירית

עלייה של כ-37% ברווח הנקי לכ-112 מיליון דולר - הרווח הנקי הגבוה ביותר ב-9 החודשים הראשונים בתולדות החברה המכירות עלו ב-2.3% צבר ההזמנות עומד על סך של 12.7 מיליארד דולר המייצגים כ-3.2 שנות פעילות
▪  ▪  ▪
הראל לוקר [צילום: התעשייה האווירית]

התעשיה האוירית מפרסמת (יום א', 15.11.20) את הדוחות הכספיים ומדווחת על עלייה של כ-37% ברווח הנקי לכ-112 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2020 בהשוואה לכ-82 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד - הרווח הנקי הגבוה ביותר בתשעת החודשים הראשונים בתולדות החברה הגבוה מהרווח הנקי בשנת 2019 כולה - כ-90 מיליון דולר. הרווח הנקי ברבעון השלישי של שנת 2020 עמד על כ-30 מיליון דולר בהשוואה לכ-32 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
עוד מדווח על עלייה של 2.3% בהיקף המכירות לכ-3,084 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2020, בהשוואה לכ-3,016 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד - המכירות הגבוהות ביותר בתשעת החודשים הראשונים של השנה בתולדות החברה. מכירות החברה ברבעון השלישי של 2020 הסתכמו בכ-1,006 מיליון דולר בהשוואה לכ-1,030 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, קיטון של כ-2.3%.
גידול של כ-15% במכירות של החטיבות הצבאיות: בתשעת החודשים הראשונים של 2020 לכ-2,571 מיליון דולר בהשוואה לכ-2,234 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. ירידה במכירות של חטיבת תעופה בתשעת החודשים הראשונים של 2020, לאור המשבר העולמי בשוק התעופה, לסך של כ-877 מיליון דולר, בהשוואה לכ-1,083 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
צמיחה של 17.8% נרשמה ב-EBITDA בתשעת החודשים הראשונים של 2020 לכ-311 מיליון דולר בהשוואה לכ-264 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, ה-EBITDA ברבעון השלישי של 2020 הסתכם בכ-88 מיליון דולר בהשוואה לכ-99 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
צמיחה של כ-48% ברווח התפעולי בתשעת החודשים הראשונים של 2020 לכ-163 מיליון דולר ברבעון הנוכחי (כ-5.3% מהמכירות) בהשוואה לרווח תפעולי של כ-110 מיליון דולר (כ-3.6% מהמכירות) בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון השלישי של 2020 הסתכם בכ-36 מיליון דולר (כ-3.6% מהמכירות) בהשוואה לרווח תפעולי של כ-42 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד (כ-4.1% מהמכירות).
צבר ההזמנות של החברה עומד על סך של 12.7 מיליארד דולר המייצגים כ-3.2 שנות פעילות. יתרות המזומנים והאמצעים הנזילים של החברה מסתכמים בכ-1 מיליארד דולר. זאת, לצד תזרים מזומנים שלילי בסך של כ-188 מיליון דולר מפעילות שוטפת הנובע ברובו מעיכוב בתשלום של לקוח מרכזי, שאין בו כדי להוות סיכון לעמוד בהתחייבויותיה העתידיות של החברה.
יו"ר דירקטוריון התעשיה האוירית, הראל לוקר: "זהו הרבעון השביעי ברציפות שהחברה מציגה תוצאות שיא בפעילותה העסקית וזאת על-אף משבר הקורונה. הגידול במכירות והשיפור ברווחיות וביתר התוצאות הכספיות, הוא תוצאה של מימוש קפדני בידי ההנהלה והעובדים של אסטרטגיית החברה בשלוש השנים האחרונות ועמידה ביעדי התוכנית העסקית שלה. מגפת הקורונה משפיעה כיום בעיקר על תחום התעופה בחברה, אך התעשיה האוירית היא חברה עם טכנולוגיה ומוצרים מגוונים, הפועלת בכמאה מדינות בעולם. גיוון מוצרי וגאוגרפי זה מאפשר לנו להתמודד עם אתגרי הקורונה, ומציב את החברה בעמדה מצוינת להתמודדות עתידית עם המשבר העולמי ולהמשך הצלחה עסקית ועשייה לטובת ביטחון מדינת ישראל וכלכלתה".

תאריך:  15/11/2020   |   עודכן:  15/11/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למרות הקורונה: רווחי שיא לתעשיה האווירית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
לפלר: ככל שישנם פתרונות שמעמידה המדינה לטובת הבנקים, נבקש לבחון את העמדת אותם פתרונות האשראי גם לטובת הגופים החוץ בנקאיים, כך שיפתחו בפני העסקים עוד אפשרויות לקבלת הלוואות"
מירב ארד
יתר ימי הבידוד תחולק עלות הבידוד שווה בשווה בין המדינה למעסיק    למעסיקים עד 20 עובדים, המדינה תממן 75% מעלות ימי הבידוד
מירב ארד
בדיקת סופיה אושרה על-ידי מנהל המזון והתרופות האמריקני ה-FDA ומשרד הבריאות ומאפשר לבצע כ-40 בדיקות בשעה ללא צורך במעבדה או שינוע דגימות
מירב ארד
החוקרים: "עירבוב של חומרים נוספים כמו ארסן בבצעי הכסף, שרגמו להן להראות בצבע כסף, מחזק את הסברה שלפחות בחלק מהתקופה, היה מדובר בזיוף מכוון"
איציק וולף
המשרד להגנת הסביבה הטיל עיצום כספי בסך 3.78 מיליון שקל על חברת נובל אנרג'י-שברון, לאחר שהפרה את תנאי היתר ההזרמה לים של אסדת הגז לוויתן    השרה גמליאל: שברון צריכה להפיק את הלקחים מההפרה הבוטה של נובל אנרג'י. לא נאפשר לחברות הענק לסכן את הציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il