X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההכנסות ירדו בשיעור של 94% לכ-39 מיליון דולר החברה רשמה גרעון של כ-125 מיליון דולר בהון העצמי הוצאות ההפעלה ברבעון הצטמצמו בכ-80% לכ-101 מיליון דולר
▪  ▪  ▪
[צילום: סיון פרג']

חברת התעופה אל-על מסכמת רבעון שלישי קשה עם הפסד של כ-147 מיליון דולר לעומת רווח של כ-26.8 מיליון דולר ברבעון השלישי לשנת 2019, ועם גרעון של כ-125 מיליון דולר בהון העצמי.
ההכנסות מהפעלה קטנו בכ-608 מיליון דולר, כ-93.9% ביחס להכנסות ברבעון השלישי לשנת 2019. הכנסות מנוסעים הסתכמו בכ-8 מיליון דולר לעומת 597 מיליון דולר ברבעון המקביל. הקיטון החד הינו תוצאה של הפסקת טיסות הנוסעים של החברה ברבעון המדווח.
בתחום המטענים, ההכנסות הסתכמו בכ-23 מיליון דולר וקטנו ביחס לרבעון המקביל אשתקד בכ-9 מיליון דולר, כתוצאה מקיטון בכמות המטען המוטס אשר נובעת מהפסקת פעילות מטוסי הנוסעים שהביאה לקיטון בקיבולת שהציעה החברה.
הוצאות ההפעלה של החברה הסתכמו ברבעון המדווח לכ-101 מיליון דולר. מתוך סכום זה, כ-60 מיליון דולר הינם בגין הוצאות פחת והוצאות קבועות אחרות בקשר עם חכירות מטוסים ומנועים.
הוצאות המימון, נטו הסתכמו בכ-39.7 מיליון דולר בהשוואה לכ-22.4 מיליון דולר ברבעון השלישי לשנת 2019. עיקר הגידול נובע מהוצאה בסך של כ-14.4 מיליון דולר הנובעת משווי הוגן שלילי של עסקות גידור דס"ל לתקופות עתידיות בהן הצריכה צפוייה להיות נמוכה מהכמות המגודרת, זאת בשל הירידה הצפויה בהיקפי הפעילות ביחס לפעילות שתוכננה בעת ביצוע עסקות הגידור.
הוצאות הדס"ל של החברה קטנו ברבעון המדווח בכ-132.6 מיליון דולר (קיטון של כ-97%) ביחס להוצאות ברבעון המקביל אשתקד, בעיקר כתוצאה מירידה של כ-96% בכמות הדלק שנצרכה.
יתרת התחייבויות בגין מכירה מראש של כרטיסי טיסה ללקוחות מסתכמת בכ-240 מיליון דולר, מתוכם כ-39 מיליון דולר בגין שוברים שהונפקו כחלופת החזר כספי ללקוחות.
מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין: "לאחרונה חזרנו להפעיל טיסות נוסעים למספר מצומצם של יעדים, ואנו מקווים שכבר בתקופה הקרובה יתאפשר להרחיב את היקפי הפעילות ולהחזיר את החברה בהדרגה לפעילות סדירה, ככל שניתן.
במקביל, אנו ממשיכים להטמיע את מהלכי ההתייעלות בחברה, ולנסות ולהחזירה לפסי צמיחה. עם זאת, ללא תמיכת ממשלת ישראל, שתיתן לחברת אל על את הגיבוי הנדרש כדי שנוכל לקדם את גיוס החוב, תתקשה חברת אל על לעמוד בהתחייבויותיה בהמשך, ותעמוד בפני סכנת קיום".

תאריך:  25/11/2020   |   עודכן:  25/11/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפסדי אל-על ברבעון ה-3: 147 מיליון דולר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
שיא בהכנסות נרשם ברבעון השלישי אשר הסתכמו בכ-3.9 מיליארד שקלים    הרווח ברבעון זה עלה בכ-76%    מכירות שופרסל אונליין הגיעו ברבעון השלישי לכ-20.8% מכלל מכירות קמעונאות המזון
איתמר לוין
התעלם מתלונותיו של ואדים מולדבסקי על עישון בשטחים ציבוריים בבתי הכלא מעשיהו ואשל וב"פוסטה" להובלת האסירים    מולדבסקי יקבל 3,000 שקל - עשירית בלבד מהסכום שתבע
עידן יוסף
היקף הנשים המשרתות כפקידות ירד ב-25% - כך דיווח צה"ל לוועדת החוץ והביטחון    הוועדה קוראת לוועדה בראשות מפקד מז"י לבחון פתיחתם לשירות נשים של כל מקצועות צה"ל
עידן יוסף
לטעמו של עופר מלכה, טעות לשים את כל כובד משקל התכנון התחבורתי בישראל על מיזם זה    האוצר: המטרו עבר בדיקת כדאיות כלכלית משמעותית, ולכן משרד האוצר פועל ככל הניתן לקדמו    יו"ר הוועדה לביקורת מדינה קורא להקים ועדה מיוחדת בכנסת לנושא המטרו
עידן יוסף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il