X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פורסם מדד איכות השירות הממשלתי לציבור לשנת 2019 של יחידת שיפור השירות הממשלתי במשרד הדיגיטל הלאומי אזרחי ישראל העדיפו את השירות בערוץ הדיגיטלי על פני ערוץ שירות טלפוני ופנים אל פנים
▪  ▪  ▪
המשרד לבטחון הפנים. מקום 1 [צילום: לע"מ]
משרד המשפטים במקום 2 [צילום: לע"מ]

רשות האוכלוסין וההגירה במקום 3 [צילום: לע"מ]

היחידה לשיפור השירות הממשלתי לציבור שע"י רשות התקשוב הממשלתי, במשרד הדיגיטל הלאומי, מפרסמת את הדוח השנתי לאיכות השירות הממשלתי לציבור לשנת 2019. הדוח המתפרסם זו השנה השישית, משקף את ממצאי מדידת חוויית האזרח מהשירות הממשלתי ב-23 משרדי ממשלה ויחידות-סמך אשר נאספו לאורך שנת 2019.
במעמד דודי אמסלם, שר הדיגיטל הלאומי, הוענקו אותות הצטיינות למשרדים המובילים במדד היחידה לשיפור השירות הממשלתי ברשות התקשוב הממשלתי, במשרד הדיגיטל הלאומי.
מהדוח עולה כי אזרחי ישראל ממשיכים להעדיף את השירות בערוץ הדיגיטלי על פני ערוץ שירות טלפוני ופנים אל פנים, וזאת נכון לצריכת שירותים ממשלתיים שנמדדה בשנת 2019, טרם התפרצות מגיפת הקורונה.
היחידה המצטיינת: האגף לרישוי כלי ירייה
הגופים המובילים על-פי המדד ברמת השירות לציבור הם האגף לרישוי כלי ירייה (במשרד לביטחון פנים, מקום ראשון), האגף לרישום והסדר מקרקעין ("טאבו", במשרד המשפטים, מקום שני) ורשות האוכלוסין וההגירה (מקום שלישי).
"אני רואה חשיבות גדולה בדוח זה, ככלי לתודעת השירות המעצים את העשייה לשיפור השירות הממשלתי, להתמקצעות והתייעלות", אמר השר אמסלם. "נראה כי האזרחים הצביעו באצבעות וכי הם מעדיפים לעשות שימוש בכלים הדיגיטליים לקבלת השירות הממשלתי וכי העדפה זו בעלייה על חשבון הערוץ ה'פרונטלי'. אנו במשרד הדיגיטל הלאומי נמשיך לפעול לשיפור מתמיד בחסמי השימוש הקיימים ונוסיף שירותים רבים שיתאמו לצורכי האזרחים והעסקים. אני מודה לאזרחים שהשתפו במדידת השירות והעניקו לנו ביקורת בונה".
בדוח מפורסמת מידת שביעות הרצון הכללית של האזרחים ליחידות שהשתתפו במדידה. במסגרת המדידה נערכו כ-48,000 ראיונות שביעות רצון, מתוכם:
כ-21,000 ראיונות בסניפים בשיטת 'פנים אל פנים', כ 6,000 ראיונות טלפוניים וכ-21,000 ראיונות באינטרנט. בנוסף, נמדדו כ-21,000 זמני קבלת שירות וכ-2,100 תצפיות ותיעוד תנאי שירות פנים אל פנים בכ-500 סניפים. כל אלו מרכיבים את ציון איכות השירות ליחידה הממשלתית הנמדדת.
מהדוח נראה המשך מגמת שיפור בשביעות הרצון מהשירות הממשלתי לציבור אשר עומדת על ציון 68 בקירוב בהשוואה ל-65 בשנה הקודמת. ניכר כי השירות הממשלתי בערוצי הדיגיטל מייצר שביעות רצון גבוהה יותר ביחס לערוצי השירות הפרונטליים והטלפוניים.
שביעות הרצון מהשירותים באתר האינטרנט עומד בממוצע על 76 (עם שונות בטווח 85-65 בין היחידות). שביעות הרצון מהשירות פנים אל פנים עומד בממוצע על 71 (עם שונות בטווח שבין 56 ל-89), ושביעות הרצון מהשירות הטלפוני עומדת בממוצע על 60 (עם השונות הגדולה ביותר בטווח שבין 36 ל-84 בין היחידות).
שיעור הפונים לאתר האינטרנט עלה ב-6% בהשוואה לשנה הקודמת, על חשבון פנייה לערוצים האחרים.
במדד מידת האמון של הציבור בשירות הממשלתי, האמון של מקבלי השירות ביחידות הממשלתיות עלה בצורה שאינה משמעותית בהשוואה לשנה קודמת (עומד על ציון ממוצע 65).

תאריך:  30/11/2020   |   עודכן:  30/11/2020
+הנדל והאוזר יצביעו בעד פיזור הכנסת
18:05 30/11/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שר התקשורת הצהיר כי אם תעלה הצעה לפיזור הכנסת תצביע מפלגת דרך ארץ בעדה  ▪  "אני רואה רק מסלול אחד - הליכה לבחירות. הממשלה לא מתפקדת מספיק טוב"

הנדל והאוזר. אפשרו את הקמת הממשלה [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
נתניהו. גוררים אותנו לבחירות [צילום: מן הטלוויזיה]
+95 יחידות ממשלתיות מצפצפות על חוק המעבר לירושלים
13:26 30/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הכלכלה: אם הממשלה לא תפעל ליישום החלטתה למעבר יחידותיה לירושלים - הוועדה תיזום חקיקה בעניין  ▪  ראש האופוזיציה בעיריית ירושלים, עופר ברקוביץ': ירושלים צריכה להיות עיר ממשל - המהלך יכול להכניס לעיר 350 מיליון שקל  ▪  נציג רשות החברות הממשלתיות: החברות שיכולות לעבור טוענות שזה לא כלכלי עבורן

עופר ברקוביץ [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 35
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכלכלה: אם הממשלה לא תפעל ליישום החלטתה למעבר יחידותיה לירושלים - הוועדה תיזום חקיקה בעניין    ראש האופוזיציה בעיריית ירושלים, עופר ברקוביץ': ירושלים צריכה להיות עיר ממשל - המהלך יכול להכניס לעיר 350 מיליון שקל    נציג רשות החברות הממשלתיות: החברות שיכולות לעבור טוענות שזה לא כלכלי עבורן
מירב ארד
הוסיף" "זאת החלטה קשה לשלוח את ישראל בעת הזאת לבחירות, מצד שני לממשלה יש תפקיד אחד - לעבוד לטובת האזרחים"    עמיר פרץ: "הסיכויים שנצביע לפיזור הכנסת הם מאוד גבוהים"
איציק וולף
האקדמיה תעסוק בין היתר בחקר, תיעוד ופיתוח שפת הסימנים הישראלית, עיסוק בתחומי הסימון, האיות, המינוח, הדקדוק, אוצר המילים והביטוי של שפת הסימנים הישראלית, עריכת מילונים כלליים ומיוחדים, וקידום השימוש בשפת הסימנים הישראלית
איתמר לוין
סבור שיש מקום להוציא צו על תנאי, שיחייב את הממשלה לנמק מדוע אינה ממנה מפכ"ל קבוע    אוחנה: אני מוכן לקדם את המינוי, אך בתנאי שכחול-לבן תעמוד בהסכם הקואליציוני בנוגע למינויים הבכירים
מירב ארד
נתניהו התייחס לדברים בטקס בטקס קבלת הפנים לטיסה המסחרית הראשונה של חברת "פליי דובאי" ואמר כי "בלי שיתוף פעולה מצד גנץ ישראל תלך לבחירות"    כחול לבן: "אם לא היה משפט - היה תקציב"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il