X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האחראי על עובדי הניקיון במשרד רה"מ:

חשפתי שחיתות במעון רה"מ ופוטרתי

יעקב קדוש טוען שנדרש לזייף דוחות נוכחות כדי להסתיר העסקה בלתי חוקית, ללחוץ על עובדות למסור תצהירים לטובת שרה נתניהו ולטייח העסקת עובדים לצרכיה הפרטיים של המשפחה
▪  ▪  ▪
"יחס גזעני ליוצאות אתיופיה"

יעקב קדוש, שהיה האחראי על עובדי הניקיון (עובדי קבלן) במשרד ראש הממשלה ובמעונות ראש הממשלה, טוען שהוא עומד להיות מפוטר משום שחשף מעשי שחיתות במעונו של ראש הממשלה בירושלים. קדוש מבקש (יום ג', 1.12.20) מבית הדין האיזורי לעבודה בירושלים למנוע את פיטוריו.
קדוש הוא כיום עובד בחברת המשרד הנקי, ולפני כן הועסק בחברות כוח האדם מוריה וקלינור. לטענתו, בשנים האחרונות הוא נחשף להתעמרות של שרה נתניהו בעובדות המעון; לבקשות של אב הבית, אפי אזולאי, לזייף דוחות נוכחות של עובדי המעון, שהועסקו בניגוד לחוק שעות עבודה ומנוחה; לטיוח והסתרה של העסקת עובדי המעון בניגוד לדין ולהסכם עם מוריה, כגון שרתות אישית, ניקוי הדירה הפרטית של משפחת נתניהו בירושלים וביצוע שליחויות פרטיות; אילוץ מצידו של אזולאי להחתים עובדות במעון על תצהירי תמיכה בשרה נתניהו כתנאי להחזרתן לעבודתן; אילוץ בידי אזולאי להקליט את שיחותיו עם עובדות המעון ולהעביר אליו את ההקלטות; יחס גזעני מצד שרה נתניהו כלפי עובדות ממוצא אתיופי.
לטענת קדוש, הוא התריע על מעשים אלו בפני בכירים במשרד ראש הממשלה, ובהם היועצת המשפטית, שלומית ברנע-פרגו, והוא מייחס לתלונותיו את פתיחתה של חקירה משטרתית בנושא. לדבריו, בעקבות זאת דרש מנכ"ל משרד ראש הממשלה דאז, רונן פרץ, מחברת מוריה להעבירו מתפקידו. לאחר שהחברה סירבה, הופסקה ההתקשרות איתה ללא התראה מוקדמת, ובמקומה נלקחה - ללא מכרז - חברת המשרד הנקי. זו קלטה את כל עובדיה של מוריה שהועסקו במשרד רה"מ, ובהם קדוש.
קדוש אומר כי בחודש ספטמבר נודע לפרץ שהוא ממשיך להיות מועסק בחברת המשרד הנקי, והוא דרש ממנכ"ל החברה, משה קלר, לפטרו, תוך איום שההתקשרות עימה תופסק אם לא יעשה כן. בחודש שעבר זומן קדוש לשימוע לפני פיטורים, בו הכחיש את כל הטענות נגדו וטען מצידו שמדובר בהתנכלות בשל המעשים הפסולים שחשף. שבוע לאחר מכן נמסר לו שהוחלט לפטר אותו. לדברי קדוש, הוא ביקש את הגנת מבקר המדינה בהיותו חושף שחיתות, אך טרם נענה. קדוש מבקש מבית הדין לאסור לפטרו עד להכרעה בתביעה העיקרית שבכוונתו להגיש. הבקשה הוגשה באמצעות עוה"ד אופיר שמשון ויעקב גרסון, וטרם הוגשו תגובות החברה ומשרד רה"מ.

תאריך:  01/12/2020   |   עודכן:  01/12/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חשפתי שחיתות במעון רה"מ ופוטרתי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין, יצחק דנון
יבואן המלט וחומרי הבנייה בנימין ברון טוען, כי העניק לרשת יינות ביתן באוקטובר 2017 הלוואות בסך 35 מיליון שקל בשל המצוקה אליה נקלעה הרשת    ההנהלה הנוכחית, בראשותו של שלמה רודב, טוענת שמדובר היה בהלוואת בעלים של נחום ביתן ושלא קיבלה כל הלוואה מידיו של ברון
עידן יוסף
יו"ר ועדת החוקה: להשוות בין בתי הדין לבין מערכת המשפט כדי לא להפלותם במרוץ הסמכויות    בתי הדין הרבניים: יחס התיקים הוא פי 8 למערכת המשפט, אך יחס התקציב הוא פי 20; בשנת 2020 קוצץ תקציב הבסיס למחשוב ב-40%    האוצר: "תקנת התקציב למחשוב בתיה"ד לא נפגעה"
איציק וולף
התכנסות הוועדה - למרות חוות הדעת של היועץ המשפטי לממשלה שלפיה ישנה בעייתיות בפעולת הוועדה בנושאים הנמצאים בהליכים פליליים
יפעת גדות
הטכניון יעניק את פרס הארווי היוקרתי לשנת 2020-2019 לפרופ' ג'וזף דה-סימון מאוניברסיטת סטנפורד ולפרופ' רפאל משולם מהאוניברסיטה העברית
איציק וולף
ארגון מנהלי בתי הספר טוען כי התקנות החדשות המאפשרות חזרה הדרגתית של התלמידים ללימודים פרונטליים בכיתות נותנות מענה מצוין לצרכים החברתיים שלהם, אך לא יסגרו את הפערים הפדגוגים שנוצרו    "חייבים לחשוב מחדש על בחינות הבגרות כי הילדים לא יהיו מוכנים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il