X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ח"כ אסף זמיר פרסם כי זומן לפגישה עם יו"ר כחול לבן וכי בפגישה הודיע לו גנץ שלא יכלול אותו ברשימת המפלגה לכנסת ה-24 "אינני מתחרט ואני שלם עם הצבעתי.
נפרדנו כידידים והודיתי לו על האמון שנתן בי"
▪  ▪  ▪
זמיר. הצביע בניגוד לעמדת מפלגתו [צילום: דוברות כחול לבן]

יו"ר כחול לבן, שר הביטחון בני גנץ, הודיע לח"כ אסף זמיר כי לא יכלול אותו ברשימת המפלגה בבחירות לכנסת ה-24. זאת, בעקבות האופן שבו הצביע זמיר בשבוע שעבר, באופן שסיכל את הארכת המועד האחרון לאישור תקציב המדינה.
"‏היום זימן אותי בני גנץ לפגישה בה הודיע לי כי בעקבות הצבעתי בשבוע שעבר לא אכלל ברשימת כחולבן לכנסת. אינני מתחרט ואני שלם עם הצבעתי.
נפרדנו כידידים והודיתי לו על האמון שנתן בי עד כה והפצרתי בו לעשות כל שצריך כדי שהמרכז שמאל יגיע מאוחד לבחירות במבנה שיאפשר התמודדות על השלטון", צייץ זמיר (יום א', 27.12.20) בחשבון הטוויטר שלו.
ככל הנראה יקיים גנץ פגישה דומה גם עם חברי הכנסת רם שפע ומיקי חיימוביץ', שהצביעו גם הם באופן דומה לזמיר.

תאריך:  27/12/2020   |   עודכן:  27/12/2020
+לשכת רפי פרץ: "יתמודד על ראשות הבית היהודי"
21:50 27/12/20  |  

השר לענייני ירושלים ומורשת, רפי פרץ, מכחיש את הדיווח באתר כיפה לפיו הוא צפוי לפרוש מראשות הבית היהודי לאור מצבה הגרוע של המפלגה בכל הסקרים. בלשכתו אומרים מדובר בסחריר. מי ששמם מוזכר כמתמודדים אפשריים לראשות המפלגה הם: ניר אורבך, מוטי יוגב ואלי בן דהן. זאת לאחר שפרץ אפשר התמודדות רק לחברי מרכז, בניגוד להבטחתו לפתוח את השורות.

+כחול לבן: נתניהו ממשיך להשתמש בקורונה לצרכיו הפוליטיים
21:22 27/12/20  |  עידן יוסף

כחול לבן מגיבה להאשמות הליכוד: "בכל מדינות העולם מערכת החינוך פועלת גם בסגר. נתניהו, שמנע טיפול במוקדי הדבקה והעלאת הקנסות משיקולים פוליטיים צרים, ממשיך להשתמש בקורונה לצרכיו הפוליטיים. לא נקבל הטפות מוסר ממי שמביא מאות אלפי משפחות לפת לחם ולא העביר תקציב רק כדי להימלט מהדין ולפגוע במערכת המשפט".

+הליכוד: כחול לבן מסכנת חיי אדם משיקולי בחירות
20:48 27/12/20  |  עידן יוסף

הליכוד: "כחול לבן מסכנים את חייהם של אזרחי ישראל בכך שהם משבשים את הסגר מסיבות פוליטיות כדי להאריך את הסגר במהלך הבחירות, בזמן שהתחלואה עולה דרמטית והמוטציה מתפשטת בישראל. זה יביא עוד מתים ויאריך את הזמן בו העסקים סגורים. כחול לבן חייבים להפסיק עם המשחקים הפוליטיים ולהצטרף לראש הממשלה נתניהו במאמץ לסגר הדוק ומהיר יחד עם מבצע חיסונים ענק שיביא את ישראל להיות אחת המדינות הראשונות בעולם שיוצאות מהקורונה ופותחות את הכלכלה".

+הליכוד יכריע בשאלת המקדימות
20:35 27/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בית הדין של הליכוד: יש לכנס את ועדת החוקה של התנועה עד יום רביעי להיערכות להרכבת הרשימה לכנסת ה-24  ▪  ייתכן שיוחלט על קיום בחירות מקדימות  ▪  נתניהו עשוי להתנגד ולהציע חבילה של הצעות להרכבת הרשימה

נתניהו. מעדיף להרכיב בעצמו [צילום: פלאש 90]
+מיכאלי: יוקדם הדיון המשפטי בעניין הבחירות המקדימות בעבודה
19:52 27/12/20  |  

חברת הכנסת מרב מיכאלי: "עוד ניצחון קטן במאבק הגדול שלי להצלת מפלגת העבודה. ביהמ"ש נענה לפנייה להקדים את הדיון בעתירה נגד ביטול הבחירות המקדימות. ובשפה לא משפטית - ביום רביעי יש לנו הזדמנות לתקן את העוול שעמיר פרץ עושה, לדרוש מקדימות תקינות ולהלחם על הדמוקרטיה במפלגת העבודה ובפוליטיקה בכלל".

+חיימוביץ': לכנסת הקרובה לא אתמודד בכחול לבן
19:42 27/12/20  |  

ח"כ מיקי חיימוביץ': "נפגשתי היום עם בני גנץ, וסיכמנו על סיום דרכנו הפוליטית המשותפת, ועל כך שלא אתמודד ברשימת כחול לבן לכנסת הקרובה.
זוהי החלטה שאני שלמה איתה. אני חשה הקלה גדולה על ההצבעה שלי, שהובילה לפיזור הכנסת. כבר באותם הימים הפערים האידאולוגים בין דרכי ומצפוני לבין הדרך שבה הלך גנץ העמיקו עד שהפכו לבלתי ניתנים לגישור, ויצאתי מנקודת הנחה שלא אתמודד ברשימה בבחירות הבאות.
"מצפוני שלם ואני גאה על הדרך שבה הצבעתי במטרה למנוע מנתניהו למרוח ולהרוויח עוד זמן בתפקידו, אחרי חצי שנה שבה ניהל את המדינה רק על פי האינטרס האישיים והפוליטיים שלו. אני מודה לגנץ על השותפות והאמון, ומודה לו על הזכות לנהל את ועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת. אני מאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו".

+ח"כ אסף זמיר לא יכלל ברשימת כחול לבן בבחירות הקרובות
15:57 27/12/20  |  מירב ארד

יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ נפגש (יום א') עם ח"כ אסף זמיר ובתום שיחה אישית, סיכמו כי לא יכלל ברשימת כחול לבן בבחירות הקרובות. גנץ איחל לזמיר הצלחה בהמשך דרכו.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
מירב ארד
המצלמות יתעדו אירועים חריגים ואת כל הליך ספירת הקולות    לא יופעלו קלפיות ניידות למבודדים ולחולי קורונה    לא פיוצלו ימי ההצבעה והיא תיערך ביום אחד
אלכס נחומסון
המשותף בין שתיקתה של הפרופסור עדה יונת לבין הצהרותיו של ראש הממשלה החליפי בני גנץ הוא שמוטב היה לשניהם לא להתרחש
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - טיוח ושיבוש, הפיק לקח, בזבוז מאות מיליונים ותומך    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    שבת שלום, והרבה בריאות ואושר
בצלאל סמוטריץ'
כאנשים מאמינים אנחנו יודעים שבעולמו של ריבונו של עולם שום דבר טוב לא יכול לצאת מעבירה. כשיהודים יושבים ומחללים שבת בצפייה בטלוויזיה שום דבר טוב לא יכול לצאת מזה, גם אם לרגע זה נראה ככה. יש לקב"ה מספיק דרכים לעזור לנו להסביר, לשכנע, ולהעביר את המסר, גם בלי שנכאיב לו
עידן יוסף
שרת התפוצות שמקורבת לגנץ טענה בעבר שראתה חוקרים פרטיים עוקבים אחריה    מתברר כי דווקא גורם בכיר מסיעתה ביקש ממשרד חקירות פרטי להתחקות אחר עקבותיה    במפלגת חוסן לישראל הכחישו שזה מי מטעמם: "אף גורם בחוסן לישראל לא הוציא מעולם הזמנה למעקב אחר איש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il