X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יונתן פולארד הבוקר בנתב"ג [צילום: לשכת רה"מ]
יונתן ואסתר פולארד בארץ [צילום: לשכת רה"מ]
יונתן ואסתר פולארד בהגיעם ארצה / לשכת ראש הממשלה
"אנחנו מקווים להפוך לאזרחים פרודוקטיביים בהקדם האפשרי ולהמשיך בחיינו כאן. זו מדינה נהדרת. יש לה עתיד מזהיר. היא העתיד של העם היהודי ואנחנו לא הולכים לשום מקום" פולארד ורעייתו אסתר הגיעו במטוס פרטי מניו-ג'רזי, חודש לאחר הסרת המגבלות האחרונות על המרגל לשעבר
▪  ▪  ▪

יונתן פולארד נחת לפנות בוקר (יום ד', 30.12.20) בישראל מלווה ברעייתו אסתר, כחודש לאחר שהוסרו ההגבלות על תנועתו וחמש שנים לאחר ששוחרר מכלא פדראלי אחרי מאסר ממושך של כ-30 שנה בשל ריגול למען ישראל. לקראת הנחיתה הוזמן פולארד הנרגש על-ידי הטייסים לתא הטייס, ושם האזין למגדל הפיקוח של נתב"ג שקיבל את פניו וברך אותו בעברית לרגל הגעתו לישראל.
פולארד, שהורשע בריגול למען ישראל במהלך עבודתו כחוקר במודיעין הצי האמריקני בשנות ה-80, קיבל אזרחות ישראלית במהלך שהותו בכלא בצפון קרוליינה, שם שהה עד שוועדת השחרורים הסכימה לשחררו בהגבלות בשנת 2017. כל הממשלים, משתי המפלגות, סירבו לשחררו והוא ריצה את אחד מעונשי המאסר הארוכים ביותר שנגזרו אי-פעם על מרגל בארה"ב. הדרג המקצועי במערכת הביטחון האמריקנית ראה בחומרה יתרה את מעשיו של פולארד, דווקא משום שפעל לטובת בעלת ברית קרובה של ארה"ב. המגבלות האחרונות שהוטלו על פולארד - ובראשן איזוק אלקטרוני ואיסור יציאה מארה"ב - הוסרו בסוף החודש שעבר. לנוכח מצבה הרפואי של אשתו, הגיעו בני הזוג ארצה בטיסה פרטית ישירה משדה התעופה ניוארק שבניו ג'רזי לשדה התעופה בן-גוריון.
בנמל התעופה קידם את פניהם של בני הזוג ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שהעניק לפולארד תעודת זהות ישראלית. בני הזוג נישקו את אדמת הארץ ובירכו "שהחיינו" יחד עם נתניהו. "ברוך שובכם, כמה טוב שבאתם הביתה. עכשיו תוכלו להתחיל את החיים מחדש, בחופש ובאושר. עכשיו אתם בבית", אמר להם נתניהו.
פולארד אמר: "אנחנו נרגשים להיות בבית סוף-סוף אחרי 35 שנים. אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת ישראל על שהחזירו אותנו הביתה. אין מי שגאה יותר במדינה הזו או במנהיג שלה יותר מאיתנו. אנחנו מקווים להפוך לאזרחים פרודוקטיביים בהקדם האפשרי ולהמשיך בחיינו כאן. זו מדינה נהדרת. יש לה עתיד מזהיר. היא העתיד של העם היהודי ואנחנו לא הולכים לשום מקום". על-פי תקנות הקורונה, נכנסו בני הזוג לבידוד ביתי בן עשרה ימים. הם צפויים להתגורר בירושלים.
בסוף נובמבר הזמין נתניהו את בני הזוג לעלות ארצה: "אתה צריך שיהיו לך כעת חיים נוחים, ששניכם תוכלו לעסוק בתחומי העניין שלכם. אנו יכולים לטפל באסתר עם הטיפול הרפואי הטוב בעולם". נתניהו פנה לרעייתו של פולארד שנלחמת בסרטן: "אנו מחכים לכם, גם בעידן הקורונה, בזרועות פתוחות. תקבלו מאיתנו את החיבוק האמיתי של עם ישראל. אני רוצה לברך אתכם על שנגמר הסיוט הזה ותוכלו לחזור הביתה לישראל".

תאריך:  30/12/2020   |   עודכן:  30/12/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יונתן פולארד נחת הלילה בישראל
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
}}}גרם לנזק תדמיתי קשה בארה"ב
מוטב בלי חגיגות  |  30/12/20 07:57
2
הבית היחיד שלו זו ארה"ב,
קישקוש בלבוש  |  30/12/20 11:10
3
פולרד והלשכה לקשרי מדע
פלג א  |  30/12/20 15:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת פולארד
עמנואל בן-סבו
הכל הפך פוליטי עם פוזיציה ברורה    ראש הממשלה בנימין נתניהו, אשר פעל כמו ראשי ממשלה אחרים ואישי ציבור רבים לשחרורו של יהונתן פולארד, קרוב לוודאי שיזכה בנקודות בציבוריות הישראלית על השבתו של המרגל היהודי יהונתן פולארד לארץ אבותיו, ארץ ישראל
עמוס גלבוע
המידע שהביא לא תרם משהו מיוחד לתמונת המודיעין הכוללת, מה עוד והיה כרוך בסיכון בלתי רגיל של קשרי ישראל עם ארה"ב
דן מרגלית
קבלת הפנים שמכין לו ביבי היא תכסיס פוליטי    זה אמצעי להשיג אהדה ציבורית בחגיגה מלאכותית, ובמחיר יקר למעמדה של ישראל בארצות הברית ובקרב הקהילות היהודיות שבה
עידן יוסף
ראש הממשלה אמר להם בשיחת טלפון: "אנו יכולים לטפל באסתר בטיפול הרפואי הטוב בעולם"    ח"כ משה אבוטבול לפולארד: "בוא לגור אצלנו בבית שמש"
עידן יוסף
היהודי-אמריקני שהורשע בריגול למען ישראל ושוחרר ב-2015 בתנאים מגבילים, הודיע כי בכוונתו לעלות לישראל ברגע שמצבה הרפואי של רעייתו יאפשר זאת    "כצעד האחרון לחופש נותרה חזרתנו הביתה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il