X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה טוענת שהמנכ"ל לשעבר רמי זיו מתחרה בה תוך שימוש במשאביה זיו, הממשיך להחזיק במניות מיעוט בחברה, הגיש תביעה להסרת קיפוחו
▪  ▪  ▪
בשליטת צבי גניס

חברת נוריס מדיקל טוענת, כי המייסד והמנכ"ל לשעבר רמי זיו מתחרה בה תוך שימוש במשאביה ובמוניטין שלה. החברה עוסקת בשתלים דנטליים וזיו ממשיך להחזיק ב-8.5% ממניותיה. בעל השליטה והיו"ר של נוריס הוא צבי גניס. זיו מצידו טוען, כי גניס השתלט בצורה פסולה על נכסים מרכזיים של החברה ודילל שלא כדין את חלקו בה.
בתביעתה של נוריס, שהוגשה (29.12.20) לבית המשפט המחוזי בחיפה, נאמר זיו הפר את התחייבותו בהסכם מאוגוסט 2017 עם גניס, אשר רכש 51% ממניות החברה ב-5 מיליון שקל. זאת, בכך שהוא פועל בהסתר על-מנת לגזול את נכסי החברה לצורך הקמת פעילות עצמאית המתחרה בה, תוך שימוש בקניין, בידע ובמוניטין שלה. לדברי נוריס, גניס לא היה משקיע בחברה ומציל אותה מקריסה, אלמלא התחייבותו של זיו לאי-תחרות ולשמירה על קניינה הרוחני.
נוריס אומרת כי זיו פוטר לפני חודשיים מתפקידו כמנהל טכנולוגיות ראשי נוכח ליקויים בתפקודו המקצועי והניהולי. לדבריה, היקף פעולותיו המפרות טרם התגלו במלואן, בין היתר נוכח סירובו להשיב לחברה את המחשב הנייד המצוי ברשותו, וכן לאפשר גישה לעמוד הלינקדאין השייך לה והמכיל מידע עסקי שלה, ואשר ככל הנראה הוא עושה בו שימוש לתועלתו האישית. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד שמוליק קסוטו וטל גוטמר, וטרם הוגש כתב הגנה.
זיו הגיש לפני שבועיים תביעה להסרת קיפוחו בחברה. הוא טוען, גניס - המחזיק כיום ב-81% ממניות החברה - והמנכ"ל לירן חג'בי נטלו לעצמם בעסקה פסולה את השליטה בחברת-הבת האמריקנית של נוריס, הפועלת בשוק הפוטנציאלי הגדול ביותר שלה, וזאת על-ידי מכירת השליטה בה לחברה השייכת לגניס או בני משפחתו. עוד הוא טוען, כי גניס ולירן מנעו מחברת נוריס הכנסות ב-700,000 דולר, בכך שמכרו את מוצריה לחברה בארה"ב במחירים נמוכים מן הראוי.
מהלכים אלו, טוען זיו, יצרו חסר בהון של נוריס - וגניס ולירן ניצלו זאת כדי לדלל בצורה משמעותית את אחזקותיו. תוך כדי מהלך זה הציגו השניים הערכות שווי, לפיהן שוויה של החברה הוא 3.6-2.4 מיליון שקל בלבד; זיו טוען ששוויה גבוה בהרבה. ביולי השנה אישרו ההנהלה והאסיפה הכללית, באמצעות שליטתו של גניס, גיוס הון של 10 מיליון שקל, אשר כלל הקצאת מניות נוספות לגניס - תוך שחלקו של זיו בה יורד מ-23% ל-8.5%. זיו מבקש לבטל את ההקצאה ולהחזירו לתפקידו. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד אסף ביגר ועמית גרין, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  30/12/2020   |   עודכן:  30/12/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סכסוך בחברת נוריס מדיקל לשתלים דנטליים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
הקופה תובעת 6.6 מיליון שקל, בטענה שהמוסד לא שילם תמורת מידע רפואי על מבוטחיה שהעבירה לו כמוסכם בשנים 2019-2017
עידן יוסף
ועדת החוקה אישרה בנוסף הארכה שלישית של מצב החירום בשל הקורונה    החוזרים מחו"ל השוהים במלוניות כעת יוכלו לעבור לבידוד ביתי כפוף לעריכת בדיקת קורונה במלוניות    משרד הבריאות: הגענו לשיא יכולת הבדיקות של 100,000 ביום
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון: דני דנקנר, גדי דנקנר, דורי דנקנר ואורנה דנקנר-בינמוביץ לא עמדו בתנאי המעניק להם פטור    התביעה - על חלוקת דיבידנד בסך 30 מיליון שקל ב-2006
איתמר לוין
בנק ישראל הטיל בשעתו את האחריות העיקרית על גליה מאור, שהייתה מנכ"ל לאומי, ועל צבי איצקוביץ, שהיה מנהל החטיבה לבנקאות פרטית בינלאומית    פרקליטות מיסוי וכלכלה סגרה את התיק בנימוק שאין סיכוי סביר להרשעה
עידן יוסף
"החלטתי שלא להמשיך בכחול לבן ואני לוקח פסק זמן ושוקל את דרכי. מודה לבני גנץ על השותפות לדרך ומאחל לו בהצלחה"    "אשאר בתפקידי במשרד החוץ ככל שאדרש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il