X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אש עיריית סכנין, ראש מועצת כפר כנא, ראש עיריית עראבה, ראש מועצת כוכב אבו אלוהיגא, וראש עיריית טירה קוראים לחבריהם להחרים את הפגישה המתוכננת להם למחר עם ראש הממשלה טוענים: נתניהו מנצל פוליטית את אוזלת היד של הממשלה בטיפול באלימות הליכוד: גורמים רדיקליים מפעילים לחץ על ראשי הרשויות
▪  ▪  ▪
מפלגת בל"ד השיקה קמפיין נגד נתניהו [צילום: מפלגת בל"ד]

ראשי רשויות ערביות קוראים (שבת, 16.1.21) להחרים את הפגישה שתוכננה יחד עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, למחר. לטענת ראשי הרשויות - בהם ראש עיריית סכנין, ראש מועצת כפר כנא, ראש עיריית עראבה, ראש מועצת כוכב אבו אלוהיגא, וראש עיריית טירה - נתניהו מנסה לנצל פוליטית את ראשי הרשויות הערבים ואת אוזלת היד של ממשלתו במאבק באלימות במגזר.
בתגובה לדברים נמסר מן הליכוד כי הפגישה נקבעה לאחר שוועד ראשי הרשויות הערביות יחד עם מרכז השלטון המקומי פנו לרה״מ וביקשו פגישה דחופה כדי ליטול חלק בתוכנית שראש הממשלה מגבש למאבק בפשיעה והאלימות הגואה בחברה הערבית.
לטענת הליכוד, גורמים רדיקליים מנסים כעת להפעיל לחץ על ראשי הרשויות שלא להשתתף. "חלק מאותם גורמים רדיקליים התנגדו להקמת תחנות משטרה בערים ערביות ולא עשו דבר מול משפחות הפשע בחברה הערבית. מסע הלחץ של הגורמים הרדיקליים לא יעבוד. הפגישה תתקיים כמתוכנן וראש הממשלה יעשה כל שביכולתו בכדי לדאוג לחוק וסדר בחברה הערבית כמו בכל חלקי הארץ. כל אזרח ואזרחית בישראל זכאים להרגיש בטוחים ומוגנים בקהילה בה הם חיים", טענו במפלגת הליכוד.

"תמהיל של חנפנות בזויה ועזות מצח"

ובתוך כך השיקה מפלגת בל"ד קמפיין אגרסיבי נגד בנימין נתניהו, בתגובה למסע הבחירות המתוקשר שלו בציבור הערבי. הערב הוצבו על-ידי מפלגת בל"ד, שלטים בעברית ובערבית בתל אביב, חיפה ורמת גן, בנוסף לשילוט ביישובים הערבים.
בשלטים בעברית מתנוססת דמות עם סיגר גדול, עם הסיסמה "אותנו לא קונים". "אסור לקשור, בשום אופן, בין זכויות שמגיעות לאזרחים לבין עמדותיהם הפוליטיות. הקריאה ׳תצביעו עבורי ותקבלו תקציבים׳ היא הצעת שוחד פסולה, ואותנו לא קונים", אמרו במפלגה.
חבר הכנסת לשעבר ויו״ר בל״ד, ג׳מאל זחאלקה, כינה את פנייתו של נתניהו לציבור הערבי "תמהיל מגעיל של חנפנות בזויה, חוצפה, עזות מצח, חוסר בושה וזלזול באזרחים הערבים". לטענתו, מי שדוחף את הערבים למעמד של אזרחים סוג ב' צריך מידה גדולה של צביעות כדי לבקש את תמיכתם. "אותנו לא קונים, אנחנו עומדים על בסיס איתן של זהות לאומית ושאיפה לאזרחות מלאה במסגרת מדינת דמוקרטית לכלל האזרחים. לא נאפשר לאף פוליטיקאי ציני לתמרן אותנו ולשקר לנו בפרצוף", אמר.

תאריך:  16/01/2021   |   עודכן:  16/01/2021
+סמוטריץ': לפסול את בל"ד שקורא למדינת כל אזרחיה
08:35 17/01/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שלטי תעמולת הבחירות שתלתה מפלגת בל"ד בסוף השבוע נחתמו במילים "מדינת כל אזרחיה"  ▪  ח"כ סמוטריץ' ציטט את לשון החוק שקובע ששלילת קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית היא עילה לפסילת רשימה או אדם מהתמודדות בבחירות

שלט הבחירות של בל"ד. "מדינת יכל אזרחיה" [צילום: מפלגת בל"ד]
+לפיד: חבל שלא הקמנו ממשלה בתמיכת המשותפת
21:16 16/01/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר יש עתיד ציין שהוא מצטער על פספוס ההזדמנות להקים ממשלה עם תמיכה של הרשימה המשותפת  ▪  בליכוד מיהרו להגיב ולתקוף אותו ואת גדעון סער

[צילום: פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ראשי רשויות ערביות: להחרים הפגישה עם נתניהו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
עידן יוסף
ידיעות אחרונות: נתניהו הציע לחגית משה להתמודד לראשות הבית היהודי תמורת הסדרת ההתיישבות הצעירה    משה: "ספינים ושטיקים של ניר אורבך"
עידן יוסף
נתניהו מבטיח לעצמאים שאחרי הבחירות יוכל לקדם מהלכים דרמטיים כמו פירוק ועדי העובדים כי אנשים כמו כחלון כבר לא יעמדו בדרכו    לדבריו החרדים וסמוטריץ׳ עושים כל מה שהוא אומר להם   "אם תקימו מפלגה שלא תעבור אחוז חסימה - סיכנתם קואליציה של 61"
איציק וולף
מפלגת הליכוד ממשיכה בקמפיין במגזר הערבי וטוענת כי לא תסכים לצרף לקואליציה את חברי הרשימה המשותפת - ובהם ח"כ מנסור עבאס שבחודשים האחרונים היה בשיח מסוים עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו
עידן יוסף
איציק וולף
קונסול ישראל בניו-יורק לשעבר ויו"ר מועצת יש"ע לשעבר הצטרף למפלגת תקווה חדשה ולרוץ לכנסת ה-24    "מצטרף לתקווה חדשה ברגע מכריע בתולדות המדינה מתוך תחושת מחויבות מלאה לצורך בהחלפת השלטון ובהקמת ממשלה חדשה בראשות גדעון סער"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il