X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בכירה לשעבר בסוכנות הביטוח הגדולה:

אי-סדרים חמורים בסוכנות אקורד

ליטל ענבר טוענת שהמנכ"ל חזי עובדיה רוקן את קרן התביעות כדי לפרוע הלוואת בעלים, והורה לעובדים להפר את מגבלות הקורונה תוך הטעיית המדינה
▪  ▪  ▪
"הפרה של הוראות המפקח"

הנהלת קבוצת הביטוח אקורד - שלדבריה היא אחת מחמש סוכנויות הביטוח הגדולות בישראל - ביצעה מעשים פסולים, העלולים להגיע לכדי עבירות פליליות, מאז נכנס רו"ח חזי עובדיה לתפקיד המנכ"ל. כך טוענת (17.1.21) ליטל ענבר, שהייתה המשנה למנכ"ל ומנהלת תחומי התביעות, הציות והרגולציה, בתביעה שהגישה לבית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב.
לטענת ענבר, עובדיה הורה לעשות שימוש פסול בכספי קרן התביעות, בניגוד לדין ותוך הפרת הוראות רגולטוריות, ועיכב תשלומים לתובעים ולספקים. לדבריה, בחודש אוגוסט האחרון נודע לה על אי-סדרים חמורים בטיפולה של חברת-הבת ק.ש חתמים בינלאומיים (חתם של לויד'ס) בתביעות; החברה משלמת לתובעים 10-8 מיליון שקל בחודש בממוצע.
מספר תובעים התקשרו למוקד התביעות ואל ענבר וטענו שלא קיבלו את הכספים המגיעים להם. תחילה סברה ענבר, כי מדובר בבעיות טכניות שנפתרו. אך כאשר טיפלה בתשלום גבוה יחסית שלא בוצע נאמר לה, כי קרן התביעות ריקה לאחר שעובדיה הורה להשתמש בכספיה להחזר הלוואת בעלים. לטענת ענבר, מדובר בהפרה פסולה של הוראות המפקח על הביטוח ושל לויד'ס. לדבריה, היא קיבלה עשרות פניות של עובדים אליהם פנו מבוטחים וספקים שלא קיבלו את כספם, ובתגובה הורה לה עובדיה לשקר לעובדים הכפופים לה, למבוטחים, לספקים, לתובעים ולעורכי דין.
לדברי ענבר, היא הבהירה לעובדיה, כי מדובר במחדל רציני וכי אינה מסוגלת למלא את הנחייתו, וביקשה ממנו להשיב לאלתר את הכספים לקרן התביעות. אולם עובדיה השיב לה: "יש לנו כספים בפיקדונות שאני מעדיף שלא לפרוע" ו"אל תיכנסי להיסטריה, זה ייפתר בתוך מספר ימים". לטענת ענבר, עובדיה סיכן את רישיונה של ק.ש וחשף אותה לקנסות של הפיקוח במיליוני שקלים.
עוד טוענת ענבר, כי עובדיה וקבוצת אקורד ביצעו מעשים ומחדלים נוספים, אשר פגעו אף הם קשות במעמדה, בסמכויותיה ובתחומי אחריותה, תוך העמדתה במצבים בלתי אפשריים. לדבריה, עובדיה הורה לה להורות לעובדים השוהים בחל"ת להתייצב לעבודה או לעבוד מהבית מבלי לדווח על נוכחותם - דהיינו, להפר את הוראות הסגר, לעבוד ללא שכר ולהוציא מן המדינה כספים בצורה פסולה. עובדיה הטעה את העובדים וגרם להם להפר את מגבלות הקורונה, תוך שימוש באישור שגוי של עובד מפעל חיוני אותו הנפיק להם.
לטענת ענבר, במצב זה היא נאלצה להתפטר. היא מבקשת מבית הדין לחייב את אקורד ועובדיה לשלם לה 375,000 שקל - בונוסים שלא קיבלה, הפרשים בגין הפחתות שכר, הפקדות לגמל ופיצויים, הפקדות לקרן השתלמות ופיצוי על ההתנהלות כלפיה. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד יעל דולב ואדם עדי, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  18/01/2021   |   עודכן:  18/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
מאשימים: הפירצה בנתב"ג נשארה פתוחה למרות מאות התרעות וקריאות לעשות זאת בזמן אמת. אי-קיום הבדיקות איפשר כניסה המונית של חולי קורונה לישראל וחדירת המוטציה הבריטית והדרום אפריקנית למדינה    רגב בתגובה: "גורמי הייעוץ המשפטי אמרו שאין לנו את הסמכות"
מירב ארד
משרד החוץ של האמרייויות הודיע כי הסכם הפטור יידחה עד ה-1.7.21    המשמעות: ישראלים יידרשו להצטייד באשרת כניסה לאיחוד לאמירויות
מירב ארד
שתי הרקטות שנורו - נפלו בים    מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו בתגובה סדנאות לחפירת מנהרות של חמאס ברצועה
עידן יוסף
החברות שהכי פחות דייקו הן ג'י בי טורס, ש.א.מ, נסיעות ותיירות וחברת דן    שירות עירוני מצוין באשדוד, בנתניה, ובפרברי חדרה ובחולון
עידן יוסף
2,898 חולי קורונה אובחנו מאז חצות - נתון נמוך באופן משמעותי מאוד מהממוצע בימים האחרונים, שנובע מירידה במספר הבדיקות    שיעור החיוביים הזמני עומד על 8.6%, ובסך-הכל 3,989 חולי קורונה מתו מפרוץ המגפה מוקדם יותר הזהירו בתי החולים שהעומסים יובילו לפגיעה באיכות הטיפול    1,177 חולים במצב קשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il