X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
היועץ המשפטי לממשלה סגר את תיק החקירה נגד מספר חוקרי שב"כ לאחר שלא נמצאה תשתית להוכחת ביצוע עבירה במהלך חקירת סאמר ערביד, שנאשם ברצח הנערה רנה שנרב ז"ל
▪  ▪  ▪
טענות לפגיעה בחשוד במהלך החקירה

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הודיע (יום א', 24.1.21) כי החליט לגנוז את תיק החקירה שנפתח נגד חוקרים בשירות הביטחון הכללי, בחשד שפגעו בסאמר ערביד, הנאשם ברצח רנה שנרב ז"ל, במהלך חקירתו.
בעקבות הידרדרות קשה במצבו הבריאותי של סאמר ערביד, בעטייה אף התאשפז, בעת שהיה נתון בחקירת שירות הביטחון הכללי, ולאחר שגם הוגשו תלונות ביחס לכך, נפתחה חקירה פלילית לבדיקת הדברים. עם תחילת החקירה הוצא צו איסור פרסום על עצם קיומה ועל כל פרטיה, מטעמים של ביטחון המדינה. לבקשת המחלקה לחקירות שוטרים צומצם הצו כעת, אך עדיין חל איסור פרסום על פרטי החקירה.
עם זאת, הותר לפרסום כי במסגרת החקירה נחקרו באזהרה מספר חוקרי שב"כ בחשד לשימוש בכוח שלא כדין, נגבו הודעות מעדים, נתפסו מסמכים והתקבלו חוות דעת מהמכון לרפואה משפטית. החקירה נוהלה ע"י המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה (מח"ש).
לאחר בחינת חומר הראיות, בהתאם להמלצת צוות החקירה וחוות דעת כלל הגורמים בפרקליטות המדינה אשר ליוו את הטיפול בחקירה, החליט היועץ המשפטי לממשלה לגנוז את תיק החקירה בהיעדר תשתית להוכחת ביצוע עבירה. עם מתן ההחלטה, הנחה היועץ המשפטי לממשלה לפעול להפקת הלקחים הנדרשים.
משירות הביטחון הכללי נמסר בתגובה כי השירות שיתף פעולה באופן מלא עם חקירת מח"ש ומברך על החלטת היועץ המשפטי לממשלה לסגור את תיק החקירה. "המידע שהתקבל בחקירתו של המחבל סאמר ערביד, רוצחה של רנה שנרב ז"ל, הביא לאיתור אמצעי לחימה רבים ולסיכולם של פיגועים נוספים שתוכננו על-ידי ארגון הטרור החזית העממית", אמרו הבוקר בשב"כ. ראש שירות הביטחון הכללי, נדב ארגמן, הוסיף כי הוא מגבה את חוקרי השב"כ אשר ביצעו משימתם במקצועיות, בממלכתיות ועל-פי חוק, ובפעולתם הצילו חייהם של ישראלים רבים.

תאריך:  24/01/2021   |   עודכן:  24/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אלזה ביסמוט, אשתו של לוחם המתמודד עם הלם קרב: "כל הבית נשאב לפוסט טראומה. הילדים איבדו את אבא ובדרך לאבד גם אותי. אני באפיסת כוחות"
עידן יוסף
ממונה זרוע העבודה מרדכי מסיים את תפקידו שלוש שנים לפני המועד    "מסכם כהונה של למעלה מ-26 שנים בשירות המדינה בתחושת סיפוק וגאווה גדולים בשינויים אותם הובלתי במגוון תפקידים"
מחלקה ראשונה
22 ישראלים, בהם 19 חיילים, נרצחו בפיגוע ההתאבדות הכפול הראשון בצומת בית ליד
עידן יוסף
הרב ישראל הגר קורא לפתיחה נרחבת של מוסדות החינוך החרדיים בכל רחבי הארץ אך אוסר על התגרות בשוטרים    המשטרה: "נאכוף התקהלויות אסורות במוסדות חינוך"
עידן יוסף
הגורם לכך עשוי להיות מבצע החיסונים, במקביל להתפרצות    בעקבות התפשטות המוטציות: נתניהו ידרוש לסגור מיד את נתב"ג ושרת התחבורה תומכת בסגירת השמיים לשבועיים    לפי המתווה המסתמן, מי שירצה לצאת לחו"ל לכל יעד שהוא, יחויב לעבור ועדת חריגים, גם לאחר תום הסגר    תלמידי כיתות י"א-י"ב החלו להתחסן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il