X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המותג החדש מביא עמו שיטת מכירות חדשה בה הלקוח קונה בעצמו את הביטוח בצורה דיגיטלית, מהתחלה ועד הסוף, ללא התערבות נציג או סוכן הרכישה מתבצעת אונליין באתר '9', בממשק ידידותי ואינטואיטיבי
▪  ▪  ▪
קובי הבר [צילום: כפיר סיון]

איי די איי חברה לביטוח השיקה (יום ב', 25.2.21)מ את המותג: '9', אשר יחליף את המותג המוכר, תשעה מיליון, והוא יהיה דיגיטלי במהותו. ׳9׳ יתמקד במוצרי הביטוח האלמנטרי: רכב, דירה ונסיעות לחו"ל, ויושק בשלב ראשון בעולם ביטוחי הרכב.
המותג החדש מביא עמו שיטת מכירות חדשה בה הלקוח קונה בעצמו את הביטוח בצורה דיגיטלית, מהתחלה ועד הסוף, ללא התערבות נציג או סוכן. הרכישה מתבצעת אונליין באתר '9', בממשק ידידותי ואינטואיטיבי.
כל מה שהלקוח צריך לעשות הוא להזין את הפרטים שהמערכת מבקשת ממנו, ובסוף התהליך הקצר יוצע לו מחיר סופי, זול, ומותאם לו אישית. אין כל צורך או אפשרות להתמקח, ואין עמלת תיווך. את לקוחות המותג ילווה מוקד תמיכה ייעודי, בטלפון ובוואטסאפ, ככל שיצטרכו. מדובר במוקד שאינו עוסק במחירים, ואלמנט המיקוח לא יהיה קיים.
באיי.די.איי הדגישו כי בכדי לעודד את הלקוח לרכוש אונליין ולמנוע את הצורך במיקוח, מחירי הביטוח ב'9' יהיו נמוכים ביותר, זאת בזכות תפיסת תמחור חדשנית ומודל הנחות אישי.
מרב קליפר פרץ, סמנכ״לית השיווק של אי.די.אי ביטוח: "בדיוק כשם שהבאנו את הביטוח הישיר לישראל, אשר עודד את המבוטח לחסוך בתשלומי עמלות לסוכנים, כך אנו מביאים ביטוח שהלקוח רוכש בעצמו, בזול, ללא בזבוז זמן וללא צורך במיקוח".

תאריך:  25/01/2021   |   עודכן:  25/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 קליפר פרץ מרב
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הוסיף: "אני קורא מכאן לחדש את התיאום בין העירייה למשטרה ולכנס עוד היום ישיבה משותפת עם העירייה ולהחזיר את בני ברק לתפארתה כפי שהיה במשך שנים רבות"
מירב ארד
ד"ר אלרעי פרייס הסבירה: "אנחנו נדרשים לסגור את נתב"ג כי אנחנו מבינים את המשמעות של הוריאנטים שנמצאים בחו"ל וחווים על בשרנו הכואב את התוצאה של אחד מהם שנכנס"    על מערכת החינוך אמרה: "גם עם קפסולות, זה בכל זאת מקומות מפגש יותר גדולים"
עידן יוסף
קווי המפעילים השונים לא פעלו עד הצהריים, והפעילות בלילות תהיה לפי המלצת המשטרה    עיקר הנפגעים: עובדים חיוניים    הנהג שאוטובוסו נשרף: "כרגע אני לא חוזר בכלל לנהוג. אני רוצה לנוח. עברתי טראומה לא קלה, ואין לי חשק לשרת את הנוסעים בבני ברק"
יצחק דנון
החברות הבונות שלושה פרויקטים ברחוב הנביאים בעיר חייבות 106 מיליון שקל לחברות שהעמידו את המימון; הבנייה נתקעה ורוכשים פלשו לדירות
איתמר לוין, יצחק דנון
אוסף האמנות של המוזיאון הפתוח בגן התעשייה תפן יחולק בין שבעה מוזיאונים; אוסף המוזיאון למורשת היהדות דוברת הגרמנית יועבר למוזיאון הכט    לא נמסר מה ייעשה באוסף הרכב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il