X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההסתדרות החדשה מבקשת מבית הדין לקבוע שהיא החליפה את ההסתדרות הלאומית כארגון היציג של 850 השופטים והמבקרים
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

ההסתדרות החדשה מבקשת (25.1.21) מבית הדין הארצי לעבודה לקבוע, כי היא - ולא ההסתדרות הלאומית - מייצגת את שופט הכדורגל. הלאומית ייצגה אותם עד לפני שבוע, כאשר ההסתדרות הודיעה שהיא הארגון היציג.
לדברי ההסתדרות, 462 שופטים (מבין 850 השופטים והמבקרים) ביטלו את חברותם בלאומית והודיעו על הצטרפותם אליה. הסיבה למעבר הייתה חוסר שביעות רצונם של השופטים מתפקודה של הלאומית ברמת הפרט והייצוג המשפטי, ומתפקודם של חברי הוועד ככלל והעדר שקיפות בכל הנוגע להוצאות הכספים בפרט. לטענתה, במקביל לפניותיה אל השופטים להצטרפותם אליה, החלו נציגי הלאומית לפנות לשופטים בניסיון לשכנע אותם לבטל את חברותם בכללית ולהחתימם על טפסי הצטרפות ללאומית.
עוד טוענת ההסתדרות, כי חרף הכרזת יציגותה לפני כשבוע - שנדחתה באופן סתמי וחסר בסיס על-ידי הלאומית - המשיכה זאת לפנות לשופטי הכדורגל בניסיונות שכנוע לחזור בהם מהצטרפותם לכללית, ואף הטעתה אותם באופן מכוון. לדבריה, היא עומדת במבחן הכמותי להכרה ביציגותה בקרב שופטי הכדורגל, והכרה בכך תעניק ביטוי לרצונם להחלפת ארגון העבודה היציג. הבקשה הוגשה באמצעות עוה"ד ענת גוטמן וסיון רדיאן, וטרם הוגשה תגובת הלאומית.

תאריך:  26/01/2021   |   עודכן:  26/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הוסיף: "המסגרת שלפיה בתי המשפט ינחו את פייסבוק כיצד לנהוג ויהפכו את תהליך קבלת ההחלטות לתהליך מונחה יותר - הייתה טובה"    יועמ"ש ועדת הבחירות המרכזית: "נמצאים בעולם שנשלט על-ידי חוק שחוקק ב-1959"
מירב ארד
התוכניות מעניקות למשתתפיהן ידע, כלים ומיומנויות בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית, ומכילות היכרות עם עולם התוכן המקצועי של המהפכה הדיגיטלית    דודי אמסלם: "התכוניות באות להכשיר את מובילי השינוי שיקדמו חדשנות דיגיטלית בשירות הציבורי וישפרו תהליכים וממשקים באמצעות טכנולוגיה"
איציק וולף
ראש הממשלה מעוניין לקיים היום ישיבת ממשלה לדיון בהארכת הסגר    ראש הממשלה החליפי, שר הביטחון גנץ, הודיע כי לא יאפשר כינוס של הממשלה אם לא תוגבר האכיפה של הפרות הקורונה במגזר החרדי    "כשהליכוד יפסיקו עם התחמונים ויחליטו לעבור למעשים, אז נכנס את הממשלה. דין בני ברק וביתר עילית כדין הרצליה וראשון לציון"
איציק וולף
ח"כ איילת שקד מציגה את המודל הניו זילנדי לטיפול בנכנסים לשטח המדינה כמודל שניתן ליישם בישראל ומאשימה: סגירת נמל התעופה היא צעד נואש שמעיד על הכישלון של הממשלה
איציק וולף
סגן שר הבריאות הודה כי נתוני התחלואה מוכיחים שהסגר עדיין לא הביא לירידה המצופה בתחלואת הקורונה    "הנגיף יותר מדבק, הוא מדביק משפחות שלמות, האירוע קשה יותר להילחם בו, צריך לתת לסגר להמשיך להשפיע"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il