X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השותף לשעבר טוען לעוקץ בעשרות מיליונים

תביעה: עוקץ עתק מצד גבי אדרי

אדרי הוא יזם נדל"ן ובעליה של חברת אדרי-אל ישראל הנסחרת בבורסה צבי עמר תובע 2.5 מיליון שקל, בטענה שלא פרע הלוואות שהעמיד לרשותו בשנת 2013
▪  ▪  ▪
בקשה להרמת מסך

יזם הנדל"ן גבי אדרי, בעליה של חברת אדרי-אל ישראל הנסחרת בבורסה, ביצע עוקץ של עשרות מיליוני שקלים נגד חברו ושותפו לשעבר, צבי עמר - טוען האחרון, בתביעה שהגיש (4.2.21) לבית המשפט המחוזי בתל אביב. עמר תובע 2.5 מיליון שקל, בטענה שזהו הסכום שאדרי חייב לו בגין הלוואה שהעניק לו ב-2013 ואשר אמורה הייתה להיפרע עד מאי 2014.
אדרי מחזיק ב-74% ממניות אדרי-אל, הנסחרת בשווי של 22 מיליון שקל, והוא המנכ"ל שלה. במחצית הראשונה של 2020 הסתכמו הכנסותיה ב-1.7 מיליון שקל והיא הפסידה 5 מיליון שקל. עמר, אזרח צרפתי, הגיש את התביעה באמצעות חברת רבץ השקעות שבשליטתו. השניים היו שותפים בבעלות על תחנת הרדיו החרדית "קול ברמה" עד 2015, כאשר אדרי מכר את חלקו.
לדברי עמר, בין השניים נוצרה ידידות עמוקה, עד אשר "נתברר לו כי לא מדובר בחבר אלא בנוכל מיומן אשר עקץ ועשק את צבי בסכומי עתק המסתכמים בעשרות מיליוני שקלים". לטענת עמר, הוא הלווה לאדרי ולחברות שבבעלותו 12 מיליון שקל, כאשר 7 מיליון שקל מתוכם ניתנו לאחר שאדרי "פנה אליו בתחנונים" בשל חובותיו הכבדים לנושיו ואף אמר שיתאבד אם לא ישיג את המימון הדרוש. עמר העניק הלוואה זו, למרות שאדרי טרם סיים לפרוע הלוואה קודמת בסך 5 מיליון שקל. ההסכם נחתם בדצמבר 2013 בין רבץ לבין אדרי-אל ישראל, אשר אמורה הייתה לפרוע את ההלוואה בצירוף ריבית של 8% ב-12 תשלומים החל מינואר 2014.
במקביל נחתם הסכם למימון ביניים, עד למכירת נכס במגדל העמק שהיה בבעלותה של אדרי-אל. אלא שהנכס נמכר כבר ב-2016 ולמרות זאת לא נפרעה ההלוואה הנוספת. בסך-הכל שילם אדרי רק 1.7 מיליון שקל מתוך ההלוואה העיקרית ורק 185,000 שקל מתוך מימון הביניים. השיקים הבאים על חשבון ההלוואה העיקרית חזרו בשל העדר כיסוי ועיקול החשבון ממנו נמשכו. עמר טוען, כי יש להרים את מסך ההתאגדות ולחייב את אדרי לפרוע בעצמו את חובותיה של אדרי-אל. לדבריו, אדרי "מחליף כדבר שבשגרה את שמות החברות, מתעלם מהתחייבויותיו וכן גוזל כספיהם של שותפיו ובעיקר של חבריו". התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד פיליפ קוסקס וגליה מויאל, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  07/02/2021   |   עודכן:  07/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ההוצאות בכרטיסי אשראי בינואר ירדו בשיעור של 11% לעומת ינואר 2020; לראשונה מאז הסגר הראשון נרשמה ירידה בהיקף ההוצאות בעסקות ללא הצגת כרטיס שירדו ב-11.4%    היקף משיכות המזומן מהכספומטים הבנקאיים ירד ב-7.9%
איתמר לוין
דינה אבו-רוחמין הושעתה לחמש שנים מלשכת עורכי הדין, בשל תלונת שווא שהגישה ולאחר ששיבשה חקירה נגד קרוב משפחה    בר-עם: היה מקום להשעיה ממושכת ואף לשלילת הרישיון
איציק וולף
יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, הצהיר שבשנה הבאה תתקיים ועידה ראשונה למפלגה שהקים ובמהלכה יתקיימו בחירות לתפקיד היו"ר    "עפר שלח יצטרך להחליט לאן פניו מועדות"
עידן יוסף
אריאל שרון מנצח בפער גדול את ראש הממשלה אהוד ברק ונכנס לנעלי ראש הממשלה
עידן יוסף
בקווים בין-עירוניים ועירוניים שבהם עלול להיווצר גודש, יהיה תגבור    ביום רביעי ייפתחו כמה תחנות רכבת שנסגרו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il