X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת קמעונאי און ליין, העוסקת בהזמנות מזון טרי באינטרנט, צפויה לצאת בקרוב להנפקה דותן גלעד, המחזיק ב-17% ממניות החברה, טוען כי בעלי מניות השליטה הוציאו מן החברה כספים באופן לא חוקי לשימוש הפרטי שלהם, משכו בונוסים גם בזמן הפסדים של החברה, והעסיקו באופן פיקטיבי את אשתו של המנכ"ל
▪  ▪  ▪
ריכוז ההזמנות שנעשות באינטרנט [צילום: AP/Thomas Kienzle]

חברת קמעונאי און ליין, העוסקת בתחום ההזמנות באינטרנט של מזון טרי - בייחוד מירקניות ומאיטליזים, מתכננת לצאת להנפקת מניות בבורסה. כך עולה מתביעה שהגיש אחד המשקיעים בחברה, דותן גלעד, לבית המשפט המחוזי בתל אביב.
גלעד, המחזיק ב-17% ממניות החברה לאחר שהשקיע בה סכום של כ-1.25 מיליון דולר, הוא שותפם של האחים ירון אלקיים, המכהן כמנכ"ל החברה ומחזיק ב-33% ממניותיה, ושי אלקיים, המחזיק ב-22% מן המניות. הוא תובע לחייב את החברה ואת הנתבעים לשלם לו סכום כולל של 750 אלף שקל, ולמסור לידיו את מלוא הנתונים והאסמכתאות הנוגעים לתשלומי השכר והבונוסים לאחים אלקיים ולענבל אלקיים משנת 2016 ועד ינואר 2021. לחלופין - הוא מבקש להורות לנתבעים להחזיר לחברה את כל הכספים שנטלו ממנה שלא כדין.
בתביעתו טען גלעד כי האחים הוציאו שלא כדין מיליוני שקלים מקופתה של החברה, תוך שהם מנצלים לרעה את מעמדם כנושאי משרה בחברה, כבעלי מניות וכדירקטורים. בין היתר טען כי הוציאו מן החברה כסף שנועד לשכירת דירה למטרות שאינן קשורות לפעולותיה של החברה, וכי רשמו לעצמם בונוסים גם בזמנים שבהם החברה הייתה בהפסדים. כל זאת, בניגוד להסכמים שנחתמו עמו וללא קבלת אישורו.
עוד טען גלעד בתביעה כי האחים אלקיים פעלו בצורה פסולה כשרשמו את ענבל אלקיים, אשתו של ירון אלקיים כשכירה כביכול בחברה, למרות שלטענתו לא עבדה בפועל או לא עבדה בהיקף המשרה או באופן המזכה אותה במשכורת בגובה שכזה.
במסגרת התביעה הגיש גלעד לבית המשפט דוח שהגישה חברת קמעונאי און ליין לרשות ניירות ערך במסגרת טיוטת תשקיף לפני הנפקה. לטענתו, הדוח נחזה להיות כמו גילוי נאות של מה שהוסתר ונעשה שלא כדין בחברה אך הוא למעשה "לא יותר מגלגול עיניים מלאכותי, של מי שמנסה לצייר את קלקלתו כאילו שהייתה לגיטימית, הרי שהאחים אלקיים נטלו לעצמם בניגוד לדין כאמור ועד לחודש ספטמבר 2020, תגמולים/בונוסים בסך כולל של כ-2 מיליון שקלים", כתב.
לדבריו, האחים אלקיים נטלו לכיסם את אותם תגמולים גם בשנים שבהם הפסידה החברה מיליוני שקלים, ובשעה שבה מצב החברה לא אפשר כלל משיכת תגמולים כלשהם. עוד טען כי החברה מימנה לאחים אלקיים שכירות של דירה בתל אביב למטרות שלטענתו אינן קשורות לפעילות החברה.

תאריך:  08/02/2021   |   עודכן:  08/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סכסוך חשף תכנון להנפקת 'קמעונאי און-ליין'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הדיון על פתיחת מערכת החינוך צפוי להתחדש רק בערב - בעקבות לו"ז צפוף של משפט נתניהו וביקור ראש ממשלת יוון    משרד הבריאות בישיבה לילית: יש עלייה של 400% בתחלואת הילדים בחודשיים האחרונים    המתווה הנידון: פתיחה של המוסדות לגילי 3-0 ברחבי הארץ, גם ביישובים כתומים ואדומים, ופתיחה של גני ילדים, כיתות א'-ד' ו-יא"-י"ב ביישובים צהובים וירוקים
עידן יוסף
הפרטים לגבי תוכן ההבנות וההסכם המתגבש יפורסמו בימים הקרובים    רגב: המהלך שיאפשר תנאים הוגנים לתחרות של נמל אשדוד מול נמל הדרום ונמלים נוספים    יו"ר ההסתדרות: "בהידברות, בשיח מכבד וללא שביתה, הצלחנו להביא לקו הגמר רפורמה חשובה, מורכבת ומשמעותית ביותר למשק"
עידן יוסף
הקבינט המדיני-ביטחוני אישר מתווה לרכישת כלי טיס חדשים לחיל-האוויר    האישור ניתן לאחר מחלוקות בין משרד הביטחון והאוצר באשר למימון
עידן יוסף
בחמישי האחרון, רגע לפני שתוקפו של הסגר מסתיים, התכנסו השרים להכריע בהארכתו ובצעדים הדרושים לבלימת התחלואה. אלא שהזמן היקר הוקדש לעימותים בין נתניהו לגנץ    נתניהו לגנץ: "דם המתים יהיה על ידיך"; גנץ: "אל תלמד אותי אחריות לחיי אדם"    סער, לפיד ובנט: "שניהם צריכים ללכת הביתה"
עידן יוסף
אומר כי ההחלטה לשפוט את ישראל ניתנה בחוסר סמכות והורה לפעול להגנה על האינטרסים הישראלים, האזרחים והחיילים    "החלטת השופטים חושפת את ביה"ד כגוף פוליטי הניצב בשורה אחת עם ארגונים בינ"ל המוּנעים מתוך יסודות אנטישמיים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il