X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: ועידת בשבע 2030 מתחם דיזיין סיטי במישור אדומים]
שר הבריאות תוקף בוועידת ישראל 2030:

"בלגן בהתנהלות הממשלה, האחריות בידי האזרחים"

שר הבריאות השתתף בוועידת ישראל 2030 של בשבע וערוץ 7: "המוטציות מסתובבות ואנחנו במגננה. בשבועות הקרובים נתב"ג יישאר סגור" קיש: לראשונה פחות 1,000 חולים קשים שיעור בדיקות הקורונה החיוביות - 7.8% עד כה בוצעו 5.8 מיליון חיסונים בישראל הגנים וכיתות א' עד ד' ייפתחו מחר - אך רק במספר מצומצם של ערים ושכונות
▪  ▪  ▪
אדלשטיין. פגוע מהתנהלות הממשלה [צילום: מן הטלוויזיה]

"יש בלגן בהתנהלות הממשלה, אני לא יודע להבטיח שבממשלה הנוכחית ברקע הפריטטיות והבחירות יתקבלו החלטות כפי המלצות משרד הבריאות. לכן הרבה מהאחריות עוברת לידיים של האזרחים הסכנות ברורות לכולם, על כולם לזכור את הכללים, כולנו מכירים חולה קשה או מישהו שנפטר מהנגיף". כך אמר שר הבריאות יולי אדשלטיין בראיון למנכ"ל ועורך ערוץ 7 עוזי ברוך בוועידת בשבע 2030 במתחם 'דיזיין סיטי' במישור אדומים.
השר המשיך להדגיש את הבעייתיות של התנהלות הממשלה. "אני הייתי קצת פגוע מהתנהלות הממשלה בישיבה המפורסמת, אני מקווה שעכשיו אנשים התיישרו והבינו שהגיעו עד לקצה" סיכם באופטימיות אדלשטיין.
על אפשרות לפתיחה רחבה של המשק בעקבות מבצע החיסונים על-פי הדרכון הירוק: "תהיה פתיחה של רבים דברים שלא חלמנו לפתוח" אמר אדלשטיין. השר הדגיש שיש הבדל בין חנות נעליים קטנה ברחוב לקניונים - "אני לא בטוח שאפשר לאכוף את התו והדרכון הירוק בחנות נעליים קטנה, אבל בקניונים, בתי מלון והקאנטרי קלאבים, שנראה התייצבות בתחלואה וירידה בחולים קשים נעשה זאת". לעומת זאת צינן אדלשטיין את ההתלהבות לגבי פתיחת מורחבת של נתב"ג - "עם כל המוטציות שמסתובבות, אנחנו במגננה, אני מקווה שבשבועות הקרובים נתב"ג יישאר סגור".
מוקדם יותר עדכן סגן שר הבריאות יואב קיש על ירידה במספר חולי הקורונה במצב קשה. בראיון לרשת ב' אמר קיש כי לראשונה זה חודש נרשמה ירידה מתחת לאלף חולים שמצבם קשה ומספרם הוא כעת 993.
שר הבריאות יולי אדלשטיין עדכן כי 3,608,000 התחסנו בישראל עד היום - מתוכם 2,224,000 קיבלו את המנה השנייה. אתמול התחסנו 130,000 בני אדם. אתמול אובחנו 6,062 בני אדם חיוביים לקורונה. אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 7.8%.
בבתי החולים מאושפזים 1,606 חולים בנגיף, 1,020 מהם במצב קשה. 317 מונשמים. מספר הנפטרים מאז פרוץ המגפה עומד על 5,223, לאחר שאתמול נפטרו 35 חולי קורונה.
מחר תחל פתיחה חלקית של מערכת החינוך, הגנים וכיתות א'-ד' יחזרו לפעילות ביישובים ירוקים וצהובים. בנוסף, יתקיימו לימודים רגילים גם בערים כתומות שציון הרמזור שלהן אינו גבוה מ-6.5, וששיעור המחוסנים בהן בקרב בני 50 ומעלה גבוה מ-70%. בכל היישובים, גם האדומים, תותר פעילות חינוכית בשטח פתוח של עד עשרה אנשים. על-פי המתווה שנקבע הרוב הגדול של ילדי ישראל ימשיך ללמוד בזום, לפחות בשבוע הבא.
יו"ר התאגדות מנהלי בתיה"ס העל-יסודיים, מנשה לוי, הגיב בראיון לגלי צה"ל על למתווה: "ההחלטות פחדניות. למה לא לגבש מדיניות דיפרנציאלית שמבחינה בין מגזרים? הרשויות המקומיות יודעות לנהל את השטח טוב מהממשלה ואיש לא מתייעץ איתן".

תאריך:  10/02/2021   |   עודכן:  10/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"בלגן בהתנהלות הממשלה, האחריות בידי האזרחים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מתחדשת חלקית תנועת הרכבות מדרום לתל אביב    בשל עבודות חשמול הקו לאשקלון, הקו לנגב המערבי ייפתח כמתוכנן, אך ללא תחנות בת ים יוספטל, חולון וולפסון וצומת חולון שיישארו סגורות
עידן יוסף
הלימודים בגנים ובבתי הספר בישובים ירוקים וצהובים ובחלק מהישובים הכתומים    שכבות הגיל שילמדו: גנים וכיתות א'-ד'
עידן יוסף
נעצר אורן כחולי שהציג עצמו כרופא ובמרפאה שהפעיל הזריק ללקוחות חומרים שעלולים לגרום אף לשיתוק עצבי ולפגיעה מסכנת חיים ביכולת הבליעה והנשימה    בפשיטה התברר כי החשוד גם הפר בידוד
איתמר לוין
פסק דין ראשון לפי החוק מעורר הסערה מ-2018: שני היסטוריונים חויבו להתנצל לפני אחייניתו של אדם, שלפי העדויות שפרסמו סייע לרצח יהודי; לא חויבו בפיצוי כספי
עידן יוסף
במסגרת ההסכם שנחתם הפיטורים קוצצו דרמטית ב-55% מ-80 עיתונאים    עיתונאי הקבוצה יקבלו לחסינות מפיטורי צמצום עד סוף השנה    ארגון העיתונאים: מדובר במהלך קשה לכולנו, שכרוך בפגיעה כואבת בעמיתים לעבודה ובשכרם של רבים מן העובדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il