X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יצרנית הרהיטים האיטלקית טוענת, כי דניאל אוהב-ציון מתחזה ליבואן הרשמי שלה אוהב-ציון: המוצרים שונים לחלוטין והשם "ניקולטי" הוא גנרי
▪  ▪  ▪
ניקולטי. תובעת [צילום: יוטיוב]

חברת הרהיטים ועיצוב הבית האיטלקית ניקולטי תובעת 2.5 מיליון שקל מדניאל אוהב-ציון, בטענה שהוא משווק את מוצריו תוך שימוש בסימני המסחר שלה. התביעה הוגשה (פורמלית) גם נגד וואלה שופס ורשת רמי לוי, בהן מפרסם אוהב-ציון את מוצריו, בבקשה שבית המשפט יורה להן להסיר פרסומות אלו.
בתביעה, שהוגשה (11.2.21) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר כי אוהב-ציון הוא מפר סדרתי של סימני מסחר, כולל של BMX, סוזוקי, דורסל ועוד. לדברי ניקולטי, היא ונציגתה בישראל - חברת רהיטי חן איטליה - החלו לקבל לפני שנה וחצי פניות של לקוחות לגבי מצעים, כריות ואביזרים הנושאים את המותג שלה. בדיקה העלתה, כי אוהב-ציון הוא שמשווק מוצרים אלו לאחר שרשם סימן מסחרי הדומה עד להטעיה לזה שלה. לדברי ניקולטי, אוהב-ציון טען בתגובה, כי מדובר בשם משפחה גנרי ונפוץ, מדובר בסוג מוצרים שונה לחלוטין, מוצריו נמכרים אך ורק בחנויותיו וניקולטי לא התנגדה לרישום הסימן המפר.
ניקולטי טוענת, כי תחילה עשה אוהב-ציון שימוש בסימן מעוצב דומה עד כדי הטעיה לסימנה המסחרי ופעל לרישומו תוך הטעיית הרשויות. בהמשך הוא החל לעשות שימוש בסימן המילולי Nicoletti כדי להידמות לה, ולבסוף העתיק אחד לאחד את סימניה המעוצבים. הוא אף הציג את עצמו כיבואן רשמי שלה, תוך מכירת מוצרים מתחרים באיכות ירודה ובמחירים נמוכים. עוד היא אומרת כי בחסות הקורונה החל הנתבע להגדיל משמעותית את מגוון המוצרים המפרים ואף הצהיר שהוא היבואן הרשמי שלה. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד יוסי מרקוביץ, נתניאל אגו ואסף טננבאום, וטרם הוגשו כתבי הגנה.

תאריך:  14/02/2021   |   עודכן:  14/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניקולטי תובעת בטענה לחיקוי מוצריה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
אורות פלוס טוענת, כי תודוס מדיקל הפרה הסכם להפצת ערכות שהיא מפתחת באמצעות חברה משותפת ואת התחייבותה להקצות לה מניות
איציק וולף
הגידול בביקושים לפס רחב והתפתחות הרשתות הניידות בישראל, כמו גם שדרוג רשתות הסלולר תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות מעמידות את רשת דור 4 כרשת המרכזית והמשמעותית באספקת שירותי סלולר מתקדמים בישראל ויש אינטרס ציבורי להרחבת פרישתה
איציק וולף
עידן יוסף
קבוצת פעילים, חלקם מהפורום החילוני, מקדמת מהלך שיהפוך את תל אביב לעיר חילונית עם מערכת משפט וחינוך עצמאית    "בעוד תל אביב שואפת להתקדם ולאפשר לכל קבוצות האוכלוסייה ליהנות מפירותיה של המאה ה-21, המדינה מקדמת אורח חיים שמתאים לימי הביניים"    "האם אנחנו מסתפקים רק בתל אביב? ודאי שלא. החזון האמיתי הוא הקמת אוטונומיה חילונית וליברלית שתיתן בית לכל חילוני במדינה"
איציק וולף
אלוף (במיל.) יצחק בריק טוען כי מחדלי האבטחה בהגנת הבסיסים בצה"ל, וגניבות הנשק ואמצעי הלחימה מעידים על התפוררות מערך ההגנה והשמירה על הבסיסים בשל חוסר משמעת משווע, אי-ביצוע פקודות ונהלים, חוסר בקרה ומעקב, בריחה מאחריות של הפיקוד הבכיר    "אין מנוס מלהקים ועדת חקירה חיצונית לצבא, שתבדוק מה קורה שם, צה״ל איבד את היכולת לחקור את עצמו ושולח בכל אירוע חמור הודעות הזויות של דוברות צה״ל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il