X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דיספו-מד מתקלים וסימפלי פייפר טוענות, כי קבוצת עובדים בראשות יצחק מזרחי-עשת פעלו לגנוב את נכסיהן ופעלו באלימות לאחר שמעשיהם התגלו
▪  ▪  ▪
"תקפו עובדים באלות"

שבעה עובדים לשעבר בחברות דיספו-מד מתקלים וסימפלי פייפר נתבעים לשלם למעסיקיהם 1.5 מיליון שקל. החברות נמצאות בשליטתו של אורן גלעד ועוסקים בכלים חד-פעמיים. הנתבע העיקרי הוא יצחק מזרחי-עשת, שהיה מנכ"ל דיספו-מד.
בתביעה, שהוגשה (1.3.21) לבית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב, נאמר כי גלעד מצא שהחברות מצויות בגרעון בעוד מזרחי-עשת דיווח לו שהן רווחיות. בדיקה העלתה, כי הנתבעים היו שותפים לקנוניה שפעלה למעילה בכספים, גניבת סחורות, גרימת נזק, והברחת נכסי החברות ופעילותן לחברות קש וחברות מתחרות שהקימו. בעקבות זאת, הם הוצאו לחופשה ללא תשלום עד לתום הבירור.
ואולם, טוענות החברות, לפני שבועיים הגיעו הנתבעים אל מקום מושבן בצומת ראם, כשהם מצוידים באלות, איימו על עובדים ואף תקפו אותם, חיבלו בסחורות, ציוד ומערכות התוכנה והמחשוב של החברות. זאת, בניסיון לשבש את הבדיקה ולהסוות את המעילה, מה שהביא להשבתת פעילותן כמעט כליל. עשרה ימים מאוחר יותר שוב הגיעו הנתבעים למקום, פרצו למתחם וניסו להשתלט באלימות על פעילותן ונכסיהן, תוך איומים לפגוע בכל מי שיתנגד להם.
החברות הגישו תלונות למשטרה, ואף ביקשו לקבל נגד העובדים צו למניעת הטרדה מאיימת. כעת הן תובעות פיצוי על ההוצאות והנזקים שנגרמו להן, וכן לקבוע שהעובדים אינם זכאים לפיצויי פיטורים, דמי הודעה מוקדמת וזכויות סוציאליות נוספות. יתר הנתבעים הם אסף כהן, שלמה יהודה, מרדכי לוי, תומר תורג'מן, אדמונד שעיו וארטיום כספי. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד דניאל בכר וטרם הוגשו כתבי הגנה.

תאריך:  02/03/2021   |   עודכן:  02/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
התקנות קובעות מהם הקריטריונים עבור יזמים להשלמת בנייה של דירה חדשה    התקנות מתוות מהי הדרך הרצויה לפעול בעת מסירת הדירה לרוכש
עידן יוסף
בדוח שפרסם מאמץ המרכז למערכה בקורונה את גישת צרפת, לאחר שנמצא במחקרים כי מחלימים מהמחלה אינם חסינים מפני הזן הדרום אפריקני    חיסון מחלימים במנה אחת מעלה את רמת הנוגדנים פי אלף ומאפשר ניטרול הזן המסוכן    עוד מומלץ לעודד חיסון בקרב מחלימים ולהבחין בהגבלות גם בין מתחסנים למחלימים
איציק וולף
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית אסר על ערוץ 13 לשדר הערב את הקטעים בהשתתפות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בתוכנית "סטנדאפ ניישן"    "המשתתפים בה לא אתגרו אותו בשאלות על פעולותיו או על עמדותיו, הקטע שלפני נחשב לתעמולת בחירות"
איציק וולף
השרה להגנת הסביבה הביעה חשש מסיכוני שפך נפט למפרץ אילת, ובהגדלת הסיכון הסביבתי באשקלון בשל הזרמת הנפט בקווי קצא"א במפרץ אילת על רגישותו האקולוגית    התייחסה לזיהום הזפת בים התיכון וציינה כי נעשה בזדון    "או שהאונייה שפכה בכוונה את השמן לים, או שהשמן נשפך עקב תקלה - ובעל האונייה היה חסר חמלה כלפי בעלי החיים והטבע ולא התריע לרשויות"
מחלקה ראשונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il