X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: ועידת הנדל
יעקב קוינט מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל:

"תוכנית מחיר למשתכן תישאר איתנו בתקופה הקרובה"

על המשבר הפוליטי: "המשווק משווע להחלטות משמעותיות" על המאבק בהפרות הבנייה: "עובדים עם רפאל על ניתוח תמונות לווין"
▪  ▪  ▪
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל החדש, יעקב קוינט, שנכנס לתפקידו לאחרונה התראיין לריקי ממן בוועידת מקור ראשון לנדל"ן והתייחס לעלייה במחירי הדיור, תוכנית מחיר למשתכן, פינוי מפרץ חיפה והמלחמה בהפרות הבנייה.
השפעת המשבר הפוליטי: "אנחנו אחרי שנתיים של בחירות חוזרות ונשנות וממשלה לא יציבה. נורא קשה לכנס שרים ולהעביר חקיקה. הממשלה די משותקת. המשק משווע להחלטות כלכליות משמעותיות. אחרי שתקום ממשלה ניתן יהיה להחזיר את המערכת למסלולה ולהרגיע את הביקושים כמו שאנו רואים אותם".
העלייה במחירי הדירות: "אני לא יודע להעריך את המגמות בנושא העלייה במחירי הדירות. זה מורכב מהרבה שחקנים. אני חושב שהתוכניות הקודמות של מחיר למשתכן ומחיר מופחת הן תוכניות נכונות שהצליחו לספק דיור במחיר הגון לזוגות צעירים. אחת הסיבות שהמחירים עולים זה בגלל שהתוכניות הללו נדחקו הצידה".
הביקורת על תוכנית מחיר למשתכן: "5-4 ממשלות מדברות על ירידת מחיר הדיור. אפשר לדייק את התוכנית, שום דבר לא מושלם. תמיד צריך לשאוף ולדייק את זה יותר לצד תוכניות נוספות. ברור שהפתרון הבסיסי הוא להגדיל את ההיצע. מאמין שהיא תישאר איתנו בתקופה הקרובה לתת מענה לזוגות צעירים נוספים".
העיכוב במהלך פינוי מפרץ חיפה: "לא פשוט להגיע לשלב של שיווק יחידות דיור אם בגלל מתנגדים כגון ארגונים ירוקים או רשויות מקומיות והליכים משפטיים. המחלוקת היא יותר מחלוקת תזרימית האם רמ"י יכולה לממן את זה כי אנו נדרש להזרים שלושה מיליארד שקל, 600-500 מיליון שקלים מדי שנה, ולא בטוח שזה מה שאנחנו צריכים לעשות, במקום לקדם פרויקטים שרמת ההיתכנות שלהם גבוהה יותר".
המאבק בהפרות בנייה: "אנחנו עובדים על פיילוט עם חברת רפאל של ניתוח תמונות לווין ברמה של 20-30 סנטימטר שיאפשרו לראות בנייה בלתי חוקית ופלישות לקרקעות. החוק נותן אפשרות לטפל בפלישות טריות וחשוב להגיע אליהם בזמן קצר. אנו גם בוחנים לייצר מסלול של הסדרה בדברים יותר מינוריים".

תאריך:  04/03/2021   |   עודכן:  04/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"תוכנית מחיר למשתכן תישאר איתנו בתקופה הקרובה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
כ-20 דיירי הבתים ברחוב האלון ביבנה, שפונו מבתיהם במסגרת פרויקט פינוי-בינוי, חזרו לאחרונה לבתיהם לאחר שהפרויקט נתקע בשל סירוב ארבעה דיירים להתפנות אם לא יוגדל הפיצוי שיקבלו, למרות שחתמו על ההסכם    לפני כשבועיים הודיעו לבורר - מוכנים להתפנות    קבוצת צים תנהל את הפרויקט    ההערכה: העבודות יתחילו במהלך השנה הנוכחית
איתמר לוין
השופט רם וינוגרד: העירייה והווקף סירבו במשך שנים לשתף פעולה בהנגשה, ולכן המינהל האזרחי היה רשאי להפקיע את הסמכות; אין עילה להתערב בחלופות ההנגשה שנבחרו
איציק וולף
מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יאיר פינס, טוען כי בגלל שלא אושר עדיין תקציב, רוב הפרויקטים שבהם מתעסק המשרד עוד לא קיבלו מענה
איציק וולף
לוחם בחטיבת הקומנדו הותקף הלילה על ידי מספר חשודים במהלך אימון צבאי שכלל ניווט בדד    נאבק בתוקפים ונפצע קל    התוקפים גנבו את נשקו ונמלטו מן המקום
איציק וולף
מתניהו אנגלמן הודיע בוועידת מקור ראשון שמשרד מבקר המדינה יפרסם בקרוב דו"ח על רשות מקרקעי ישראל    "השירות שמספקת רמ"י משפיע ישירות על שוק הנדל"ן ויש חשיבות לייעול תהליכים שונים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il