X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המנכ"ל עו"ד אשרף ח'טיב (48) נסע ברכבו כאשר נפתחה לעברו אש שר הפנים: ״מה שקרה הערב בקלנסווה הוא חציית כל הקווים האדומים. אדרוש מהשר אוחנה לעצור מיד את החשודים" אתמול הותקף ח"כ מנסור עבאס בהפגנה באום אל-פחם
▪  ▪  ▪
קלנסווה [ארכיון]

מנכ״ל עירית קלאנסווה נפצע באורח אנוש באירוע ירי בעיר. האירוע שבו נפגע עו"ד אשרף ח'טיב (48) התרחש כאשר בוצע ירי אל הרכב שבו נסע. ח'טיב פונה מהמקום על-ידי מד"א לבית החולים. ממד"א נמסר: "הפצוע טופל על-ידי חובשים ופרמדיקים ופונה לבית החולים בילינסון במצב קשה, בעודו מורדם ומונשם עם פצעי ירי".
עבד קשקוש, פרמדיק מד"א, סיפר: "הפצוע היה בהכרה מעורפלת וסבל מפציעות קשות מאוד. התחלנו מיד בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, מתן נוזלים ותרופות והנשמה, ופינינו אותו במצב קשה ולא יציב לבית החולים". המשטרה הגיעה לזירת האירוע ופתחה בחקירה.
שר הפנים, אריה דרעי, התקשר לראש עיריית קלנסווה, עבד אלבאסט סלאמה, ושמע ממנו על ההתנקשות. דרעי אמר לראש העירייה כי בכוונתו לפנות עוד הלילה לשר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, ולדרוש לפעול מיד למעצר החשודים.
״מה שקרה הערב בקלנסווה הוא חציית כל הקווים האדומים", אמר השר דרעי. "זה חמור ביותר שמנסים לרצוח מנכ״ל עירייה, עובד ציבור בכיר. האלימות בחברה הערבית קשה מאוד והלילה שברה שיאים. אני מתכוון לדבר בעניין גם עם ראש הממשלה ולדון עמו בדרכים לשמור על עובדי הרשויות המקומיות״.
מתקווה חדשה נמסר: "האירוע החמור והקשה מוכיח שוב כי ממשלת ישראל איבדה לחלוטין את המשילות ואת החוק והסדר בכל רחבי ישראל. הממשלה מדברת הרבה אך נוקטת חוסר מעש ומאפשרת בפועל לכנופיות חמושות אלימות להשתולל בערי ויישובי המדינה ולהשליט טרור ופחד על התושבים. ממשלה בראשות סער תחזיר את המשילות, החוק והסדר למדינת ישראל ותשיב את תחושת הביטחון לאזרחי המדינה בנגב, בגליל, במשולש, בלוד, בדרום ת״א ובכל מקום בישראל".
אלפי בני אדם מחו (יום ו', 5.3.21) באום אל-פחם נגד מה שהגדירו אוזלת ידה של הממשלה בטיפול האלימות בחברה הערבית. למקום הגיעו חברי כנסת מהרשימה המשותפת, וכן ממפלגת מרצ.
כמה מפגינים ניסו למנוע מיו"ר רע"ם ח"כ מנסור עבאס להשתתף בהפגנות. "חבורה קטנה מחוץ לאום אל-פחם ממפלגות מתחרות החליטה לשבש את ההפגנה ונקטו אלימות שנגדה באנו להפגין", מסר עבאס לאחר מכן. "אנחנו נמשיך במאבקנו נגד הפשיעה והאלימות בחברה הערבית".
המפכ"ל יעקב שבתאי וצמרת המשטרה פיקדו על האירוע. לטענת המשטרה, כמה מפגינים יידו אבנים וירו זיקוקים לעבר השוטרים. "המשטרה תאפשר את חופש הביטוי והמחאה בגבולות החוק, אולם לא תאפשר התפרעויות אלימות והפרות סדר בניגוד לחוק", הבהירו במשטרת ישראל.

תאריך:  06/03/2021   |   עודכן:  06/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנכ"ל עיריית קלנסווה נורה ונפצע אנוש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
פרנציסקוס נפגש עם האייתוללה עלי סיסתאני, מבכירי המנהיגים השיעים במדינה    בוותיקן הסבירו כי האפיפיור החליט להגיע לעירק למרות איום הקורונה והטרור כדי לנחם את התושבים הנוצרים
מירב ארד
התקנות על פתיחת המסחר, גני האירועים והכנסים ביום ראשון - נדחו למחר בערב    ניסוח תקנות הפעימה השלישית, התעכב והמשאל הטלפוני נדחה
מירב ארד
העתירה הוגשה לאחר שוועדת הבחירות החליטה לאסור את שידור הופעתו של נתניהו בתוכנית סטנדאפ ניישן    ח"כ הנדל: "תנועת החרות האמיתית לא פועלת נגד חופש הביטוי"
איתמר לוין
סבור שבג"ץ יכול להתרות שהוא עלול לבטל נורמה או חוק בלתי חוקתיים גם אם טרם יושמו בצורה נרחבת    במקרה בו ניתנה התראת בטלות מובהקת, יחויב למעשה בג"ץ לבטל את אותו צעד כאשר יגיע שוב לפתחו
איתמר לוין, יצחק דנון
מאפשר לוואלה לבטל את ההסכם עם טבולה, לאחר שזו לא הציגה בפני בית המשפט את הסעיף בהסכם המתיר את הביטול תמורת תשלום פיצוי של 4 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il