X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הדמיית רחוב עמק רפאים ירושלים [צוות תכנית אב לתחבורה י-ם]
שלב המיון המוקדם ברכבת הקלה
5 קבוצות בינ"ל ניגשו למכרז הקו הכחול בי-ם
משרד האוצר מסרב למסור את שמות חמש הקבוצות שהגישו הצעות ב-PPP חמש הקבוצות שהגישו מורכבות מחברות בינלאומיות מובילות בתחום הרכבות ממדינות אירופה ומזרח אסיה, וכן חברות ישראליות מובילות בתחום התחבורה הציבורית, הבינוי והפיננסים

חמש קבוצות בינלאומיות הגישו (יום ה', 4.3.21) את מועמדותן לשלב המיון המוקדם במכרז להרחבה נוספת של הרכבת הקלה בירושלים והפיכתה לרשת קווי רכבת קלה באמצעות הוספת הקו הכחול ויצירת 8 קווים תפעוליים ברחבי העיר.
ועדת המכרזים תבחן את ההצעות ולאחר מכן תכריז על המועמדים שעמדו בתנאי הסף, הכוללים ניסיון בינלאומי בתפעול רכבות קלות, יכולת בנייה והקמה, איתנות פיננסית ועוד.
חמש הקבוצות שהגישו מורכבות מחברות בינלאומיות מובילות בתחום הרכבות ממדינות אירופה ומזרח אסיה, וכן חברות ישראליות מובילות בתחום התחבורה הציבורית, הבינוי והפיננסים. בניגוד למקובל, משרד האוצר מסרב למסור את שמותיהן וטוען כי מדובר במידע חסוי.
המיזם, שיבוצע בשיטת PPP (Public Private Partnership) יכלול מימון, תכנון, הקמה, תפעול ותחזוקה של הקו הכחול של הרכבת הקלה בירושלים. ביצוען של התשתיות המקדימות למיזם כבר החל, במטרה לקדם את המיזם ולהקל על תושבי ירושלים. הקו הכחול עתיד להתפרש על פני כ-31 ק"מ, כשמתוכם 2.5 ק"מ תת-קרקעיים בין הרחובות יפו ובר-אילן במרכז העיר ו-53 תחנות, כשמתוכן 3 תחנות תת-קרקעיות. המיזם יכלול הקמת מוסך רכבת קלה חדש (דיפו) בשכונת מלחה שיכיל כ-61 רכבות (122 קרונות). תקופת הזיכיון צפויה לעמוד על 25 שנים כאשר בסיום התקופה, יועבר הפרויקט לידי המדינה.
ועדת המכרזים הבין-משרדית היא ועדה משותפת למשרדי האוצר, התחבורה, עיריית ירושלים, חברת ענבל ובשיתוף צוות תוכנית אב לתחבורה, בראשות סגן בכיר לחשב הכללי, יובל רז.

תאריך:  08/03/2021   |   עודכן:  08/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
5 קבוצות בינ"ל ניגשו למכרז הקו הכחול בי-ם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
התופעה עשויה להמשיך בהיקף מקומי בימים הקרובים בחופי ישראל, בהתאם לכיווני הזרמים ולשינויים בגובה הים
עידן יוסף
ראש הממשלה אומר כי עד סוף אפריל תחוסן כל האוכלוסייה מעל גיל 16    קופ"ח מאוחדת: לשקול לדחות את מתן התו הירוק למחוסנים לשבועיים לאחר החיסון השני במקום שבוע    מטה מגן אבות ואימהות: ירידה דרמטית בנתוני התחלואה בשלושת השבועות האחרונים בבתי האבות    משרד הבריאות: מחוסנים יוכלו להתנדב במחלקות הקורונה
עידן יוסף
שרי האנרגיה של יוון, קפריסין וישראל חתמו בניקוסיה על מזכר הבנות להנחת כבל החשמל התת-ימי הארוך בעולם - אירו-אסיה    הכבל יונח בים התיכון לאורך כ-1,500 ק"מ ובעומק מירבי של כ-2,700 מטרים ויחבר בין רשתות החשמל של שלוש המדינות
עידן יוסף
ועדת הכספים אישרה את תקציב ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-24    לדרישת יו"ר הוועדה הופחתו 20 מיליון שקל כספי רזרבה    גפני: "המדינה במצב כלכלי קשה, למה אי-אפשר להסתפק בפחות? ביצעתם 369 מיליון, בלי רכיב הקורונה אתם מבקשים גידול ל-457 מיליון, אם תצטרכו את הרזרבה תחזרו לכאן שוב"    מנכ"ל ועדת הבחירות: "רק לעניין הקלפיות המיוחדות והשינויים בקלפיות יש תוספת של כ-75 מיליון שקל, הסעת חולי קורונה לקלפיות תעלה כ-20 מיליון שקל"
איציק וולף
חברת תדיראן סיימה את שנת 2020 בזינוק של 55.4% ברווח התפעולי, בגידול של 15.9% במכירות שעמדו על כ-989.5 מיליון שקל, וברווח נקי של 100.6 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il