X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נגידת בנק ישראל לשעבר הציגה מתווה לחזרה לשוק התעסוקה הכולל הארכה נוספת של זכאות דמי האבטלה כל עוד שיעור האבטלה גבוה, תוך הפחתה הדרגתית של דמי האבטלה "אחרי יוני, צריך לתלות את הזכאות בשיעור האבטלה ולא בתאריך"
▪  ▪  ▪
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

נגידת בנק ישראל לשעבר, פרופ' קרנית פלוג, המכהנת כיום כסגנית נשיא למכון הישראלי לדמוקרטיה, הציגה מתווה לחזרה לשוק התעסוקה. "העקרונות הם הארכה נוספת של זכאות דמי האבטלה כל עוד שיעור האבטלה גבוה, תוך הפחתה הדרגתית של דמי האבטלה. אחרי יוני, צריך לתלות את הזכאות בשיעור האבטלה ולא בתאריך", אמרה בדיון מיוחד מטעם המכון הישראלי לדמוקרטיה על החזרת מובטלי הקורונה לשוק התעסוקה.
הדברים נאמרו בתגובה לדברי פרופ' אבי שמחון, יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה ויועצו הכלכלי של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שלפיהם הממשלה תחליט במאי מה יקרה בסוף חודש יוני לדמי האבטלה.
לדברי שמחון, הממשלה בעד קיום הכשרות לדורשי עבודה. "תעשו הכשרות, אנחנו מאוד בעד, שמנו על זה מיליארד שקל. אני לא יודע אם נוציא אותם, וגם אם כן, מה יהיה האפקט. אנחנו לא צריכים לסמוך על הממשלה אלא על השוק הפרטי", אמר. עוד הוסיף כי כשנגיע למאי ונשאל עצמנו מה קורה בסוף יוני לדמי האבטלה, נראה מה המצב ונחליט".
שר המשפטים לשעבר, אבי ניסנקורן, טען בדיון כי ההתנגדות בממשלה למתווה החל"ת הגמיש הייתה טעות. "אי אפשר לסמוך רק על המגזר הפרטי, שוק העבודה לא עושה את שלו בהכשרות, אנחנו יודעים שיש כשל גדול בפריון ובהכשרות", אמר.

תאריך:  10/03/2021   |   עודכן:  10/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פלוג: לא לתלות זכאות לאבטלה בתאריך
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מתווה דיפרנציאלי לחידוש הלימודים בחטיבות העליונות: בבתי ספר שבהם 75% מחלימים/מחוסנים ילמדו בקפסולות, ובבתי ספר שבהם 90% לא יהיה צורך בקפסולות    שר החינוך ויו"ר מרכז השלטון המקומי: לקצר את ימי הבידוד לתלמידים לחמישה
עידן יוסף
יו"ר העבודה: "לא לאפשר שקל השקעה באזורים שהם מיועדים למשא-ומתן. חייבת להפסק כל השקעה בהם מכל סוג"    גדעון סער: "המיתוס סביב שמו של נתניהו כאילו הוא מצליח בנושא החוץ והביטחון הוא פיקטיבי"    בנט: "נתניהו מוריש את חיזבאללה עם מאות אלפי טילים"
עידן יוסף
מבדיקת הרשות עולה כי הפער בין העלות למאפיות למחיר לצרכן כה משמעותי, עד כי הוא מחייב בחינה של הסוגיה בוועדת המחירים    שר הכלכלה סבור כי לא יהיה מנוס מהוזלת הלחם המפוקח
איתמר לוין
עמית: מי שהעלים הכנסה לפני התאונה, יידרש לנטל הוכחה כבד יותר; מן הסכום שיוכיח יש להפחית מטעמים של מדיניות שיפוטית; היחס יהיה פחות מחמיר אם המעלים נהרג והתובעים הם יורשיו
מירב ארד
החברה לפיתוח הרובע היהודי יוזמת מרכז מבקרים חדש במקטע שבאזור "החומה הרחבה" שהוקמה על-ידי חזקיהו המלך    באמצעות הולוגרמה תועבר למבקרים רוח התקופה, שתכלול את המתח לקראת בואו של סנחריב לכבוש את העיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il