X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרווח השנתי הנקי של חברת הנדל"ן המניב תנופורט הסתכם בכ-60.5 מיליון שקלים לעומת כ-68.1 מיליון שקלים בשנה שעברה הרווח הנקי ברבעון הרביעי של השנה זינק ב-59.6% והסתכם בכ-51.1 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
כידן דהרי וירון אדיב [צילום: ישראל הדרי]

הרווח הנקי של חברת הנדל"ן המניב תנופורט ירד בשנת 2020 ב-11.1% והסתכם בכ-60.5 מיליון שקלים לעומת כ-68.1 מיליון שקלים בשנה שעברה. ירידה זו נובעת בעיקר מהשפעת משבר הקורונה על פעילות החברה.
חברת תנופורט, בבעלותם המלאה של כידן דהרי וירון אדיב פועלת בתחומים של השכרת נדל"ן מניב ומתן שירותי אחסון וקירור וכן בבעלותה תחנות דלק וקרקעות ללוגיסטיקה. החברה מחזיקה ב-17 נכסים מניבים המשמשים למסחר, לוגיסטיקה, תעשיה ושירותי אחסנה בקירור. בין הנכסים הבולטים של החברה: פארק לוגיסטיקה ויתקין, פארק לוגיסטיקה תל מונד, קניון עד הלום, MALL כינרת בצומת צמח, מרכז מסחרי בצומת בילו, מרכז מסחרי בית יהושע, פארק לוגיסטיקה וקירור נתיבות אותו מפעילה החברה. כל נכסי הנדל"ן מוחזקים במישרין ע"י החברה, למעט הנכס בצומת צמח, ששיעור האחזקה של החברה בו עומד על 50%.
ההכנסות מהשכרת מבנים בשנה הסתכמו בכ-40 מיליון שקל - קיטון של כ-10% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. ירידה זו נובעת בעיקר מהשפעת הקורונה על דמי השכירות ירידה זו קוזזה בחלקה מעליה בחלק מהחוזים החדשים שחתמה החברה. ההכנסות משירותי אחסנה וקירור הסתכמו ב-2020 בכ-10 מיליון שקל, לעומת כ-9.2 מיליון שקל בשנת 2019, השיפור נובע מגידול בפעילות הקירור.
הרווח מפעולות רגילות בשנת 2020 ירד ב-10.9% והסתכם בכ-86.5 מיליון שקל לעומת כ-97.1 מיליון שקל בשנת 2019. כמחצית מהקיטון ברווח הינו תוצאה של הפרשי שערוך בין השנים בנכס בצמח, והשפעת הקורונה על נכס זה, אשר מטופל לפי שיטת השווי המאזני.
הרווח הנקי ברבעון הרביעי של השנה זינק ב-59.6% והסתכם בכ-51.1 מיליון שקל לעומת כ-32 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2019. עיקר הגידול נובע משיערוך נדל"ן להשקעה ברבעון בסך של כ-63 מיליון שקל, לעומת כ-29.6 מיליון שקל ברבעון המקביל.

תאריך:  16/03/2021   |   עודכן:  16/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
השירות יופעל גם בליל הסדר    מסלולי קווים על הטיילת    שינויי מסלולים בשל עבודות הרק"ל    עדיין אין החלטה לגבי הגבלת תפוסה    שר הפנים דרעי נמנע מאכיפה כלפי הקווים
איציק וולף
מאז הבחירות האחרונות לכנסת ה-23 שנערכו במרץ 2020, גדל מספר בעלי זכות הבחירה המתגוררים בישראל ב-1.7%, שהם כ-102 אלף נפש    78% מבעלי זכות הבחירה המתגוררים בישראל הם יהודים, ובהם 11% חרדים. 17% מבעלי זכות הבחירה הם ערבים ו-5% הם אחרים
איציק וולף
עליות מחירים בולטות נרשמו בסעיפי פירות טריים (5.7%), הלבשה (1.2%) ותחבורה (0.7%)    ירידות מחירים בולטות נרשמו בסעיף ירקות טריים (1.9%) והנעלה (1.7%)
איציק וולף
עו"ד אפרים דמרי טוען כי כל עוד לא עומת יהודה משי-זהב עם הגרסאות הקונקרטיות לאחר שנגבו עדויות על-ידי המשטרה - הוא לא יגיב לחשדות המיוחסים לו על-ידי התקשורת    "הוא לא תקף ילדים ולא הזיק לאף אחד. הכל שמועות זדוניות שמנסות לפגוע בו"
איציק וולף
ממלא-מקום שר התקשורת, בני גנץ, יסיים את כהונתו הערב    האציל חלק מסמכויותיו למנכ"לית לירן אבישר בן-חורין    בקרוב יפרוש גם מתפקידו כממלא-מקום שר המשפטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il