רווחי רשת השיווק ויקטורי זינקו בשנת 2020 ב-113.1% ועמדו על 58.1 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 27.2 מיליון שקל בשנת 2019. כך עולה מן הדו"ח השנתי שהגישה הרשת (יום א', 21.3.21) לבורסה.
על פי הדו"ח, מכירות ויקטורי גדלו בשנת החולפת ב-36.1% ועמדו על סכום של 2.377 מיליארד שקלים, לעומת 1.747 מיליארד שקל אשתקד. הגידול הניכר במכירות נובע בעיקר מגידול דו-ספרתי במכירות חנויות זהות, פתיחת סניפים חדשים והתפרצות נגיף הקורונה.
הוצאות מכירה, שיווק והנהלה וכלליות בשנת 2019 הסתכמו בכ-702.3 מיליון שקל, לעומת כ-387.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הוצאות מכירה, שיווק והנהלה וכלליות מכלל ההכנסות בשנת 2019 עמד על כ-22% - נתון זהה לשיעור שנרשם בתקופה
המקבילה אשתקד. הסיבות לגידול בהוצאות הן בעיקר מתוספת הוצאות מכירה ושיווק שוטפות בגין פתיחת הסניפים החדשים כגון שכר עבודה בסניפים ופרסום כולל תוספת הוצאות בגין רכישת ארבעה סניפים מיינות ביתן ומגה אשר פעלו תקופה קצרה בלבד במהלך חודש דצמבר 2019.