X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היזם רמי חדד תובע את יצחק ושלומי כהן, בטענה שהוליכו אותו שולל בהקמת פרויקט בוטיק ברמת גן וגרמו לו לשאת בנזקים ובהפסדים שהסבו
▪  ▪  ▪
שרת 42 רמת גן [צילום: סטריט וויו]

חברת יזמות הנדל"ן נקסט טאוור שבבעלות רמי חדד תובעת 26 מיליון שקל מיצחק כהן, בעלי חברת הבנייה כ.כוכב הנגב, ובנו שלומי כהן, בעלי חברת סינקו יזמות והשקעות. זאת, בטענה להפרת חוזה לביצוע פרויקט המגורים "כוכב שרת" ברחוב משה שרת 42 רמת גן הכולל 18 דירות ושני קוטג'ים.
בתביעה, שהוגשה (11.4.21) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר כי במארס 2014 הוקמה כוכב שרת לצורך הקמת הפרויקט. בינואר 2019 מכר יצחק כהן לתובעת את מניותיו בכוכב שרת (50%) והיא רכשה 10% נוספים מבעל מניות אחר; היתרה היא בידי שלומי כהן. יצחק כהן חתום עם התובעת על חוזה לביצוע הפרויקט כקבלן ראשי ובנו הוא נציגו בחוזה הביצוע.
לטענת התובעת, בתחילת 2019 התברר לנתבעים שהפרויקט צפוי להיות הפסדי, והם חיפשו כיס עמוק שיישא בהפסדים ויחלץ אותן מהמיזם או לפחות יאפשר את חילוצו של יצחק כהן. לטענתה, הנתבעים הוליכו אותה שולל, הציגו לה מצגי שווא הנוגעים לעלות הקמת הפרויקט, להתחייבויות הקיימות כלפי כוכב שרת, לרווחיות הצפויה ולמצבה הכספי של כוכב שרת. כל זאת - על-מנת שהיא תרכוש את מניותיו של יצחק כהן.
ואולם, זמן קצר לאחר רכישת המניות, הפרו הנתבעים את התחייבויותיהם, דרשו ממנה להעביר אליהם תשלומים נוספים בטענה לבעיות תזרימיות מול ספקי משנה שהתבררו בדיעבד כחריגות תקציביות בעלויות הביצוע, תוך שהם מאיימים לעצור את הפרויקט ומתריעים, כי קיימת סכנה למימושו. איומים אלו נעשו מתוך ידיעה ברורה, כי התובעת היא כיס עמוק שלא תאפשר לפרויקט לקרוס.
לדברי התובעת, לאחר שנחשפה החריגה של מיליוני שקלים בעלויות חוזה הביצוע מעבר לתמורה המוסכמת, החלו הנתבעים לחפש עילות שווא לשחרורם מהתחייבויותיהם ולביטול חוזה הביצוע. לבסוף הם הודיעו על ביטול חוזה הביצוע במקביל לטענה לחוב של 2 מיליון שקל, והכול על-מנת לחמוק מלשאת בחריגה התקציבית הצפויה בעלויות השלמת הפרויקט המסתכמת במיליוני שקלים.
לדברי התובעת, היא נאלצה להמשיך להזרים 12 מיליון שקל למימון עלויות הביצוע החורגות על-מנת שהפרויקט לא יקרוס, ונשאה בעלויות האיחור בן השנתיים ב-10 מיליון שקל. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד אבי עמבר וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  12/04/2021   |   עודכן:  12/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
אביבית נצרת תובעת 5.7 מיליון שקל מחברת רזיט שיווק, שהפיצה את מוצריה ב-30 השנים האחרונות, בטענה לכשלים שפגעו קשות במעמדה בשוק
יצחק דנון
טוענת שהעירייה גבתה ממנה היטלי פיתוח על מגרש בו זכתה במכרז של רמ"י - למרות ששילמה את אותו סכום לרשות תמורת הפיתוח
עידן יוסף
הראשון לציון מפרסם הוראת שעה לקיום חופות ונישואים בימי ספירת העומר לנוכח ההגבלות הבריאותיות שנבעו כתוצאה מהקורונה    ההוראה כוללת שלושה ימים בהם נהוג שלא להתחתן, אך לא את יום העצמאות
איציק וולף
שר הביטחון תוקף את שותפי הסוד שמדליפים לדבריו מידע חסוי הנוגע לפעולות הביטחוניות החשאיות של מדינת ישראל באופן שמסכן את המדינה ושהביא את אירן לאיים בנקמה    "אי אפשר לפעול כשכל אחד מפטפט את עצמו לדעת. אסור להשלים עם הקריצות וסיפורי המעשיות של 'גורמים במערב'. זה פוגע בכוחותינו, בביטחון ובאינטרסים של מדינת ישראל"
עידן יוסף
רשות התחרות מפרסמת שורת תיקונים מקלים לתנאי המיזוג בין בזק לבין יס    "מאז הטלתם של התנאים למיזוג, גברה והשתפרה התחרות בשוקי התקשורת השונים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il