X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שוטרי מג"ב במעצר במזרח ירושלים [צילום: ג'מאל עוואד/פלאש 90]
ערבים תוקפים יהודים במזרח ירושלים
בתיעוד שמופץ ברשתות החברתיות נראים צעירים ערבים תוקפים יהודי ליד רחוב סולטן סולימאן במקרה אחר תועדו ערבים דוחפים יהודים בליל יום העצמאות הותקפו יהודים ברכבת הקלה
[צילום: שימוש לפי סעיף 27א]

ברקע חודש רמדאן, שבו ההקצנה המוסלמית הדתית עולה, מופצים ברשתות החברתיות תיעודים שבהם נראים יהודים חרדיים מותקפים בידי פורעים ערבים במזרח ירושלים.
בליל שבת הותקף יהודי שהלך לתומו ליד רחוב סולטן סולימאן באבנים. הוא נפצע ודימם. מן המשטרה נמסר מוקדם יותר: "פעולות חקירה מקצועיות שערכה המשטרה מיד עם חשיפתה לסרטון ברשת החברתית בו נצפה חשוד תוקף עובר אורח שחולף על פניו, הביאה למעצרו לפנות בוקר על-ידי לוחמי מג"ב של החשוד (18, מזרח ירושלים) במעשה והוא הועבר לחקירה. הערב יובא החשוד לבית המשפט".
במקרה אחר נדחפו יהודים בידי ערבים. מקרה זה מתוסף לסטירה שהועלתה לרשת הטיקטוק ובה נראה צעיר ערבי סוטר לשני צעירים יהודיים ברכבת הקלה. התוקף נעצר. בימים האחרונים מתקייות בכפר השילוח התפרעויות והפגנות נגד כניסת ישראלים לשכונה למרות שהבתים נרכשו כדת וכדין.
כוחות המשטרה פעלו הערב סמוך לשער שכם בעקבות הפרות סדר במקום במהלכן יידוי ערבים אבנים וירו זיקוקין די נור לעבר השוטרים. שני אזרחים נפצעו באורח קל.
ח"כ איתמר בן-גביר קורא לשר לביטחון פנים השר אמיר אוחנה להחזיר את השקט והביטחון לתושבי ירושלים בעקבות התקיפות האחרונות בעיר. "לא ייתכן שיום אחרי יום אנו שומעים על תקיפות של יהודים בעיר ירושלים ואין תגובה מצד המשטרה, הגיע הזמן להפסיק את המערב הפרוע בעיר ירושלים ולשים קץ להתפרעויות המחבלים בעיר", מסר בן-גביר.
"חוסר ההרתעה והדלת המסתובבת בבתי המשפט הם אלו שמעודדים את המחבלים להמשיך לתקוף יהודים בירושלים. מפליא בעיני איך המשטרה לא ביקשה עיכוב ביצוע של ההחלטה וככל שאכן לא התבקש עיכוב ביצוע זו רשלנות. מכל מקום הגיע הזמן להחמיר את הענישה ולשים סוף להשתוללות הזו".

[צילום: שימוש לפי סעיף 27א]

[צילום: שימוש לפי סעיף 27א]

תאריך:  18/04/2021   |   עודכן:  18/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ערבים תוקפים יהודים במזרח ירושלים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בכיר בליכוד: אם עד הרגע האחרון סמוטריץ' לא יתרצה, נשקול להביא להצבעה ממשלה שנסמכת על רע"ם - ולראות האם הוא יפיל אותה    לפיד וגנץ נפגשו. יו"ר יש עתיד יכנס מסיבת עיתונאים שבה הוא עשוי להציג כיצד ביכולתו להקים ממשלה עם בנט    בציונות הדתית מסבירים מדוע הם מתנגדים לרע"ם
איציק וולף
אוניברסיטת ג'ונס הופקינס פרסמה נתונים עדכניים על מקרי המוות בעולם בעקבות הידבקות בנגיף הקורונה    על-פי ההערכות המספר האמיתי של המתים כתוצאה מהשלכות נגיף הקורונה עשוי להיות גבוה אף יותר
עידן יוסף
על-פי המתווה שגובש, כלל התלמידים בכל הכיתות ברחבי הארץ יחזרו ללימודים למשך 6 ימים בשבוע, ללא הגבלה במספרם ולצד שילוב למידה מרחוק בתיכונים • ממחר: מותר לשהות באוויר הפתוח ללא מסכה
עידן יוסף
ברפובליקה דווח כי האיש, רזה קרימי, עזב לפני הפיצוץ שאירע ביום ראשון    דווח עוד כי נעשים מאמצים לעצור אותו ולהסגירו    אירן האשימה השבוע את ישראל בפיצוץ ואמרה כי מדובר ב"טרור גרעיני"
עידן יוסף
משרד הבריאות: עדיין אין מידע ברור ביחס להשלכותיו על מחוסנים ומחלימים    המשנה למנכ"ל משרד הבריאות לשעבר: "בשלב הזה אפשר לשחרר חלק מהמגבלות"    הוא הוסיף: "אי אפשר לדעת אם הקורונה ממש מאחורינו, אולי היא מלפנינו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il