X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: משרד הכלכלה]
מחשש לזיהום מי תהום:
ריקול לאבקות כביסה 'אריאל'
במסגרת בדיקה של אבקות הכביסה שיובאו על-ידי היבואן א.פ.י. חורי מצא סיכון לפגיעה באיכות הסביבה כאשר נמצאה חריגה של פי 5 כלורידים מהנדרש בתקן, דבר העלול לזהם את מי התהום ולמנוע טיפול יעיל בשפכים

שלושה סוגי אבקות כביסה של המותג 'אריאל' חרגו פי חמישה מכמות הכלורידים המותרת על-פי התקינה, ועלולות לזהם את מי התהום ולמנוע טיפול יעיל בשפכים.
"חברת א.פ.י חורי הפצה בע"מ קוראת לציבור להפסיק את השימוש מידית במוצרים שיובאו על-ידי החברה - אבקת כביסה Ariel אלפיין 2 ק"ג ברקוד 8001841035215, אבקת כביסה Ariel color 2 ק"ג ברקוד 8001841035253, אבקת כביסה Ariel אלפיין 6 ק"ג ברקוד 5413149635197", נכתב בהודעת הריקול.
המוצרים יוצרו על-ידי חברת פרקטור אנד גמבל בטורקיה ושווקו בין 5 במרס ל-24 במרס.
בבדיקה שנערכה מטעם הממונה על התקינה באמצעות מכון התקנים, נמצא כי המוצר אינו עומד בדרישות התקן הישראלי הרשמי החל עליו: ת"י 438 חלק 1 - אבקות ניקוי - דרישה להבטחת איכות הסביבה ולסימון: אבקות כביסה, מספטמבר 2012. במסגרת הבדיקה נמצא סיכון לפגיעה באיכות הסביבה כאשר נמצאה חריגה של פי 5 כלורידים מהנדרש בתקן, דבר העלול לזהם את מי התהום ולמנוע טיפול יעיל בשפכים.
"כל המחזיק במוצר זה מתבקש להפסיק את השימוש בו לאלתר ומוזמן לפנות למקום הרכישה, לצורך החזרתו וקבלת פיצוי כספי", לשון הודעת משרד הכלכלה.

תאריך:  20/04/2021   |   עודכן:  20/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שרת המשפטים לשעבר אמרה שמפלגת ימינה שבה היא חברה הבהירה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי היא מוכנה לסייע לו להקים ממשלת ימין, אך לא תאפשר הליכה נוספת לבחירות
איציק וולף
החשוד, בן 17 משועפאט, נמלט לרשות הפלשתינית אחרי פרסום הסרטון שבו הוא נראה סוטר לנער חרדי ברכבת הקלה בירושלים    נעצר על-ידי לוחמי מג"ב במעבר קלנדיה
איציק וולף
קרדן נדל"ן מנהלת משא-ומתן עם מוכר פרטי על קרקע בירושלים    תתחייב לפעול לקידום תוכנית חדשה לבנייה למגורים ולאישורה    "אם וככל שתאושר תוכנית מפורטת לבנייה במקרקעין כאמור, ניתן יהיה להקים על המקרקעין כ-1,000 יחידות דיור"
מירב ארד
מלאי החוב הממשלתי עמד בסוף 2020 על כ-984 מיליארד שקל    שיעור הוצאות הריבית ביחס לחוב עמד על 4.1%    החשב הכללי: "הגיוס הרחב שנגזר מהמצב הכלכלי גרר עלייה ביחס החוב לתוצר בשנת 2020. יידרש ביצוע של תוכניות משמעותיות שיובילו את המשק לצמיחה"
איתמר לוין
ההגנה ביקשה הפסקה של חודש; התביעה התנגדה להפסקה כלשהי    ישועה: וואלה לא היה אתר שמאל קיצוני; מה שנתבקשנו לעשות לא היה קשור לשמאל קיצוני    מבהיר שלא קיבל הבטחה כלשהי מרשות ניירות ערך בתמורה לעדותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il