X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נס טוען שעזרא ואליהו קחטן סיכלו ברגע האחרון הסדר שגיבש עבורם עם בנק הפועלים ועם המשקיע חיים וייספיש, ולכן תובע לקבל את מלוא השכר שהובטח לו
▪  ▪  ▪
נס. מאות שעות עבודה [צילום: מרסלו אילת]

עו"ד שלמה נס תובע 2.2 מיליון שקל מהאחים הקבלנים עזרא קחטן ואליהו קחטן ומשורה של חברות שבבעלותם, בטענה לחוב שכר טירחה. התביעה הוגשה (2.5.21) לבית משפט השלום בתל אביב.
לדברי נס, בנובמבר אשתקד התחייבו קחטן - אישית ובשם החברות שבבעלותם - לשלם לו 2.34 מיליון שקל כשכר טירחה ודמי תיווך, ומתוכם שילמו רק 100,000 שקל. לטענת נס, הוא וצוות נרחב ממשרדו עבדו מאות רבות של שעות והשקיעו מאמצים ניכרים לגייס משקיע ולחתום עימו על הסכם המסדיר את יחסיו עם האחים קחטן. עם גם פעלו לשכנע את בנק הפועלים, לו הייתה חייבת קבוצת קחטן 435 מיליון שקל, לשוב אל שולחן המו"מ ולהגיע להסדר עם קחטן. לדברי נס, הוא השיג הסדר סופי עם בנק הפועלים שהיה מוכן לחתימה, וחיים וייספיש היה מוכן לרכוש מהקבוצה את חובותיה לבנק במקביל לקבלת הזכויות בנכסיה המשועבדים.
ואולם, כאשר הגיעה העת לחתום על ההסדר עם הבנק ונקבע מועד לחתימה במשרדי הבנק בהשתתפות כל הגורמים הנוגעים בדבר, נמנעו האחים קחטן מלהתייצב עם בא-כוחם, עו"ד ישראל שלו (המחזיק בייפוי כוח בלתי חוזר מטעמם לחתימה על ההסדר). לטענת נס, קחטן סיכלו את מימושו של ההסדר עם בנק הפועלים והמשקיע. הוא עצמו מילא כהלכה את חלקו בהסכם עימם, בעוד קחטן ניהלו מו"מ בחוסר תום לב והורידו לטמיון את מאמציו, ולכן הוא מבקש לקבל את מלוא יתרת שכרו. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד שי גליקמן ויונתן גמרניק, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  02/05/2021   |   עודכן:  02/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
השופט גד גדעון: אין עילה להתערבות בהחלטות מוסדות התכנון לגבי הקמת חוות הטורבינות בהר חברון; הפגיעה בנוף מאוזנת לעומת השיקולים התומכים באישור התוכנית
איתמר לוין
רשות הספנות והנמלים לא ביקשה לקבל את הוראות היצרן של אופנוע הים, לא הדריכה את המשיטים כיצד לנהוג בו, לא הורתה לנוסעים ללבוש חליפות מגן ולא אספה נתונים על תאונות    חייב את המדינה לשלם 400,000 שקל - 40% מסכום הפיצוי הכולל - לאישה שנפצעה קשה ב-2008
עידן יוסף
המועצה הישראלית לצרכנות למועצה לשידורי כבלים ולווין מגיבה לבקשת הוט להוספת ערוצי ספורט בתשלום: "יש לקחת בחשבון שהערוצים בתשלום יתייקרו ולמנוע כל זליגת תכנים מהערוץ הקיים במסגרת חבילת הבסיס לערוץ החדש תמורת תשלום"
איציק וולף
כוחות משטרה פינוי אנשים מבתיהם בקו בראשון    כל הכניסות לאזור נחסמו לתנועה
איציק וולף
רב-ניצב יעקב שבתאי כתב לשוטרי משטרת ישראל שהמשטרה חותרת לחקר האמת ולהפקת לקחים מושכלת ומאוזנת של כלל הגורמים המעורבים באסון מירון    "כך נוהג ארגון שערכיו הם נר לרגליו, ארגון שלא מתפשר על סטייה מערכים ומנורמות מקצועיות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il