X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה הכריזה על חלוקת דיבדנד בסך של 3.55 מיליון שקל מכירות האונליין של החברה ממשיכות להתחזק והגיעו ברבעון לכ-65 מיליון שקל - גידול של 367% מול שנה קודמת
▪  ▪  ▪
ענת בוגנר, מנכ"ל דלתא ישראל מותגים [צילום: שי פרנקו]

דלתא ישראל פרסמה הבוקר את דוחותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2021 והציגה גידול של 462% ברווח הנקי. הרווח הנקי של החברה גדל ב-20.8 מיליון שקלים לכ-25.3 מיליון שקלים, המהווים 13.1% ממחזור החברה, וזאת לעומת רווח נקי של 4.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, שהיוו 3% מהמחזור. החברה הכריזה על חלוקת דיבדנד בסך של 3.55 מיליון שקל.
המכירות ברבעון הראשון של 2021 זינקו בכ-30% מ-148.4 מיליון שקל מהרבעון המקביל אשתקד לכ-193.3 מיליון שקל. הרווח התפעולי זינק ברבעון ל39.2 מיליון שקל המהווה 20.3% מהמחזור לעומת רווח תפעולי של 7.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (המהווה 5.3% מהמחזור).
שיעור הרווח הגולמי גדל בכ-3.5% והסתכם בכ-115 מיליון שקל, המהווה כ-59.5% מהמחזור של החברה. ברבעון המקביל אשתקד הרווח הגולמי הסתכם בכ-83 מיליון שקל (המהווה 56% מהמחזור). מכירות האונליין של החברה ממשיכות להתחזק והגיעו ברבעון לכ-65 מיליון שקל - גידול של 367% מול שנה קודמת.
החברה, דלתא ישראל מותגים בע"מ, הוקמה כחלק משינוי ארגוני בחברה הציבורית דלתא גליל תעשיות. כחלק מהסכם הפיצול, הועברה פעילות 'דלתא ישראל' לחברה. בתוך כך, עוסקת כיום דלתא ישראל מותגים בעיצוב, פיתוח, שיווק ומכירה בישראל, של מוצרי הלבשה תחתונה לנשים, גברים וילדים, הלבשת בית, הלבשת ספורט ופנאי, הלבשת ילדים, גרביים והנעלה, בעיקר תחת המותגים Delta ו fix. המוצרים משווקים בישראל, דרך חנויות בבעלותה המופעלות תחת מותגי החברה ובאמצעות אתרי האינטרנט שלה. בנוסף משווקת החברה את מוצרי לחנויות פרטיות ורשתות קטנות, רשתות קמעונאיות גדולות ומותגים פרטיים לפי דרישת לקוח.
לפני כחודשיים החברה השלימה דלתא ישראל מותגים הנפקה ראשונה בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל. תמורת 20 אחוז ממניות דלתא ישראל, גייסה החברה 262.5 מיליון ש"ח (ברוטו). תחת דלתא ישראל נמצאות רשתות החנויות של דלתא ופיקס.
אייזיק דבח, יו"ר דירקטוריון דלתא ישראל מותגים אמר היום עם הצגת הדוחות הראשונים של חברת דלתא ישראל מותגים כחברה ציבורית כי הוא גאה על המשך המגמה החיובית, תוך מינוף מנועי הצמיחה המשמעותיים של החברה. "אני סמוך ובטוח כי זוהי רק תחילת דרכה של דלתא ישראל מותגים, כחברה ציבורית בשוק ההון הישראלי", אמר.
ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים אמרה כי דוחות הרבעון הראשון של שנת 2021 מבטאים את מגמת הצמיחה החזקה של החברה, וזאת הודות לתשתית הניהולית המקצועית והחזקה בחברה, קידום מנועי הצמיחה והרחבת הפעילות של מותגי החברה ותמהיל המוצרים המגוון. "חשוב לציין כי גם כשחנויות הרשת נפתחו לאחר הסגר, האון ליין המשיך ושמר על קצב צמיחה גבוה, אל מול שנה קודמת", אמרה.

תאריך:  04/05/2021   |   עודכן:  04/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
משרד המשפטים טען שאין סמכות רשות הטבע והגנים להתיר שעות מצומצמות לרחצה נפרדת בשמורות הטבע, אך ברשות אומרים כי החוק החוק אינו מתיר הפליה במקרים כאלו אלא קובע כי אין מדובר בהפליה ואין בכך פגיעה בעיקרון השוויון
עידן יוסף
בנק הפועלים וקבוצת סופרבוס חתמו על הסכם מימון להפעלת אשכול ירושלים מרכז    העסקה כוללת אשראי לטווח ארוך למימון רכש אוטובוסים ותמלוגים, ואשראי להון חוזר
איציק וולף
ח"כ ואליד טאהא טוען כי מפלגתו עומדת באופן מלא לצד העם הפלשתיני ומגנה את כל מעשי הכיבוש והמתנחלים נגד הפלשתינים    "כל ניסיונות הספקנים, הרמאים והשונאים לא יצליחו לערער את עמדות התנועה האיסלאמית והרשימה הערבית המאוחדת בתמיכה בזכות הפלשתינית למדינה עצמאית בת קיימא עם בירושלים המזרחית כבירתה, עם מסגד אל-אקצה"
אביתר בן-צדף
בית-החולים נמצא בבסיס המשותף לואיס-מקקורד במדינת וושינגטון    החקירה בעניין קולונל כריסטופר וורנר החלה בחודש ספטמבר, והוא הושעה כחודש אחר-כך    הצבא האמריקני לא פרסם במה הואשם, אך מסר, כי ההאשמות אינן קשורות כלל לנעשה במרכז הרפואי מאדיגן, או בבסיס המשותף לואיס-מקקורד
איציק וולף
הפגישה התקיימה לפני כשבוע בעקבות לחצים מצד סביבת ראש הממשלה    השניים נועדו במשך יותר משעה בביתו של הרב דרוקמן, במרכז שפירא    למרות הפגישה - הביע הרב דרוקמן סירוב להישענות על רע"ם בהקמת ממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il