X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עוף טרי ובריא טוענת שזהו שכרם של עובדי מערך הכשרות שלה, המאיימים לשבות בשבוע הבא מזהירה שהיא עלולה לסגור את המשחטה ולפטר את 125 עובדיה
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: משה שי, פלאש 90]

25 עובדי מערך הכשרות של חברת עוף טרי ובריא, המפעילה משחטת עופות בצפת, מקבלים 26,000-14,000 שקל לחודש תמורת שלושה ימי עבודה בשבוע. כך טוענת החברה, המבקשת (12.5.21) מבית הדין האיזורי לעבודה בנצרת לאסור על עובדיה לשבות בשבוע הבא.
לדברי החברה, העובדים - באמצעות ארגון כוח לעובדים המייצג אותם - הטיחו כלפיה האשמות כלליות בעניין תנאים סוציאליים מעוכבים ללא כל פירוט. היא מצידה זימנה את נציגות העובדים להיפגש עימה לדיון בהסכם הקיבוצי החדש, ואולם במשך תקופה ארוכה נתקלה בסירוב. כאשר הודיעה לוועד שאין ביכולת ההנהלה להיפגש עימם מיד, הוכרז לפני עשרה ימים סכסוך עבודה. בהודעת הסכסוך נטען, כי החברה מתחמקת מזה שלוש שנים מקיום מו"מ, לא מסרה מידע על השינוי הארגוני המהותי המתוכנן והשלכותיו על העובדים ואינה מעניקה להם קרן השתלמות.
לדברי החברה, נציגות העובדים מאלצת אותה שוב ושוב לפנות לבית הדין בשל שביתות פראיות או הודעותיהם על כוונותיהם לשבות ללא כל סיבה מוצדקת. באחד המקרים, מציינת החברה, שבתו העובדים לאחר שלא מצא חן בעיניהם סדרן העבודה אותו מינה רב המשחטה. לטענת החברה, העובדים משתמשים בכלי השביתה על-מנת להפעיל עליה לחץ ולסחוט אותה, וכי הם מעדיפים לפעול בכוחניות ומבקשים לכפות עליה את דעתם.
לדברי החברה, השביתה שמתכננים עובדי הכשרות תמנע שחיטה של העופות, קיים חשש ממשי שהיא לא תוכל לעמוד בהסכם עם שופרסל וזו תפסיק את ההתקשרות עימה ותתבע אותה. לדבריה, בסופו של דבר תביא השביתה לגדיעת מטה לחמם של עובדי הכשרות עצמם וכך גם מטה לחמם של עוד 100 עובדים. זאת, מאחר שהיא שוקלת לסגור את המפעל, להפסיק את השחיטה ולרכוש מוצרי עופות ממשחטה אחרת. הבקשה הוגשה באמצעות עוה"ד צבי שורץ ורונית לוי, וטרם הוגשה תגובת העובדים.

תאריך:  13/05/2021   |   עודכן:  13/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עד 26,000 שקל לחודש לעובדי כשרות במשחטה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
טוען לריסוק שיטתי של המשטרה תוך מינוי אנשים לא מתאימים לתפקידים    במפלגת ימינה קראה ח"כ שקד להכניס כוחות צבא לערים המעורבות: "המשטרה הרימה דגל לבן"
מירב ארד
טרת ההצעה - להרתיע כל אזרח ישראלי מלהשתתף בהתפרעות אלימה בעת אירוע ביטחוני רב מערכתי    ח״כ זוהר: קרא לכל חברי הסיעות לתמוך בהצעות - כדי להרתיע את המתפרעים בהווה בעתיד
איציק וולף
חתם על צו גיוס לעשר פלוגות מג"ב במילואים, בכדי לתגבר את כוחות המשטרה בערים המעורבות    "אף חייל צה"ל לא יעסוק בפעולות שיטור, שאינן חלק ממשימותיו של צה"ל כצבא העם"
איציק וולף
הרווח הנקי ברבעון הראשון של השנה עמד על 42 מיליון דולר    נתח המכירות לייצוא ברבעון הראשון של שנת 2021 עמד על 71% והסתכם בכ-722 מיליון דולר
איציק וולף
עלייה חדה בשיעור של 605% לעומת 192 מיליון שקל רווח ברבעון הראשון אשתקד    העמלות הסתכמו ברבעון הראשון ב-817 מיליון שקל בהשוואה ל-863 מיליון שקל ברבעון המקביל, ירידה של 5.3% המשקפת את הירידה בפעילות המשקית לעומת התקופה המקבילה אשתק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il