X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
אזור בית הכנסת בפסגת זאב [צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90]
[צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90]
[צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90]
[צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90]
שניים נהרגו 132 פצועים פונו, בהם 5 במצב קשה, 8 בינוני ו-119 באוחר קל בית הכנסת נמצא עדיין בשלבי בנייה - וזוהי הפעם הראשונה שהתקיימה תפילה במקום רה"מ נתניהו: "מתפללים לשלום הפצועים"
▪  ▪  ▪

שני מתפללים נהרגו - נער בן 13 וגבר בן 45, ויותר מ-100 נפצעו (יום א', 16.5.21) בקריסת יציע בבית כנסת בפסגת זאב עם כניסת חג השבועות. האירוע התרחש בסביבות השעה 19:15 בבית כנסת של האדמו"ר מקרלין, במהלך תפילת חג השבועות במהלכה נכחו במקום כ-600 מתפללים. על-פי דיווח של מד"א פונו 132 פצועים, בהם 5 במצב קשה, 8 בינוני ו-119 באורח קל.
בית הכנסת היה עדיין בשלבי בנייה וזוהי הפעם הראשונה שהתקיימה תפילה במקום. כוחות הצלה גדולים הגיעו למקום, בהם אנשי מגן דוד אדום וחילוץ והצלה. בנוסף, הוקפצו גם לוחמי חטיבת החילוץ של פיקוד העורף, כוחות רפואה מפיקוד המרכז ומסוקי חיל-האוויר עם לוחמי יחידת 669.
לבי"ח שערי צדק פונו 20 פצועים, 2 קשה, 1 בינוני ו-17 קל. לבי"ח הדסה הר הצופים פונו 14 פצועים, 1 בינוני ו- 13 קל. לבי"ח הדסה עין כרם פונו 20 פצועים, בהם 3 קשה, 2 בינוני ו-15 קל.
פראמדיק מד"א, משה טובולסקי: "כשהגעתי למקום הייתה המולה גדולה, אנשים צעקו ורצו לכל עבר כשהם מספרים לו שקרסה טריבונה עם עשרות בתוך בית הכנסת. מספר פצועים קל היו בסמוך לכניסה ואזרחים הובילו אותי לפצוע קשה ששכב בסמוך והיה מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש. תוך כדי שצוותים גדולים נוספים של מד"א סורקים את הזירה ומעניקים טיפול רפואי לפצועים נוספים הכנסתי אותו לניידת טיפוך נמרץ, הענקתי לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה והוא פונה במצב קשה לבי"ח שערי צדק."
סגן טפסר אהוד בן עזרא ראש ענף מבצעים מחוז יו״ש בהגעתו לזירת האירוע: "הבנתי שיש אירוע מורכב, הקפצנו כוחות רבים ויצאנו לדרך. כשהגעתי ראיתי המון של אנשים שיוצאים החוצה בבהלה, פילסנו את הדרך פנימה הגענו לאזור הקריסה של הטריבונה, הרבה אנשים היו מתחת להריסות חלקם יצאו בכוחות עצמם וחלקם נזקקו לסיוע שלנו ושל כוחות הרפואה. דיווחנו לאחור שמדובר באירוע רב נפגעים שידרשו כוחות רפואה רבים.לוחמי האש עבדו ללא הפסקה בסיוע לאנשים הרבים להחלץ מהמקום ובסיוע לכוחות הרפואה."
מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן: "המשטרה הנחתה את המועצה המקומית שבית הכנסת אסור לשימוש. האחריות של הרשות המקומית למנוע כניסה של מתפללים. שוב שוב מתרחש אירוע עם רשלנות והתנהלות חסרת אחריות". מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי הגיע למקום האירוע בפסגת זאב.
ראש הממשלה נתניהו אמר: "מתפללים לשלום הפצועים". שר הביטחון, בני גנץ: "ליבי עם קורבנות האסון בגבעת זאב. כוחות צה"ל בהובלת פיקוד העורף וחיל-האוויר פעלו כדי לסייע בפינוי. אני מתפלל לשלומם של הפצועים." יצוין כי התאונה התרחשה כשבועיים וחצי אחרי האסון במירון, שבו נהרגו 45 בני אדם.

רגע קריסת הטורבינה

תאריך:  16/05/2021   |   עודכן:  17/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרוגים ופצועים בקריסת יציע בבית כנסת בגבעת זאב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
נחתם ההסכם החשאי סייקס-פיקו לחלוקת ארץ-ישראל
יואב יצחק
"ה'מטרו' הפך למלכודת מוות למחבלים. בתחבולות עושים מלחמה, בתעוזה ננצח"    בהתייחסו להתפרעויות בישראל: "המטרה שלנו היא להפסיק את האלימות ואחר-כך לשקם את היחסים בין יהודים וערבים"    גנץ: "היכינו חזק ונמשיך להכות חזק בחמאס, אבל חשוב לא פחות שננצח במלחמה על הבית"    הרמטכ"ל: "אנחנו מתכוונים להמשיך לפעול בעוצמה ככל שיידרש ועל-פי השלבים שתכננו"
יואב יצחק
המחבל נורה ונהרג    שוטר נוסף נפגע מהירי    הנפגעים פונו לבתי החולים שערי צדק והדסה הר הצופים
איציק וולף
גורמים בחיל-הים ציינו כי הושמד כל בנק המטרות של חיל-הים אשר כלל 17 מוצבים ימיים של חמאס, עשרות כלי שיט מסוגים שונים, אמצעי לחימה ותשתיות    חשפו שמחבלי חמאס ניסו לפגוע באסדת הגז תמר, אך לא היה צורך בהפעלת כיפת ברזל להגנת האסדה
איציק וולף
החשודים, תושבי הפזורה הבדואית בנגב, נעצרו לחקירה בחשד כי תקפו ארבע כלי רכב שבהם נסעו אזרחים ישראלים בתאריך 11 במאי לפנות בוקר, בסמוך לכניסה ליישוב לקיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il