X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השר פרץ קיבל את בקשתה של הממונה על רשות התחרות והנחה להקים ועדת איתור מיד
▪  ▪  ▪
הלפרין. ביקשה לסיים את תפקידה [צילום: אבנר הלפרין]

הממונה על רשות התחרות מיכל הלפרין ביקשה (יום א', 23.5.21) משר הכלכלה והתעשיה עמיר פרץ לסיים את תפקידה בתחילת אוגוסט. השר פרץ קיבל את בקשתה של הממונה על רשות התחרות והנחה להקים ועדת איתור מיד .
בשיחתם סיפרה עו"ד הלפרין כי "בחלוף חמש שנים וחצי של עשייה, אני מבקשת לסיים את תפקידי ולקחת פסק זמן, אותו אנצל למחקר וכתיבה באוניברסיטת הרווארד".
במהלך שנות כהונתה הובילה עו"ד הלפרין אכיפה מנהלית מוגברת נגד מונופולים בכל תחומי החיים וקנסה בעשרות מיליוני שקלים מונופולים כגון בזק והחברה המרכזית (קוקה קולה). כמו-כן, נקטה הליכי אכיפה נגד ענקיות בינלאומיות כמו פייסבוק, בוקינג וימאהה, והובילה הליכי אכיפה מקדמי תחרות נגד גופים כגון נובל אנרג'י סופרפארם ושופרסל.
בנוסף הובילה אכיפה נחושה נגד תיאומי מכרזים (קרטלים) וקידמה תהליכים תחרותיים נוספים בשוק הגז הטבעי שוק ההתפלה שוק המחצבות שוק המשכנתאות, שוק הברוקראז שוק הטלוויזיה ועוד.
שר הכלכלה והתעשיה, עמיר פרץ: "תפקיד הממונה על רשות התחרות נושא עימו אחריות רבה למשק הישראלי ולצרכן הקצה. לכן, הנחיתי את מנכ"ל משרדי לפעול מיד להקמת וועדת איתור, על-מנת שלא נגיע למצב שרשות התחרות תהיה ללא ממונה מטעמה. אני רוצה להודות לעו"ד מיכל הלפרין שעשתה את עבודתה בצורה הטובה ביותר, תוך שהיא פועלת ללא משוא פנים ובמקצועיות רבה"
עו"ד מיכל הלפרין: "אני מודה לשר הכלכלה ולכל זרועות השירות הציבורי והממשלה על עשייה משותפת, פורה וברוכה. אני משאירה אחריי רשות תחרות איתנה ואיכותית שתמשיך לפעול למען התחרות, הצרכן והמשק".

תאריך:  23/05/2021   |   עודכן:  23/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הממונה על התחרות תסיים את תפקידה באוגוסט
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יש לדבוק באמת
רוני ש.  |  23/05/21 17:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
בליכוד מגיבים לפוסט שפרסם נפתלי בנט ומבהירים: "בעוד הם מפרסמים פוסטים ומאמרים לכאורה ״ימניים״ והפוכים מהמציאות, הם ממשיכים לפזול שמאלה"    "הגיע הזמן שהם יודיעו בבירור שהם לא יצטרפו לממשלה כזאת, ושהם יצטרפו לממשלת ימין בראשות נתניהו"
איתמר לוין
העונש הכבד שמבקשת המדינה נובע מהיקף השוחד בקבלתו הורשעה סגנית שר הפנים לשעבר - 2.2 מיליון שקל; מהתקופה הממושכת בה ניתן לה - השנים 2014-2008; מהתחכום והשיטתיות בהם פעלה, כפי שקבע השופט ירון לוי; ומריבוי העבירות החמורות של קבלת שוחד (עשר שנות מאסר), הלבנת הון (עשר שנות מאסר) ועבירות מס (שבע שנות מאסר)
איציק וולף
מכירות רשת השיווק גדלו ב-5.1% ועמדו בסוף הרבעון על סכום של כ-594.69 מיליון שקלים, לעומת מכירות בסך כולל של 565.77 מיליון שקל אשתקד
מירב ארד
לדברי יו"ר ימינה - יש כמה ממשלות אפשריות על הפרק למרות שהודיע על ביטול האפשרות לממשלת השינוי עם לפיד    בנט תקף את נתניהו בחריפות לאורך כל הפוסט וקבע: "גם תומכי נתניהו המושבעים ביותר מתחילים להבין שהערצת המנהיג בכל מחיר אינה תחליף למדיניות"
איציק וולף
כיהן כיו"ר חברת התעופה מאז העברת השליטה עליה לחברת כנפי נשרים שבבעלות משפחת רוזנברג    כהונתו תסתיים בשבוע הבא, ב-31 במאי    ההודעה על ההתפטרות נמסרה לאחר שבשבוע שעבר קיבל קני רוזנברג אישור לכהונה כדירקטון וכבעל שליטה יחד עם בנו, אלי רוזנברג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il