X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רוב הגברים עברו אותו כריסטין וורמות, המיועדת להיות שרת הצבא האמריקני, אמרה בשימוע לאישור מינויה בסנאט, כי היא חוששת, שמבחן הכושר הקרבי גורם להרבה נשים לעזוב את הצבא
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

כריסטין ווֹרמוּת, המיועדת להיות שרת הצבא האמריקני, אמרה בשימוע לאישור מינויה בסנאט, בתחילת החודש, כי היא חוששת, שמבחן הכושר הקרבי (ACFT) גורם להרבה נשים לעזוב את הצבא.
וורמות אמרה זאת בעקבות חשיפת העובדה, שכמחצית מהנשים נכשלו במבחן הכושר הקרבי החדש של הצבא האמריקני, שהונהג רשמית לפני יותר משמונה חודשים - בעוד שרוב הגברים עברו אותו בהצלחה.
נתוני חודש אפריל הראו, כי 44 אחוזים מהנשים נכשלו במבחן הכושר מאז אוקטובר 2020 - לעומת שבעה אחוזים מהגברים. בינתיים, מסר פיקוד הכוחות (FORSCOM) בצבא האמריקני, השתפר שיעור הנשים, שעברו את המבחן בהצלחה בשנים-עשר אחוזים, אך עדיין 53 אחוזים מהחיילות נכשלו בו לעומת 23 אחוזים מהקצינות.
לפי נתוני פיקוד הכוחות, במחצית הראשונה של 2021 נבחנו 106,000 חיילים וחיילות במבחן הכושר, ונתוני כ-3,400 מהם נדגמים בממוצע מדי חודש על-ידי הפיקוד. הנתונים נאגרים, כדי לבדוק את אמינות מבחן הכושר - לקראת הפיכתו למחייב במארס 2022. כלומר, כישלון בו יגרום להפסקת השירות.
כישלונות
נמצא, כי המרכיב הקשה בו - לגברים ולנשים כאחד - הנו ריצת שני מילין (יותר מ-3,200 מטר), תוך 21 דקות. חמישה אחוזים מהגברים ו-22 אחוזים מהנשים נכשלו בה. הריצה הנו הפרק השישי במבחנים, שנערכים ברציפות - כלומר, נערכת כשהחיילים כבר עייפים.
כדי לעבור את מבחן הכושר הקרבי, צריך לצבור 360 נקודות מתוך 600 אפשריות. הציון הממוצע במבחנים היה 343 לחיילות, 363 למש"קיות, 370 לנגדיות ו-389 לקצינות. זאת, לעומת 461 לחיילים, 478 למש"קים, 454 לנגדים ו-500 לקצינים. רק 66 נשים קיבלו במבחן יותר מ-500 נקודות - לעומת 31,978 חיילים.
מבחן הכושר הקרבי של הצבא האמריקני שונה באחרונה בעקבות השגות על התאמתו. הציון בו קובע לאיזו הכשרה יישלחו החיילים, וציונים גבוהים במיוחד מאפשרים הצבה לבתי-הספר היוקרתיים לצנחנות ולרינג'רס.
השיעור הנמוך של נשים, שעברו את המבחן גרם לקונגרס להתערב, והפעלת המבחן באופן רשמי נדחתה בלחצו - עד שגורם חיצוני בפנטגון יעריך את השפעתו על גיוס נשים ועל הישארותן בשירות הצבא. הפנטגון הטיל את הבדיקה על חברת ראנד, ובינתיים לוחץ הצבא האמריקני על כל אנשיו להיבחן במבחן הכושר, כדי שיהיה לו מאגר נתונים להעריך את מבחן הכושר - עד הנהגתו כמבחן מחייב במארס 2022.
נמסר, כי בדיוויזיה המוטסת 101 ובדיוויזיית החי"ר 7 השיעורים הגבוהים ביותר של נבחנים - 75 אחוזים ו-77 אחוזים, בהתאמה. לעומתן, בדיוויזיית הפרשים 1 ובדיוויזיית החי"ר 3 השיעורים הנמוכים ביותר של נבחנים - 41 אחוזים ו-38 אחוזים, בהתאמה. שתי הדיוויזיות מוצבות כעת מחוץ לארצות-הברית גופא.
פיקוד האימונים ותורת הלחימה (TRADOC) בצבא האמריקני מסר, כי שיעור הכישלונות של נשים במבחן הכושר הקרבי בשנת 2020 קטן ב-19 אחוזים לעומת השנה שקדמה לה, והוא שישים אחוזים. זאת, לעומת שיעור הכישלונות של גברים במבחן הכושר בשנת 2020, שקטן בשנים-עשר אחוזים לעומת השנה שקדמה לה, והוא שישה-עשר אחוזים.
מייקל גרינסטון, הנגד הראשי של הצבא, מקווה, שעד ארבעה-עשר ביוני, יום הקמת הצבא, ייבחנו חצי מיליון חיילים וקצינים. בצבא האמריקני יותר ממיליון אנשים - כולל במערך הפעיל של מילואיו.

תאריך:  26/05/2021   |   עודכן:  26/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הצבא האמריקני: כמחצית מהנשים נכשלו במבחן כושר קרבי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הרשויות באיטליה עצרו את מנכ"ל החברה המפעילה את הרכבל שאחת הקרוניות שלו התרסקה לצלע הר, את מנהל העסקים של החברה ואת ראש מערך ההנדסה שלה    חשודים שידעו כי הקרון נסע ללא בלמים תקינים מ-26 באפריל    היום יוטסו לישראל ארונותיהם של חמשת הנספים הישראלים באסון
איתמר לוין
"ה'הנחה המיטיבה' שהניח השופט שטיין סותרת לחלוטין את ממצאי העובדה שקבע בית המשפט קמא ושאותם אימץ השופט שטיין... מדובר לכל היותר בטענה הנוגעת ליישום שגוי של הדין וזאת במסגרת הערת אגב, שלא נדרשה כלל לצורך ההכרעה בערעור"
עידן יוסף
גורמים ישראלים: אם הרשות תשתף פעולה עם האג, יהיה לנו קשה לבוא לקראתה    ארה"ב החלה בהנעת פתיחת הקונסוליה האמריקנית במזרח ירושלים ויוצרת זיקה בין הקפאת התנחלויות ופינוי פולשים פלשתינים להסתה לטרור
עידן יוסף
השדולה למען שמירת השבת המונה חברי כנסת מחמש סיעות שלחה מכתב לראש הממשלה ולשרים, ובו התריעה מפני פיחות הולך וזוחל בכבוד השבת מצד הממשלה הנוכחית ויחידות הסמך שלה    דורשת דין משמעתי כלפי מפרי ההוראות
עידן יוסף
הקדישה את רוב פעילותה לחשיפת עברה של העיר ירושלים, וגילתה בחפירות בבירה בין היתר את ארמון דוד, את חומת שלמה ואת אוצר המנורה סמוך לכותל הדרומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il