X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הבהיר: "בנט ולא שקד לא אמרו בקולם ולו פעם אחת עד כה שהם לא יקימו ממשלה עם השמאל ועם תומכי הטרור. אתמול הבנתי למה. אמש שמעתי במפורש מאנשי ימינה שהם בדרך לממשלת שמאל עם ערבים" הוסיף: בנט משקר. איילת משקרת
▪  ▪  ▪
סמוטריץ'. משותף ליריב [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

שבוע למנדט של לפיד: יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' תקף (יום ד', 26.5.21) בחריפות בכנסת את ראשי מפלגת ימינה, בטענה שהם פועלים להקמת ממשלה עם יש עתיד. על-פי הדיווחים בתקשורת, בפגישה שנערכה אתמול אצל הרב דרוקמן הציעה איילת שקד לסמוטריץ׳ לחבור לממשלה עם לפיד במקום רע״ם. בימינה מכחישים את הדברים, וטוענים כי שקד הציעה שיסכים לממשלת ימין שתישען על רע״ם.
"בזמן שאתם ישבתם בממ"ד תחת אלפי רקטות ששוגרו על-ידי חמאס בעזה,
בזמן שאתם חיבקתם חזק את ילדיכם בבית כי היה מסוכן לרדת לרחוב,
בזמן שמחינו כולנו דמעה למראה בתי הכנסת שנשרפו בערים המעורבות על-ידי פורעים ערבים, בזמן שמכוניות הוצתו, ודירות של יהודים נפרצו ונבזזו במהומות שלא ידענו מאז קום המדינה. בכל הזמן הזה נרקם תרגיל הונאה שטרם נראה כמותו. תרגיל הונאה שהתרגיל המסריח מחוויר לעומתו. ואני, כדרכי, אומר לכם כאן בקולי, באופן גלוי, לא בתדרוכים ולא בשם גורמים עלומים את מה שאתם העיתונאים מבינים כבר" אמר סמוטריץ' בכנסת.
"נפתלי בנט ואיילת שקד הרדימו בשבועות האחרונים את מצביעי הימין, יצרו מצג שווא לפיו ממשלת השינוי ירדה מהפרק, אך בפועל המשיכו לעמול בשקט בשקט, תחת אש, להקים ממשלת שמאל עם תומכי הטרור הערבים. עבדו עליכם. עבדו עלינו. הם הבינו שלא ניתן ציבורית להצדיק הקמת ממשלה עם מי שלא מסוגלים לגנות פרעות ביהודים, תוך כדי שהפרעות האלה מתבצעות, ולכן חיכו לסיום המבצע כדי שנשכח.
שימו לב, לא בנט ולא שקד לא אמרו בקולם ולו פעם אחת עד כה שהם לא יקימו ממשלה עם השמאל ועם תומכי הטרור. אתמול הבנתי למה. אמש שמעתי במפורש מאנשי ימינה שהם בדרך לממשלת שמאל עם ערבים.
הבוקר הם אפילו שלחו אלי שליחים והציעו הצעות מרחיקות לכת כדי שאסכים אני להיכנס איתם לממשלת שמאל, אציל אותם מעצמם, ואכשיר להם את השרץ. אני לא לעולם לא אמכור את ערכי. נקודה.אני רוצה להגיד את האמת הפשוטה, שאני זועק מעל כל במה מהבוקר שלמחרת הבחירות: כל עוד ממשלת השמאל על השולחן. אין שום סיכוי להקים ממשלה טובה לישראל, ממשלה לאומית".
עוד מוסיף סמוטריץ': "תתכוננו: בימים הקרובים יכנס בנט מסיבת עיתונאים דרמטית ובה הוא יסביר שלאור ״העובדה״ שלא ניתן להקים ממשלת ימין ״אין לו ברירה״ וכדי למנוע בחירות חמישיות הוא "נאלץ" להקים ממשלת שמאל בתמיכת הערבים תומכי הטרור, ולעמוד בראשה כמובן, ואף יקרא למפלגות החרדיות ולציונות הדתית להצטרף.
בנט יספר לכם שהוא הרי הוריד מהפרק את ממשלת השמאל כבר לפני שבועיים, ולמרות זאת לא הצלחנו עדיין להרכיב ממשלת ימין. אבל האמת היא שאתם ואני חשבנו שממשלת השינוי ירדה מהפרק. המפלגות השותפות ידעו אחרת ופעלו אחרת. בנט פעל ופועל למעשה כל העת כדי להכשיל הקמת ממשלת ימין. בנט סיכם עם לפיד שהוא, לפיד, ינהל בשמו את המשא-ומתן וישלים את ההסכמים, ואילו הוא, בנט, יבוא ברגע האחרון, כביכול מחוסר ברירה.
חברות וחברים, בנט משקר. איילת משקרת."

תאריך:  26/05/2021   |   עודכן:  26/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תרגיל הונאה של בנט ושקד: מצג שווא שממשלת השמאל ירדה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מכוער שאתם רבים ל"ת
ירושלמית  |  26/05/21 19:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
איציק וולף
ההסכמות יתממשו לכדי הסכם קואליציוני אם יתברר שיאיר לפיד מצליח לגבש רוב לממשלה בתוך שבוע    על הפרק - שיפור התחבורה השיתופית בישראל
עידן יוסף
בנט דורש לרוץ בליכוד כגוש שבמסגרתו המפלגות יתפצלו לאחר הבחירות, אבל רה"מ, שחושש שבנט יפעל נגדו, מעוניין לשריין את נציגי ימינה במפלגתו מבלי אפשרות להתפצל    בליכוד סירבו להתייחס, ומימינה נמסר שמדובר ב"קשקוש"
איציק וולף
מפלגות יש עתיד וישראל ביתנו סיכמו ביניהן את עיקרי ההסכם הקואליציוני    ישראל ביתנו תקבל שלושה משרדי ממשלה - בהם האוצר והמשרד לפיתוח הנגב והגליל, ואת ראשות ועדת הכספים
איציק וולף
יו"ר הוועדה המסדרת המליצה לחברי הוועדה לאשר את כהונת ח"כ יפעת שאשא ביטון (תקווה חדשה) כיו"ר ועדת הקורונה המתחדשת
איציק וולף
בסביבת לפיד שוקלים לקדם הצעה לפיזור מוקדם של הכנסת ברגע האחרון לפני פקיעת המנדט, בדומה לצעד שעשה נתניהו אחרי סיבוב הבחירות הראשון ב-2019    המטרה העיקרית: יצירת לחץ של הרגע האחרון על נפתלי בנט להצטרפות לגוש השינוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il