X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההכנסות ברבעון הראשון של 2021 הסתכמו לשיא של כ-280 מיליון שקל, קצב שנתי של למעלה מ-1 מיליארד שקל ועליה של כ-13%, בהשוואה להכנסות של 247 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד
▪  ▪  ▪
מנכ"ל מיטב דש השקעות, אילן רביב [צילום: אתר מיטב דש]

הרווח הנקי של בית ההשקעות מיטב דש עלה ברבעון הראשון של 2021 ב-131% ועמד על כ-30 מיליון שקל בהשוואה לכ-13 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
ההכנסות ברבעון הראשון של 2021 הסתכמו לשיא של כ-280 מיליון שקל, קצב שנתי של למעלה מ-1 מיליארד שקל ועליה של כ-13%, בהשוואה להכנסות של 247 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר העלייה נובעת מהכנסות הטרייד והכנסות בפעילות האשראי החוץ בנקאי.
ה-EBITDA המנוטרלת ברבעון הראשון של 2021 הסתכמה בסך של 92 מיליון שקל, עלייה של 30% בהשוואה לכ-71 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נובע מעליה בהיקפי הפעילויות השונות.
היקף נכסי קופות הגמל והפנסיה שבניהול החברה ליום 31.3.2021 עלה בכ-22% לכ-62.8 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-51.6 מיליארד שקל ביום 31.3.2020. גם לאחר תאריך הדוחות המשיכה הצמיחה בנכסים המנוהלים ונכון ל-19 במאי 2021 הסתכם היקף הנכסים לכ-65 מיליארד שקל. רכישת קרנות הפנסיה של הלמן אלדובי, צפויה בסוף חודש יוני 2021 ותוביל לתרומה נוספת להכנסות, לרווח ולהיקף הנכסים כבר החל מהרבעון השלישי של 2021.
ההכנסות ברבעון הראשון של 2021 במגזר חיסכון ארוך הטווח הסתכמו לסך של כ-77 מיליון שקל בדומה להכנסות בתקופה המקבילה אשתקד. מגזר זה ממשיך להתמודד עם שחיקה בשיעור דמי הניהול הממוצעים, המפוצה בעלייה בהיקף הנכסים המנוהלים.
ההכנסות ברבעון הראשון של 2021 במגזר החיסכון השוטף הסתכמו בכ-86 מיליון שקל, ירידה שלכ-2.3%, בהשוואה ל-88 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. השינוי נובע בעיקרו מירידה בהכנסות מפעילות עשיית השוק בקרנות הסל.
ההכנסות ברבעון הראשון של 2021 במגזר הטרייד הסתכמו לסך של כ-37 מיליון שקל בהשוואה לסך של כ-22 מיליון שקל ברבעון הראשון בשנת 2020, עלייה של 68%. מגזר הטרייד נהנה מצמיחה מואצת בשנת 2020 וכן ברבעון הראשון של 2021 אשר נבעה מגיוס שיא של לקוחות ומהווה מנוע צמיחה משמעותי של החברה.
היקף הנכסים המנוהלים בסוף הרבעון הראשון של שנת 2021 הסתכם לשיא של כ-153 מיליארד שקל, בהשוואה להיקף נכסים בסוף הרבעון הראשון לשנת 2020, בסך של כ-116 מיליארד שקל. נכון ליום ה-19 במאי 2021 סך הנכסים מסתכם ל-159 מיליארד שקל.
מנכ"ל מיטב דש השקעות, אילן רביב, ציין כי הכנסות הקבוצה חוצות קצב שנתי העולה על 1 מיליארד שקל וכי הקבוצה פועלת לשמר מגמה זו תוך טיפוח מנועי הצמיחה בתחום הטרייד, האשראי וההשקעות האלטרנטיביות.
"לצד הצמיחה האורגנית, אנו ממשיכים ליישם אסטרטגיה של מיזוגים ורכישות ומשלימים בימים אלה את רכישת קרנות הפנסיה החדשות של הלמן אלדובי שיתרמו להכנסות ולרווח כבר החל מהרבעון השלישי של 2021. התשואות המצטיינות בכל תחומי ניהול ההשקעות הובילו לגיוסים שהולכים ומתגברים בקופות הגמל, הפנסיה, קרנות הנאמנות וניהול התיקים. אנו עדים למספר הולך וגדל של סוכני ביטוח ויועצי השקעות שממליצים ללקוחות לנהל את חסכונותיהם במיטב דש", אמר.

תאריך:  26/05/2021   |   עודכן:  26/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
אומר שלא סבר שיש בעיה עם סיקור חיובי כאשר במקביל יש צורך בסיוע רגולטורי    "הנורמה הייתה מהרגע בו נכנס אלוביץ הייתה, שלא מרגיזים את נוני מוזס"
מירב ארד
הבהיר: "בנט ולא שקד לא אמרו בקולם ולו פעם אחת עד כה שהם לא יקימו ממשלה עם השמאל ועם תומכי הטרור. אתמול הבנתי למה. אמש שמעתי במפורש מאנשי ימינה שהם בדרך לממשלת שמאל עם ערבים"    הוסיף: בנט משקר. איילת משקרת
מירב ארד
במהלך תשובתו הסתייג השר אוחנה מאמירות של ח"כ סמוטריץ' כנגד מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי, והסביר שיצא נגד אמירתו על "לחצוץ בין הניצים" ואמר: ללוד ניסו להצית חמישה בתי כנסת אבל איש לא הצית מסגד, ביצעו לינץ' באזרחים יהודים וירו באזרחים יהודים
יפעת גדות
החוקרים, מהטכניון בחיפה, פיתחו מערכת ביולוגיות סינתטיות לזיהוי תבניות המבוססת על קהילות חיידקים לפי חוקי תכנון של רשתות נירונים מלאכותיות
יפעת גדות
הקמיע המרתק, המתוארך לתקופה הביזנטית (לפני כ-1,500 שנה), נמצא ביישוב ארבל, שהיה יישוב יהודי בימי קדם    על הקמיע מופיעות ארבע אותיות ביוונית: I A W Θ, המהוות עיוות של שם האל היהודי (יהוה IHYH)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il