X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הכנסות החברה ירדו ב-5.5% ועמדו על 92.39 מיליון שקל במהלך הרבעון הראשון של השנה העבירה עמידר לגופי ממשלה שונים כ-131 מיליון שקלים
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

חברת הדיור הציבורי עמידר סיימה את הרבעון הראשון של השנה ברווח נקי של כ-6.96 מיליון שקלים. זאת, לעומת הפסד בסך של 2.94 מיליון שקל ברבעון הראשון אשתקד. זאת, על-אף שהכנסות החברה ירדו ב-5.5% ועמדו על 92.39 מיליון שקל.
הוצאות החברה על שיפוצי הדירות שבבעלותה גדלו ב-28% ועמדו על 41.1 מיליון שקל, לעומת 32.1 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2020. הוצאות קבלני המשנה בגין ניהול הוסטלים גדלו ב-19.6% ועמדו על 2.84 מיליון שקלים. הוצאות המימון של החברה ירדו ב-90.8% ועמדו על 2.4 מיליון שקל, לאחר שברבעון הראשון של 2020 עמדו על 26.8 מיליון שקל.
ההכנסות מניהול רכוש ממשלתי ורכוש עמידר ברבעון הראשון הסתכמו לסך של כ-70.8 מיליון שקל לעומת הכנסות של כ-78.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הקיטון, בשיעור של כ-9.3% נובע בעיקר מירידה בהכנסות מפעולות אחזקה במימון משרד הבינוי והשיכון בסך של כ-6 מיליון שקל.
במהלך הרבעון הראשון של השנה העבירה עמידר לגופי ממשלה שונים כ-131 מיליון שקלים. כ-54 מיליון שקלים הועברו למשרד הבינוי והשיכון בגין מכירת דירות, כ-48 מיליון שקל הועברו גם הם למשרד הבינוי והשיכון בגין גביית שכר דירה, כ-21 מיליון שקל הועברו לרשות מקרקעי ישראל בגין מכירת דירות וכ-8 מיליון שקל הועברו לרמ"י בגין שכר דירה.

תאריך:  26/05/2021   |   עודכן:  26/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
נאום השיעולים של מזכ"ל חיזבאללה חשף את מנהיג הארגון השיעי בחולשתו    בישראל מעריכים כי הוא חולה כבר שישה שבועות בעקבות הידבקות בנגיף הקורונה
איציק וולף
מנהיג חמאס ברצועת עזה נאם בפומבי ברצועת עזה וטען שנתניהו וגנץ הם האחראים להסלמה    לגלג על טענות ישראל בדבר פגיעה במערך המנהרות של ארגונו וטען כי נותרו 400 קילומטרים של מנהרות פעילות    "על האויב ועל העולם לדעת שזו רק הייתה חזרה גנרלית - תמרון קטן, שמראה מה יכול להיות אם ישראל תנסה שוב לפגוע באל-אקצה"
איציק וולף
ח"כ איילת שקד תוקפת בחריפות את יו"ר הציונות הדתית ומדמה אותו לשורפי האסמים בתקופה שלפני חורבן הבית השני    טענה כי התנהלותו של סמוטריץ' מובילה לבחירות חמישיות וכי מפלגת ימינה מנסה למנוע את הבחירות
איציק וולף
ההכנסות ברבעון הראשון של 2021 הסתכמו לשיא של כ-280 מיליון שקל, קצב שנתי של למעלה מ-1 מיליארד שקל ועליה של כ-13%, בהשוואה להכנסות של 247 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד
איתמר לוין
אומר שלא סבר שיש בעיה עם סיקור חיובי כאשר במקביל יש צורך בסיוע רגולטורי    "הנורמה הייתה מהרגע בו נכנס אלוביץ הייתה, שלא מרגיזים את נוני מוזס"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il