X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: מארק ישראל סלם/פול]
המגעים לממשלת שינוי בהילוך גבוה
ימינה מאשרת: בנט ולפיד נפגשו
למרות ההכחשות והתדרוכים השקריים של בנט על הורדת ממשלת השינוי מהפרק, יו"ר ימינה נפגש בחשאי עם יו"ר יש עתיד, והשניים דנו בהקמת ממשלה במקביל, גם המו"מ בין הליכוד לימינה קרוב לסיום, אך בנט נמנע מלחתום

התדרוכים מצד נפתלי בנט בזמן מבצע שומר החומות כאילו ירדה מן הפרק האפשרות להקמת ממשלת ימין מתבררים כשקריים וככאלה שנועדו להסחת הדעת מהלחצים על ימינה שלא לחבור לשמאל. בחדשות 12 דווח כי יו"ר ימינה ויו"ר יש עתיד נפגשו (יום ה', 27.5.21) כדי לדון בהקמת ממשלה משותפת. בימינה אישרו את דבר הפגישה.
גורם בגוש מתנגדי נתניהו טוען כי בנט דרש בימים האחרונים להסתיר באופן מוחלט את המגעים והשיחות (כאן חדשות).
לעומת בנט, שקד מעדיפה ללכת עם הימין ונוטה לקבל את ההצעה של הליכוד לשיריונים. ‏מלשכת שקד נמסר על הפגישות של בנט ולפיד: "לא מתייחסים לפגישות, נפתלי ואיילת מתואמים". בהצהרתה אתמול אמרה שקד שאסור לקחת את המדינה לבחירות חמישיות – ואם בימינה יבחרו בסוף ללכת עם נתניהו, לא ברור אם בכלל ניתן להקים ממשלה - ולכן הסבירות היא שבמקרה כזה ישראל תלך שוב לקלפי. שקד מעדיפה ממשלת ימין על ממשלת שינוי – והשאלה היא כיצד תנהג במקרה שבו תבין שאין כל סיכוי להקים ממשלה ימנית.
פגישת בנט וגנץ נערכה במקביל לפגישה בין נציגי יש עתיד ותקווה חדשה שהודיעו הערב על התקדמות במשא-ומתן להרכבת ממשלה משותפת. בהודעה של הצדדים נמסר כי פגישת צוותי המו״מ של המפלגות הסתיימה וכי "חלה התקדמות במו"מ והושגו הסכמות". עוד נמסר כי הצוותים של לפיד וסער ימשיכו בשיחות בזמן הקרוב במטרה להגיע לסיכומים להקמת ממשלה.
במקביל למגעים שמתנהלים בגוש השינוי, גם המשא-ומתן בין ימינה לליכוד מתקדם – זאת למרות הצהרת בנט אתמול לפיה הוא לא מוכן לנהל משא-ומתן "תחת אש", זאת בצל המתקפות החריפות על ימינה מכיוון הליכוד והציונות הדתית. גורמים בימינה אומרים שהמו"מ קרוב לסיום ואילו בליכוד סבורים שהוא כבר הגיע לסיום ולמעשה ימינה יכולה כבר לחתום. מהליכוד נמסר: "לא מתייחסים למו"מ".
בנט מעוניין לשמר את האפשרות להיות ראש ממשלה ראשון בקואליציה עם לפיד – ולכן ימינה לא חותמת עם הליכוד. בנט נפגש עם גנץ, לפיד ממשיך להגיע להבנות עם מפלגות "גוש השינוי". עד יום רביעי יהיה בנט חייב לרדת מהגדר ולהחליט לאן פניה של ימינה.
בתוך כך פורסם בחדשות 12, כי ערב המבצע הצבאי תוכננה פגישת סולחה משולשת בין בנימין נתניהו, שרה נתניהו ואיילת שקד בבלפור שנדחתה בגלל ההתפתחויות. נתניהו שוחח מאז עם שקד פעמיים.

תאריך:  27/05/2021   |   עודכן:  27/05/2021
+ישראל כ"ץ נגד ברקת: חתרן תחת נתניהו
11:10 28/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שר האוצר תוקף את ח"כ ניר ברקת על כוונתו להציג את חזונו לניהול המדינה וטוען כי מדובר בפעולה חתרנית נגד ראש ממשלה מכהן  ▪  "כאשר תהיה התמודדות על הנהגת התנועה וראשות הממשלה יוכל ח״כ ברקת להציג את חזונו ואת מכלול מעשיו עד כה ברמה הלאומית"

ברקת. הקדים את כ"ץ בקמפיין הדור הבא [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+בצל הכחשות בנט: יו"ר ימינה נפגש עם יו"ר כחול לבן
19:31 27/05/21  |  

למרות ההצהרות על נתק עם "גוש השינוי", בנט נועד לפני זמן קצר עם יו"ר כחול לבן בני גנץ במלון בתל אביב. בימינה טוענים שמדובר בפגישה שגרתית שנקבעה בזמן המבצע והתקיימה כעת (חדשות 12).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
מירב ארד
בהמשך ייפגשו גם עם צוותי המו"מ של כחול לבן    ח"כ לוי: עם "נפתלי בנט אפשר לסגור את הכל ב-24 שעות"
מירב ארד
הבהיר: "בנט ולא שקד לא אמרו בקולם ולו פעם אחת עד כה שהם לא יקימו ממשלה עם השמאל ועם תומכי הטרור. אתמול הבנתי למה. אמש שמעתי במפורש מאנשי ימינה שהם בדרך לממשלת שמאל עם ערבים"    הוסיף: בנט משקר. איילת משקרת
איציק וולף
ההסכמות יתממשו לכדי הסכם קואליציוני אם יתברר שיאיר לפיד מצליח לגבש רוב לממשלה בתוך שבוע    על הפרק - שיפור התחבורה השיתופית בישראל
עידן יוסף
בנט דורש לרוץ בליכוד כגוש שבמסגרתו המפלגות יתפצלו לאחר הבחירות, אבל רה"מ, שחושש שבנט יפעל נגדו, מעוניין לשריין את נציגי ימינה במפלגתו מבלי אפשרות להתפצל    בליכוד סירבו להתייחס, ומימינה נמסר שמדובר ב"קשקוש"
איציק וולף
מפלגות יש עתיד וישראל ביתנו סיכמו ביניהן את עיקרי ההסכם הקואליציוני    ישראל ביתנו תקבל שלושה משרדי ממשלה - בהם האוצר והמשרד לפיתוח הנגב והגליל, ואת ראשות ועדת הכספים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il