X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בראש הנספחות הכלכלית החדשה באבו דאבי, עתיד לעמוד אביעד טמיר, שניהל בחמש שנים האחרונות את תחום ההשקעות הזרות במדעי החיים והבריאות ברשות לשיתוף פעולה תעשייתי וקידום השקעות זרות (Invest in Israel) במשרד הכלכלה והתעשיה
▪  ▪  ▪
אביעד תמיר. יעמוד בראש הנספחות הכלכלית החדשה [צילום: מינהל סחר חוץ, משרד הכלכלה והתעשייה]

מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשיה יפתח בקיץ הקרוב נספחות כלכלית חדשה באבו דאבי, שתהא אמונה על הקשרים בין ישראל ואיחוד האמירויות. הנספחות הכלכלית תהא אמונה מטעם משרד הכלכלה והתעשיה על חיזוק קשרי המסחר והכלכלה בין ישראל ואיחוד האמירויות וכן על משיכת השקעות זרות מאיחוד האמירויות לכלכלה הישראלית. עם הקמתה, תצטרף נספחות זו למערך הנספחויות הכלכליות אותן מפעיל מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשיה, הפועל בלמעלה מ-50 מוקדי פעילות עסקית מסביב לגלובס. עבור מינהל סחר חוץ, מדובר למעשה בנספחות ה-45 המצטרפת - בין השאר - לנספחות הכלכלית החדשה במנילה, בירת הפיליפינים, שנוסדה ע"י משרד הכלכלה בשנה שעברה (2020).
בראש הנספחות הכלכלית החדשה באבו דאבי, עתיד לעמוד אביעד טמיר, שניהל בחמש שנים האחרונות את תחום ההשקעות הזרות במדעי החיים והבריאות ברשות לשיתוף פעולה תעשייתי וקידום השקעות זרות (Invest in Israel) במשרד הכלכלה והתעשיה. במסגרת תפקידו היה אמון טמיר (38) על איתור חברות המעוניינות להשקיע בישראל וסיוע בחיבור אל כל הגורמים הרלוונטיים בישראל. נוסף על כך, היה אמון גם על ייסוד הקשר בין Invest Israel לבין האמירויות, בדגש על שת"פ בתחומי ההשקעות, המחקר והפיתוח וקידם הסכם שיתוף פעולה עם משרד ההשקעות של אבו דאבי (ADIO). בתפקידיו הקודמים במסגרת המגזר הציבורי, שימש טמיר כמנהל רכש עבור משרד הביטחון בניו-יורק ויועץ מנכ"ל המשרד לאזרחים ותיקים. טרם כניסתו למגזר הציבורי, עבד טמיר בסוכנות היהודית ובארגון הג'וינט, היה ממייסדי עמותת "מעש" לשילוב צעירים בשירות הציבורי ועסק בניהול משברים בחברת הייעוץ גיתם BBDO IM. לטמיר תואר ראשון במנהל עסקים ובלימודי מזרח אסיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, תואר שני במדיניות ציבורית מהמרכז הבין תחומי והוא גם בוגר תוכנית "עתידים למנהל הציבורי".
על-פי דוח שהופק ע"י מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשיה באוקטובר 2020, הפוטנציאל הכלכלי של כלכלת ישראל עם איחוד האמירויות, נוגע בסוגיות רבות הכוללות חיזוק הקישוריות תעופתית בין ישראל למדינות המפרץ ומזרח אסיה, יבוא נפט, יצוא פתרונות בתחום האנרגיה, יצוא יהלומים, משיכת השקעות מקרנות פרטיות וממשלתיות להייטק והתעשיה הישראלית, יצוא פתרונות בתחום הבריאות הדיגיטלית והציוד הרפואי, יצוא פתרונות מים (התפלה \ טיהור \ חיסכון וניהול חכם), יצוא פתרונות חקלאיים, יצוא פתרונות סייבר, יצוא טכנולוגיות בתחום הפינטק, יצוא של פתרונות בתחום האנרגיה המתחדשת והירוקה, שיתוף פעולה בתחום המו"פ והחלל ועוד.
אוהד כהן, מנהל מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשיה: "אנו גאים ושמחים על הקמת הנספחות הכלכלית החדשה של ישראל באבו דאבי, שתסייע רבות לחיזוק פעילותה הכלכלית של ישראל באיחוד האמירויות ואזור המפרץ הפרסי. נספחות זו מצטרפת אל מערך הנספחויות הכלכליות הפועל בכ-50 מוקדי פעילות מסביב לעולם ומעניק בכל יום ובכל שעה סיוע לאלפי נציגי חברות ישראליות הפונות אלינו על-מנת לקבל סיוע בחדירה אל שווקים בינלאומיים, סיוע עם אתגרי רגולציה שונים, קבלת מידע מקצועי - עסקי על שוק היעד וטיפול בחסמי סחר המעיבים על פעילותן של חברות ישראליות בחו"ל."

תאריך:  01/06/2021   |   עודכן:  01/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משרד הכלכלה והתעשיה פותח נספחות כלכלית באבו-דאבי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
לרגל האליפות ההיסטורית של מכבי חיפה, אגד הכריזה על יום חג, במסגרתו תעניק לכלל תושבי העיר נסיעות חינם בשירות התחבורה השיתופית החכמה - "אגד תיקתק"
איתמר לוין
סניגוריהם של נתניהו ואלוביץ טוענים, כי ההתקשרויות הנוגעות להתערבותו של ישועה בתכני וואלה - אשר אותן גילו במקרה בתוך חומרי החקירה - רלוונטיות לשאלת ה"היענות החריגה" לדרישות נתניהו
מירב ארד
יו"ר ישראל ביתנו התייחס לתפקידו המיועד בממשלת השינוי העתידית: "מאז 1996 לא היה תקציב מדינה שלא ליוויתי אותו. אני מכיר את המשק הישראל, מכיר את המבנה הממשלתי ואני חושב שעם כל הניסיון שלי זה אתגר עבורי"    על המו"מ הקואליציוני אמר: "בנסיבות שנוצרו כולם הצליחו להתעלות מעל הפוליטיקה והמשקעים ולהתגבר על הכל"
יצחק דנון
שי באב"ד טוען, כי העירייה חייבת לו 2.8 מיליון שקל תמורת פיקוח על פרויקטים בתחום הבנייה - לאחר ששילמה לו 14 מיליון שקל
מירב ארד
והתעודות יענקו רק למי שפעל בגזרת דרום לבנון, המוגדרת בתקנות כאזור רצועת הביטחון וטווח של 9 ק"מ מהגבול עם לבנון    תנאי נוסף הוא פעולה בסיוע ישיר לדרגי השדה של צה"ל, במסגרת ההתגוננות האזרחית או בסיוע אזרחי אחר ליישובי הגבול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il