X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טען כי עמירן דזאנשווילי הונה אותו כשהעלים ממנו מידע על חוב מס שהיה לחברת הימורים חוקיים באלבניה שבה השקיע נמרודי " התובעים עמדו בנטל להוכיח טענתם כי החברה לא הקפידה לשמור על הוראות החוק או לשלם במועד את תשלומי המס שנדרשה"
▪  ▪  ▪
[צילום: ורדי כהנא]

בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל תביעה שהגיש איש העסקים עפר נמרודי נגד עמירן דאזנשווילי על סך של 14.24 מיליון שקלים. פסק הדין ניתן במעמד צד אחד.
נמרודי טען כי דאזנשווילי הונה אותו כשגייס אותו כמשקיע בעסקי הימורים באלבניה. נמרודי השקיע במקום 1.8 מיליון אירו תמורת 15% מהון המניות של החברה ג'וי לוטו.
בתביעה טען נמרודי כי כחודשיים לאחר החתימה על ההסכם עוד נשלחו אליו דיווחים על מצב החברה תוך הצגת מצג של עסק משגשג, אך במאי 2014 נודע לנמרודי כי בניגוד למה שהוצג בפניו - לחברה חוב ענק בסך של כ-1.5 מיליון דולר לרשויות המס באלבניה. זאת, לאחר שהחברה לא שילמה מס מתחילת דרכה. לאחר שפנה לדאזנשווילי הבטיח לו דזאנשווילי כי יטפל בחוב. החוב טופל בסוף 2014.
בפברואר 2016 הבחין נמרודי כי לא נשלחים אליו דיווחים מהחברה. בבירור שעשה גילה כי החברה נסגרה באופן פתאומי בשל חוב מס שלא הייתה יכולה לעמוד בו.
דזאנשווילי הכחיש בתגובה שהגיש את טענות נמרודי. הוא לא הגיש תצהירים או סיכומים. אך השופטת מיכל עמית אניסמן כתבה בפסק הדין כי הודה למעשה בכתב ההגנה המתוקן, כי לחברה היה חוב מס לרשויות באלבניה, אשר נוצר בטרם נרכשו מניות החברה על-ידי נמרודי, אשר בגינו הגיעה החברה להסדר עם רשויות המס. זאת, חרף העובדה כי במסגרת הסכם רכישת המניות הצהיר והתחייב, כי לחברה אין כל חוב.
"בהינתן הודאתו של הנתבע בכתב ההגנה המתוקן, כמו גם האמור בתצהירו של נמרודי והמסמכים התומכים בטענות התובעים שצורפו למוצגיהם, ובהעדר ראיות סותרות, עמדו התובעים בנטל המוטל על כתפיהם להוכחת טענתם, שלפיה המצגים שהציג הנתבע בפני נמרודי עובר לחתימה על הסכם רכישת המניות היו מצגי שווא ולו חלקית", כתבה והוסיפה כי בהינתן ראיות התובעים, ובהעדר ראיות סותרות או חקירה על ראיות התובעים, עולה כי התובעים עמדו בנטל להוכיח טענתם כי החברה לא הקפידה לשמור על הוראות החוק או לשלם במועד את תשלומי המס שנדרשה לשלם ומשכך הרימו הנטל להוכיח טענתם כי הנתבע הפר התחייבותו בהסכם רכישת המניות ועל כן זכאים התובעים לפיצוי.

תאריך:  09/06/2021   |   עודכן:  09/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
נדחתה בטרומית הצעת החוק להגבלת זכות העמידה בבג"ץ שהגיש ח"כ מיקי זוהר    הממשלה דיברה בשני קולות    השר דודי אמסלם במליאה על הממשלה החדשה: "זו ממשלה של צפונבונים אשכנזים בעיקר בגבולות רעננה-תל אביב, האחדות היחידה היא עם מנסור עבאס המזרחי היחידי״
יפעת גדות
נחפשה בחפירת רשות העתיקות ביבנה    מדובר בממצא נדיר: בעולם מוכרות ביצי תרנגולת שלמות עתיקות ספורות    הביצה השתמרה בזכות נפילתה לתוך בור ספיגה שתכולתו רכה    החפירה - במסגרת הקמת שכונה חדשה בעיר, ביוזמת רשות מקרקעי ישראל
עידן יוסף
האש בהר איתן וסמוך לנווה אילן ממשיכה להתרחב למוקדים נוספים, וצוותי כיבוי רבים מנסים להשיג עליה שליטה    תנועת הרכבות מנתב"ג לבירה הופסקה וכביש מספר 1 נסגר    הערכה: השריפות הן תוצאה של הצתות
עידן יוסף
שר הביטחון אומר במענה לשאלות ח"כ אבוטבול כי "אין מקום להעסקת חיילים בתוכניות שמהותן פוליטיות, וזה לא משנה אם זה תוקף אותי או אם זה בעדי. אני חושב שחיילי צה"ל צריכים להיות מרוחקים מכל עיסוק פוליטי שהוא, והתחנה ראוי לה שתהיה ממלכתית והיא מזמן הפסיקה להיות כזאת"
איתמר לוין
ישועה: היו חמש-שש-שבע התערבויות בנושא אב הבית לשעבר ומחציתם נענו; בן-צור: פרסמתם 109 ידיעות בנושא, רובן המוחלט נגד נתניהו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il