X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת Gemma טוענת, כי הזמר הקנדי הזמין ממנה תכשיטי יהלומים ייחודים, קיבל הנחה משמעותית תמורת הבטחה לתייג אותה באינסטרגם - אך שילם רק מחצית מהתמורה
▪  ▪  ▪
דרייק. העלה טענות שונות [צילום: כריס פיזלי, AP]

חברת תכשיטי היהלומים Gemma תובעת 2.6 מיליון שקל מהזמר הקנדי אודרי דרייק גראהם, הידוע בשם הבמה "דרייק", בטענה שלא שילם את מלוא התמורה תמורת תכשיטים שרכש ממנה. התביעה הוגשה (15.6.21) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, שכן על-פי החוק בין הצדדים - סמכות השיפוט נתונה לבית משפט זה.
בתביעה נטען, כי דרייק רכש מהתובעת שלושה תכשיטי יהלומים בעיצוב אישי תמורת 1.5 מיליון דולר - מחיר שהיווה הנחה ניכרת, תמורת הבטחתו לתייג את התובעת בפרסום תמונותיו באינסטגרם. מדובר בטבעת יהלום בצורת לב, ענק יהלומים ביצור אישי בצורת לבבות ועגילי יהלום בצורת לב. בפועל, שילם דרייק מחצית בלבד מן הסכום.
לדברי התובעת, הנתבע העלה טענות סרק שונות ומשונות כדי להתחמק מהתשלום המגיע לה. תחילה טען, כי היה אמור לקבל את התכשיטים ללא תמורה בשל מעמדו כאמן ידוע, טענה שנסתרה על פניה מהחשבוניות ונזנחה. לאחר מכן טען, כי התייעץ עם "יודעי דבר" ואלו אמרו לו, כי שווים האמיתי של התכשיטים נמוך מהתמורה שכבר שילם. לאחר מכן החל לטעון, כי עומדת לו זכות להשיב את התכשיטים, שכאמור יוצרו לפי הזמנתו ועיצובו האישי, ולקבל בחזרה את הסכום ששילם. במקביל, מציינת התובעת, המשיך דרייק לענוד את התכשיטים ולהתהדר בהם בפרסומיו ברשתות החברתיות.
התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד נועם רונן ושיר בסר-ריחני, וטרם הוגש כתב הגנה.
 

תאריך:  21/06/2021   |   עודכן:  21/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מפא"ת במשרד הביטחון יחד עם חברת אלביט מערכות בשיתוף חיל-האוויר, יירטו כלי טיס בלתי מאוישים בטווחים ובגובהי טיסה שונים באמצעות מערכת לייזר אווירית שהותקנה על מטוס
עידן יוסף
נתניהו תוקף את מדיניות ה"אין הפתעות" של שר החוץ: "לא התחייבתי להודיע מראש לארה"ב על כל פעולותינו, שכן הודעה כזו מראש יכולה להזמין לחץ לא לבצע, או הדלפות לתקשורת שיסכלו את המבצעים הרגישים ביותר שלנו ועל-ידי כך להפקיע מידינו את חופש הפעולה מול אירן בעניינים קיומיים"
עידן יוסף
טוען כי הממשלה הנוכחית מתחילה מנקודת מוצא מתחת לאפס    רוב המשרדים שקיבלה יש עתיד הועברו מגוש כחול לבן    על ממשלתו החדשה: "ראיתי אנשים שבאו לעבוד. לא באו לריב"
עידן יוסף
ועדת הכספים אישרה את מינויו של גיל סגל לתפקיד המנהל הכללי של הכנסת    "מאמין שנעבוד בשיתוף פעולה ונביא החלטות טובות לכנסת וליושביה"
מירב ארד
שתי טיסות שבועיות ישירות לאי קרפאטוס - בימים שישי בבוקר ובימי שני אחה"צ    הטיסה נמשכת שעה ועשר דקות ובמקביל מציעה החברה מגוון חבילות תיירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il