X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אלקין. מתווך [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מכחישים קשר לחוק האזרחות
רע"ם קיבלה הצעה לסגן שר מטעמה
זאב אלקין הציע למנסור עבאס כי נציג רע"ם יכהן כסגן שר הפנים הציונות הדתית: מציעים לתומכי הטרור על מגש של כסף, זרוע ביצועית להלבנת ההפקרות הערבית בנגב אלקין מנסה לרכך את התנגדותו של ח"כ טאהא

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין (תקווה חדשה) הציע לרע״ם תפקיד סגן שר במשרדו. ברע״ם מתלבטים האם לקבל את ההצעה. מצד אחד, זו הזדמנות עבורה להשפיע בסוגיות ליבה, אך מנגד רע״ם תצטרך לשאת באחריות על המדיניות. בשני הצדדים מאשרים את ההצעה, אך טוענים שאין לה קשר לתמיכה או להימנעות בחוק איחוד משפחות ובצורך לפייס את רע״ם לקראת ההצבעה בשבוע הבא (חדשות 12).
מחר צפוי אלקין להיפגש עם וואליד טאהא שנתפס כמתנגד היחיד שנותר ברע"ם, כדי לנסות לשכנע גם אותו לתמוך. ברע"ם מספרים שהיום אלקין מסר למנסור עבאס הצעה שהם לא יוכלו להחמיץ. זה אמור מבחינתם לסגור את הסיפור ולשכנע גם את מועצת אלשורא.
בציונות הדתית הגיבו לפרסומים בעניין המגעים עם המפלגה הערבית המאוחדת, ומסרו: ״עוד לא עברו שבועיים מהקמת ממשלת בנט-עבאס, ומסחטת רע״מ בעיצומה. במקום להגיע איתנו להסכמות על חוק יסוד ההגירה, שמונח על שולחן הכנסת ויאפשר סוף-סוף פתרון ראוי לסוגיה במקום הוראת השעה המחוררת, מעדיפים בנט ושקד למכור את האינטרסים של מדינת ישראל כשעכשיו הם מציעים לתומכי הטרור על מגש של כסף, זרוע ביצועית להלבנת ההפקרות הערבית בנגב.
"אם למישהו זה לא היה ברור - ממשלת הטלאים שהקים בנט להגשמת מאוויו האישיים תעשה הכל כדי לשרוד גם במחיר מכירת כל האינטרסים הלאומיים והביטחוניים שיש לישראל. נעשה הכל כדי להפיל אותה״, לשון התגובה.

תאריך:  23/06/2021   |   עודכן:  23/06/2021
+חוק חדש יאפשר גיוס עריקים מהליכוד
00:38 24/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

משרד המשפטים מפרסם שלושה תזכירי חוק שיאפשרו להרחיב את הממשלה ואת הקואליציה ולהחליש את כוחה של האופוזיציה  ▪  בממשלה מציעים תיקונים שיקשו על הפלת הממשלה, לרבות הארכה משמעותית של המועד בו ניתן לאשר תקציב והרחבת החוק הנורווגי  ▪  העלות: מיליוני שקלים לקופת המדינה

שרי הממשלה. שני סגני שר ימונו תחת בנט [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+בנט על חפיפתו הקצרה: העשור האחרון חפף אותנו היטב
00:06 24/06/21  |  עידן יוסף

ראש הממשלה נפתלי בנט סיפר בכינוס פעילים של ימינה: "למחרת ההשבעה הגעתי לחפיפה. היא הייתה קצרה, אבל העשור האחרון חפף אותנו היטב, וכשקודמי ראש האופוזיציה נתניהו יצא מהחדר נשארתי לבד בחדר, והתיישבתי על כיסא ראש הממשלה. לא הרגשתי גאווה ולא כבוד אלא עומס כבד מאוד. נטל, חובה ושליחות".

+סער נגד הליכוד: "מנוע טורבו של הסתה ורעל"
23:10 23/06/21  |  עידן יוסף

יו״ר תקווה חדשה, שר המשפטים גדעון סער, תקף את הליכוד בכינוס פעילים במושב עזריה: ״איזה לאומי ואיזה ימני? מנוע טורבו של הסתה ורעל. ימניים ולאומיים עאלק״ .
עוד אמר: "חמישה ימים לפני חילוף השלטון, ממשלת נתניהו שלחה בקשה לכנסת, להאריך את הוראת השעה של חוק איחוד משפחות. פתאום נתניהו מתנגד לחוק שהוא עצמו ביקש להאריך?!".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
מירב ארד
פינס מכהן בתפקידו הנוכחי כמנכ"ל משרד הבינוי והשיכון. הוא החל דרכו באגף התקציבים שבמשרד האוצר, שם שימש בין היתר כסגן הממונה על התקציבים
מירב ארד
בפגישה שהתקיימה עם חברי נשיאות המגזר העסקי סיכמו הצדדים ולעבוד בשיתוף פעולה על-מנת להעביר תקציב מדינה, לאחר תקופה ארוכה ללא תקציב
ערן גרף
עידן יוסף
זמיר שימש כחבר כנסת מטעם כחול לבן והחליט לפרוש ממנה    זמיר: "היחסים הדו-מפלגתיים והקשר עם הקהילות היהודיות בארצות הברית הם אתגרים חשובים ומורכבים"
עידן יוסף
אביגדור ליברמן הודיע כי החליט לסיים את החל"ת במועד הקבוע בחוק - סוף יוני 2021 - אך בני 45 ומעלה יהיו זכאים לתוספת של 50% מימי האבטלה המגיעים להם על-פי חוק    תשלום כפל הקצבאות ימשיך ותוארך תקופת הזכאות ליולדות שכירות עד סוף 2021
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il