X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מדינת ישראל מציבה לעצמה יעדי הפחתה של 27% ו-85% בפליטת גזי חממה לשנים 2030 ו-2050 בהתאמה "נדרשת היערכות של הממשלה והרשויות המקומיות להתמודדות עם משבר האקלים"
▪  ▪  ▪
השרות מיכאלי וזנדברג. עבודה משותפת [צילום: המכון הישראלי לדמוקרטיה]

שרת התחבורה מרב מיכאלי, השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג, שרת האנרגיה קארין אלהרר ושרת הכלכלה אורנה ברביבאי הודיעו (יום ג', 29.6.21) בכנס אלי הורביץ לכלכלה וחברה של המכון הישראלי לדמוקרטיה, כי לאור האיום האסטרטגי של משבר האקלים על מדינת ישראל, הן מחויבות לעבודה משותפת של משרדי הממשלה לטובת אימוץ החזון והאסטרטגיה למעבר לכלכלה דלת פחמן, תחרותית ומשגשגת. לדבריהן, היעד הוא הפחתה של 85% בפליטות גזי החממה של ישראל עד 2050.
"ישראל היא חלק מהמאמץ העולמי להתמודדות עם משבר האקלים. התייעלות של המשק והפחתת הפליטות, יובילו להגדלת כושר התחרותיות של המשק הישראלי", אמרו השרות. לדבריהן, יעדי ההפחתה הלאומיים של ישראל יהיו 27% ו-85% בפליטות גזי חממה של בשנים 2030 ו-2050 בהתאמה (הפחתה ביחס לפליטות גזי החממה של ישראל בשנת 2015). יעדים אלו ישימו את ישראל בשורה אחת עם מדינות מפותחות נוספות בעולם. כמו-כן, הסכימו השרות, כי נדרשת היערכות של הממשלה ושל הרשויות המקומיות להתמודדות עם השפעות משבר האקלים אשר כבר כאן.
"השקעה ממשלתית בהפחתת פליטות ובהתמודדות עם משבר האקלים היא הזדמנות חברתית-כלכלית לקידום צדק חלוקתי, ליצירת מנופי צמיחה ירוקים ולניצול החדשנות והיצירתיות הישראלית לפיתוח פתרונות לכלכלה דלת פחמן ולכלכלה מעגלית", אמרו זנדברג ומיכאלי.
השרות הנחו את הדרג המקצועי במשרדיהן לתת דגש בתוכניות העבודה המשרדיות לנושא האקלים ולהגיע להסכמות על הצעדים המרכזיים ליישום היעדים. בחודשים הקרובים יוגשו לאישור הממשלה גם יעדים מגזריים להפחתת פליטות גזי חממה בתחומי התחבורה, התעשיה, ייצור החשמל והפסולת, וכן תוכנית פעולה להשגתם.

תאריך:  29/06/2021   |   עודכן:  29/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היעד: הפחתת 85% בפליטות גזי חממה עד 2050
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מבית החולים שיבא נמסר כי סעידיאן, שהצית עצמו במחאה על מחדלי אגף השיקום במשרד הביטחון לפני מספר חודשים, שב לנשום בכוחות עצמו, אך הושאר מורדם בשל הסכנה המיידית לחייו
איציק וולף
קואליציה של ארגוני שמאל נשיים טוענת כי חוק האזרחות המסתמן, שאמור למנוע איחוד משפחות פלשתיניות ואשר ישלול את המעמד החוקי של פלשתינים המתגוררים בישראל מכוח נישואין לערבים ישראלים שולל מנשים פלשתיניות המתגוררות בישראל זכויות סוציאליות בסיסיות, ומותיר אותן חשופות לגירוש, למעצר ולמערכות יחסים אלימות
איתמר לוין
השופט אלעד לנג הסביר, כי בחר במילה שגויה לתיאור התרשמותו מן המלל המיני שלווה לסרטונים של שוטרות שהועלו לרשת ושהדברים הוצאו מהקשרם - והתנצל על האמירה
איתמר לוין
"לא אחת הדגשנו כי עבירות נשק אלה הפכו מכת מדינה, במגזר הערבי בפרט, ויש על כן לעשות למיגורן בדרך של ענישה מחמירה. מדיניות זו לא קיבלה ביטוי מספק בגזר דינו של בית המשפט קמא"    קרא בהחליטו לגזור שמונה שנות מאסר במקום 6.5 שנים שגזר טובי: "עונשו של המערער אינו משקף את חומרתם המופלגת של מעשיו"
מירב ארד
ח"כ בועז טופורובסקי הוציא מהדיון את חברי הכנסת דוד ביטן, דוד אמסלם, אורית סטרוק ויעקב אשר    כאות מחאה, חברי הכנסת מהאופוזיציה יצאו מהדיון תוך קריאות מחאה וצעקות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il