X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חתול שחור בין אביגדור קפלן לארין אלול

סמנכ"ל משרד העבודה נגד המנכ"ל

אלול טוענת שקפלן - אשר הגן עליה בתוקף כאשר הוגשה עתירה לבג"ץ נגד מינויה - מנסה כעת לפטר אותה משום שדחתה את דרישתו לשנות כללי מכרזים ואת נסיונותיו להטותם
▪  ▪  ▪
קפלן. "שיגר שליחים" [צילום: פלאש 90]

מנכ"ל משרד העבודה והשירותים החברתיים, אביגדור קפלן, דרש לשנות כללי מכרזים וניסה להטותם. כך טוענת סמנכ"ל המשרד, אלין אלול, המבקשת (8.8.21) מבית הדין האיזורי לעבודה בירושלים למנוע את הדחתה. אלול עובדת במשרד 26 שנים, ובארבע השנים האחרונות היא סמנכ"ל בכירה וראש מינהל סיוע לבתי משפט.
 
לטענתה, סירובה לשתף פעולה עם קפלן הוביל אותו להוציא בצורה חד-צדדית שתי תוכניות ליבה מהאגף שבניהולה. לדבריה, חוסר החוקיות והמניעים הזרים העומדים בבסיס החלטתו של קפלן להורות על פיטוריה לאלתר, נלמדים אף מן העובדה שלאחר זימונה לשימוע, הוא שיגר אליה שליחים בדרגים בכירים ובפיהם הצעות פשרה, לפיהן תישאר בתפקידה תוך צמצום תחומי אחריותה. מהלך זה נועד, לדבריה, לאפשר לקפלן להשלים מכרזים פסולים אותם היא סירבה להכשיר.
לדברי אלול, היא יודעת היטב כי לא דבק רבב בתפקודה והתנהלותה, ולכן דחתה הצעות אלו. לטענתה, בידיה מסמכים ותיעוד רב לביסוס השיקולים הפסולים שהובילו את קפלן להוציא תחומים אלו מניהולה. לדבריה, אילו סבר קפלן שהיא מתעמרת וחסרת מקצועיות, הפוגעת פגיעה קשה וחמורה במשרד ובגורמים עליהם היא אמונה, הוא לא היה מנסה לשכנע אותה להישאר בתפקידה. עוד היא מציינת, כי קפלן הגן עליה כאשר התנועה לאיכות השלטון עתרה לבג"ץ בטענה שהיא מונתה בשל קרבתה אליו, ובירך אותה כאשר העתירה נדחתה. אולם, חודש אחד בלבד לאחר מכן זימן אותה קפלן לשימוע לפני פיטורין, היא נותקה ממערכות המשרד ונאסר עליה להיכנס אליו. הבקשה הוגשה באמצעות עו"ד אילה הוניגמן וטרם הוגשה תגובתו של קפלן.

תאריך:  09/08/2021   |   עודכן:  09/08/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
זאב אלקין יעמוד בראש ועדת השרים לדיור ולתחבורה וממלאת מקומו תהיה מרב מיכאלי    זו הפעם הראשונה שבה קם קבינט משותף    הממשלה אישרה הקמת שלוש ועדות שרים נוספות
איציק וולף
חוקרים אמריקנים טוענים כי כל עוד אין מספיק מנות חיסון עבור אוכלוסיית המדינות העניות, באופן שיביא להתפשטות בלתי נשלטת של זן הדלתא במדינות הללו, לא יעזרו גם זריקות הדחף שיקבלו אזרחי המדינות העשירות אל מול הוריאנטים האלימים והמידבקים יותר מתמיד שעלולים להתפתח ולהתפשט בעולם
עידן יוסף
אביו השכול של רבש"ץ נירים שנהרג מפגיעת פצמ"ר לפני שבע שנים בדיוק, נמצא מת לצד קבר בנו    שרד את השואה אך לא את השכול
עידן יוסף
אלי אבידר מסביר לראשונה כי הסכים להתמנות לשר כדי לקדם חוקי דמוקרטיה נגד נתניהו ובהם הגבלת כהונה, איסור כהונת נאשם בפלילים, חקירת פרשת הצוללות וחשיפת פרוטוקולי קבינט הקורונה    "רציתי להיות חלק מהממשלה הזאת. רציתי להיכנס פנימה ולעשות מה שניתן כדי לשנות את ההתנהלות מבפנים"
עידן יוסף
הורים יבדקו את ילדיהם לקורונה יומיים לפני סוף אוגוסט    תתקיים גם בדיקה סרולוגית ל-1.6 מיליון תלמידים    בבתי ספר בהם התגלה חולה מאומת, יופעל מודל "כיתה ירוקה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il