X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
מועדון השליחים [צילום: דוברות ההסתדרות]
חדש בתל אביב: מועדון לרווחת השליחים
בהמשך להתאגדות עובדי תן ביס, ההסתדרות והסתדרות הנוער העובד והלומד השיקו מיזם חברתי שנועד לשמש כמקום מפגש ותחנת התרעננות לעובדים המועסקים בענף השליחויות המקום שפתוח חמישה ימים בשבוע יאפשר לשליחים מכל החברות לעצור למנוחה בין משלוח למשלוח, לשתות קפה או כוס מים, להשתמש בשירותים ולקבל ייעוץ מקצועי על זכויותיהם בעבודה

מאז פרוץ משבר הקורונה והזינוק בהזמנות המקוונות, צמח ענף שמעסיק אלפי עובדים שקופים. השליחים, שחלקם המתינו חודשים רבים כדי להתקבל למקום עבודתם, נאבקים על הפרנסה בכבישים סואנים, בכל תנאי מזג האוויר ופעמים ללא תנאים בסיסיים. כמענה לאותם עובדים, פתחה ההסתדרות בשיתוף עם הסתדרות הנוער העובד והלומד, מיזם חברתי ראשון מסוגו שנקרא מועדון השליחים.
המועדון, שנפתח בסוף חודש יולי ברחוב אבן-גבירול 107 בתל אביב, נמצא כעת בתקופת הרצה, ופועל חמישה ימים בשבוע למען שליחים מכלל החברות, בהן תן ביס, וולט, משלוחה, רסט, גט דליברי ואחרות.
המועדון משמש כתחנת התרעננות לעובדי ענף השליחויות ומציע למבקריו מגוון מתקני מנוחה ופנאי. לצד האפשרות לעצור ולנוח במקום ממוזג בין משלוח למשלוח, השליחים יוכלו להשתמש במטבחון כדי לאכול או לשתות כוס מים, להכין לעצמם שתייה חמה, להטעין את הסוללות של הטלפון הנייד והאופניים, לשחק שש בש או בקונסולה שמחוברת לטלוויזיה ולהשתמש בשירותים. לצד המועדון תוצב גם עמדה לתיקון אופניים, שתאפשר לבצע תיקונים עצמאיים לכל סוגי האופניים.
בנוסף לכך, המקום ישמש כתחנת מידע שתספק לכל שליח מענה וייעוץ בנושאים שקשורים לזכויותיהם בעבודה. על-אף שחלק מהשליחים עדיין לא מאוגדים בהסתדרות, המועדון פתוח לכלל השליחים ומעניק תמיכה רלוונטית לכל עובד שמועסק בענף.

ימי הפעילות הראשונים של המועדון

"הרעיון לפתוח את מועדון השליחים נולד בזמן שליווינו את ההתאגדות של עובדי תן ביס", מספר רכז המועדון מידן פישמן. "מדובר בצורך בסיסי שעלה בשיחות רבות עם השליחים שחלקם מתארים מציאות לא פשוטה".
רכזת המועדון, שיר דביר, הסבירה כי "המועדון הוא גם זירת מפגש לאנשים שעובדים יחד באותו מקום עבודה ולעיתים קרובות לא מכירים זה את זה. זה מקום שבו אנחנו נותנים להם להביא את עצמם, להציע רעיונות, לשאול שאלות על מה שמגיע להם, להבין יותר על תלוש השכר או על הקבלה שלהם והכי חשוב לנוח ולהיטען להמשך יום העבודה. אנו מזמינים את כל השליחים, מכל החברות, מאוגדים ולא מאוגדים, לקפוץ לבקר אותנו ולהכיר את המקום".
מועדון השליחים (אבן-גבירול 107, ת"א) פתוח בימים א'-ה', בשעות 18:00-13:00. כבר כעת, ולאור הביקוש, נבדקת האפשרות לפתוח את המועדון בשעות נוספות ולהרחיב את המיזם לנקודות חדשות בעתיד.

תאריך:  10/08/2021   |   עודכן:  10/08/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חדש בתל אביב: מועדון לרווחת השליחים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
נציגת המוסד לביטוח לאומי על המחסור בעובדים סיעודיים: "המדינה לא לקחה על עצמה בשום שלב לתת מענה מלא לאנשים בביתם"    רשות האוכלוסין: "מנסים לגבש פתרונות, דברים יתבהרו תוך שבועיים-שלושה"
מחלקה ראשונה
ארצות הברית הטילה פצצת ביקוע גרעינית על נגסאקי
איציק וולף
משרד הבריאות פרסם עידכון לנתוני תחלואת הקורונה    ביממה האחרונה נרשמה קפיצה כ-51% במספר מאובחני הקורונה היומי    3,196 מתוך המאובחנים החדשים הם חולים פעילים    599 מאושפזים, מצבם של 373 - קשה
איציק וולף
אישה בת 40 נפגעה בראשה מירי בעת שנסעה עם בתה ברחוב הנביאים בבת ים    צוות מד"א פינה אותה במצב בינוני לבית החולים וולפסון, אך לאחר שחלה הידרדרות במצבה הועברה הפצועה לאיכילוב    בתה בת ה-4 נסעה איתה ברכב בזמן הירי
איציק וולף
ראש האופוזיציה ורעייתו התארחו בסוף השבוע למשך שני לילות בסוויטה הנשיאותית במלון דן כרמל    עלות האירוח נאמדת בכ-17,000 שקל, אך נתניהו שילם רק 4,000 שקל    מטעם נתניהו נמסר בתגובה: ראש הממשלה לשעבר נתניהו לא ידע שקיים הבדל במחיר בין החדר שהוזמן לזה שקיבל בפועל. משהובא הדבר לידיעתו – הורה מייד לשלם את ההפרש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il