X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השביתה תכלול את כלל העובדים בשתי החברות, כולל טכנאים כל מוקדי החברה, בהם שירות, תפעול ורכש, יפעלו במתכונת שבת. לא יתקיימו עבודות ומשמרות לילה, ויבוטלו כל העבודות היזומות החברות בתגובה: "מכבדים את זכות העובדים לשבות, תוך שמירה על אחריות ומקצועיות כלפי לקוחות"
▪  ▪  ▪
הגפנת עובדי אלפא [צילום: דוברות ההסתדרות]

ועד עובדי אלפא הודיע ברגעים אלו כי מהיום (יום ג', 10.8.21) בשעה 14:00 תתקיים שביתה כללית בחברות פלאפון ובזק בינלאומי. השביתה, שתתקיים בהתאם להנחיות ההסתדרות וועד העובדים, תכלול את כלל העובדים בשתי החברות, כולל טכנאים. כל מוקדי החברה, כולל שירות ותמיכה, לא יפעלו. לא יתקיימו עבודות ומשמרות לילה, ויבוטלו כל העבודות היזומות. ועד העובדים הודיע כי שירותי הביטחון וההצלה יקבלו שירות במתכונת שבת.
בנוסף, החל מהיום ועד להודעה חדשה יחריפו העובדים את השביתה כשבין היתר לא יינתן שירות ללקוחות בזק בינלאומי ו- yesבנקודות השירות, תיעצר העברת תשלומים לספקים ולא ייקלטו תשלומים, ישובש השירות ללקוחות VIP ולקוחות מכרז חשכ"ל, ייעצרו העבודות לשדרוג הרשת ולא יבוצעו התקנות ותיקונים ללקוחות עסקיים בשירותי IT.
כזכור, לפני כחודש וחצי הכריזה ההסתדרות סכסוך עבודה בחברות פלאפון ובזק בינלאומי. זאת על-רקע סירובה של ההנהלה המשותפת לחברות קבוצת אלפא (פלאפון, בזק בינלאומי ו-(yes לנהל מו"מ משותף לכלל עובדי הקבוצה כמענה לניסיונות ההנהלה לחשק את העובדים במו"מ, ונוכח השינויים הדרמטיים שמבקשת ההנהלה לבצע. שינויים אלו משליכים על זכויות העובדים ומאיימים על ביטחונם התעסוקתי.
שלשום פנה יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ליו"ר קבוצת בזק גיל שרון ולמנכ"ל חברות אלפא רן גוראון בקריאה דחופה לפתרון המשבר החמור ביחסי העבודה בין הנהלת חברות אלפא לעובדים. במכתבו הודיע בר-דוד למנהלי קבוצת אלפא כי "ככל שעד יום שלישי לא יחול שינוי ביחסכם לעובדים ולא יימצא פתרון למשבר החמור, בכוונתנו להנחות את העובדים להחריף את הצעדים הננקטים במסגרת סכסוך עבודה שהוכרז כדין. אין בכוונתי לעמוד מנגד כשהתנהלותכם מובילה לסכנה מיידית למטה לחמם של העובדים הללו". מאז פרסום המכתב ועד היום לא התקיימו כל מגעים בין הצדדים או התבצעה פנייה כלשהי מצד הנהלת קבוצת בזק לפתוח במו"מ.
בשבוע שעבר הודיע ועד עובדי אלפא על הפסקת העבודות לפיתוח דור 5 בפלאפון ועצירת פיתוח ממשק הסיבים האופטיים בבזק בינלאומי. בנוסף, הודיעו הוועדים על עצירה מוחלטת של העבודה המשותפת (סינרגיה) בין שלוש חברות אלפא: פלאפון, בזק בינלאומי ו-yes. במקביל, יימשכו ההפגנות מול בתיהם של בכירי קבוצת אלפא.
מהחברות נמסר בתגובה: "בשל עיצומי עובדים ייתכנו זמני המתנה ארוכים מהרגיל במענה שירות הלקוחות, ויינתן מענה בנושא תפעול תקלות טכניות. אנו מכבדים את זכות העובדים לשבות, תוך שמירה על אחריות ומקצועיות כלפי לקוחות החברה".

תאריך:  10/08/2021   |   עודכן:  10/08/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שביתה כללית בפלאפון ובזק בינלאומי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
כוכב-העל הארגנטינאי שוחרר מברצלונה לאחר שהליגה לא אישרה את חוזהו המקוצץ    ישתכר בפריז 105 מיליון אירו נטו בשלוש עונות ויקבל גם מענק חתימה בסך 30 מיליון אירו
איתמר לוין
בית המשפט פסל הודאות שמסר זאהי אבו-ג'ודה, המואשם שסייע לאחיו לרצוח את החייל רון קוקיא, שניתנו לאחר שמדובב מטעם המשטרה והשב"כ מסר לו מידע כוזב על "מסר מסניגורו"
איציק וולף
הרבעון השני של 2021 היה הראשון מאז פרוץ מגפת הקורונה במרס 2020 בו פעלו קניוני החברה באופן מלא וכמעט ללא מגבלות    אחרי שבמחצית הראשונה של 2020 נרשם הפסד של 269 מיליון שקל - עברה מליסרון לרווח של כחצי מיליארד שקל
איציק וולף
ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) פנה ליועצת המשפטית של הכנסת וביקש ממנה להורות ליו"ר יש עתיד, ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, לפרסם את הסיכום בינו לבין ח"כ אלי אבידר ככל שהיה כזה בטרם מונה אבידר לשר
איתמר לוין
הקבלן, בעליה של חברת ב.יאיר, הואשם שסייע לעבריין יצחק אברג'יל להלבין עשרות מיליוני שקלים באמצעות בניית דירות באילת    השופטת טלי חיימוביץ: המדינה לא הוכיחה שהתשלומים של ב.יאיר לחברת הבנייה גן רווה, אליה היה קשור אברג'יל, היו בלתי סבירים בעליל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il