X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מענקים בסך 3.7 מיליוני ש"ח יוענקו ל-4 הזנקים וחברות שיבצעו ניסויים על גבי תשתיות הדור החמישי בסלולר הסבב השלישי בתוכנית יוצא לדרך - חברות מוזמנות להגיש מועמדות עד ה-6 באוקטובר 2021
▪  ▪  ▪

משרד התקשורת ורשות החדשנות מפרסמים (יום ג', 10.8.21) את החלטות ועדת המחקר לאישור מתן מענקים לסבב השני של ביצוע תוכניות הרצה ניסיוניות בסביבת דור 5 בסלולר. מטרת התוכנית היא לתמוך בהרחבת השימוש ברשת 5G בישראל ולפתח יישומים חדשניים על בסיס התשתית. בזכות התוכנית המשותפת, ארבע חברות ישראליות יצטרפו לחמש החברות שזכו בסבב הראשון, וייפתחו יישומוני תקשורת מתקדמים במטרה לשפר את תשתיות התקשורת המתקדמות ולהביא לקפיצת מדרגה טכנולוגית וחדשנית, שתמשיך במאמץ להציב את ישראל בשורה הראשונה של המדינות המפתחות טכנולוגיות שישנו את אורחות חיינו בסביבת הדור החמישי.
בימים אלה יוצא לדרך הסבב השלישי בתוכנית, משרד התקשורת ורשות החדשנות מזמינים חברות והזנקים להגיש את הצעותיהן לפיתוחים בסביבת הדור החמישי בסלולר עד ה-6 באוקטובר 2021 ולהצטרף לתשע החברות שכבר זכו למענקים לפיתוח יישומים חדשניים בתחום.
להערכת משרד התקשורת מדובר בטכנולוגיות שהצלחתן מהווה שינוי משחק כלכלי אמיתי ומנוע צמיחה משמעותי לכלכלה. הפיתוחים החדשים בטכנולוגיית הדור החמישי צפויים להיות חוד החנית של הטכנולוגיות החכמות בשנים הקרובות והביקוש אליהם צפוי לגדול בכל העולם.
המועמדויות השונות למענקים נבחנו באופן מעמיק על-ידי צוותים המורכבים מבודקים מומחים מטעם רשות החדשנות ונציגי משרד התקשורת, ולאחר דיונים בוועדת המחקר של רשות החדשנות, זכו ארבע חברות נוספות באישור לביצוע הניסויים ובמענקים בגובה של עד 50% מעלות המיזם.
תמצית התוכניות שאושרו לחברות הזוכות:
  • אלביט מערכות תקשוב וסייבר: פיילוט להפעלת מערך מבוזר של רשתות 5G פרטיות ניידות עם קישור לוויני, לכוחות רשות כיבוי והצלה, שיאפשרו לראשונה אוטונומיה מלאה לכוחות אלו בשימוש ברשת תקשורת סלולרית רחבת סרט בתרחישי פעולה שונים.
  • סייטביט (Sightbit): התאמת מערכת לחיזוי, איתורו ניטור מצבי קיצון וסכנה לבני אדם באתריים ימיים לעבודה על גבי תשתית G5.
  • ITC ניהול תחבורה חכם: העברת וידאו באיכות גבוהה ובזמן אמת ממספר מצלמות צומת על גבי תשתית ה-G5 הכולל עיבוד, ניתוח, חיזוי המצב לצורך ניהול בפועל של רשת הרמזורים בזמן אמת על-ידי בינה מלאכותית.
● רד תקשורת RAD)): חיבור מצלמות תנועה חכמות בצירים ראשיים מעל רשת 5G. פרויקט משותף של חברת רד וחברת נתיבי ישראל (נת"י).

תאריך:  11/08/2021   |   עודכן:  11/08/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלביט, סייטביט, ITC ורד תקשורת זכו במענקי משרד התקשורת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בארגונים החברתיים קראו לקדם את החוק המבקש למסות את תאגידי משאבי הטבע, ומתנגדים להארכת מועדי השומות    נציגי התאגידים וארגוני החברות: אין לנו אינטרס לעכב תשלומים שיביאו לתשלומי ריבית גבוהים. לא קיימות מחלוקות גדולות לעניין תשלומי תמלוגי הקרן לאזרחי ישראל. החוק ייצור תקדים לקראת מיסוי דומה ללא החלטה שיפוטית בכלל ענפי המשק
עידן יוסף
ספינת הטילים "עצמאות" מדגם "סער 6" היא השלישית מבין ארבע שהוזמנו    במהלך החודשים הקרובים, יושלם תהליך התקנת מערכות הלחימה על גבי הספינה במספנת זרוע הים בחיפה שיאפשרו את הפעלתה המבצעית
עידן יוסף
אומרים כי יש לעשות זאת "בכל הדרכים התקינות העומדות לרשותנו, בדרך הפוליטית, בדרך המשפטית ובדרך הציבורית"    על הממשלה: "פועלת להחדרת הפוסטמדרניזם ולהפיכת ישראל למדינת כל אזרחיה"
עידן יוסף
עידן יוסף
נדחתה בקשת משרד הבריאות להקטנת תפוסה במקומות הומים, אך תוגבל התקהלות 50 איש במקום סגור ו-100 במקום פתוח    ראש הממשלה החליט כי העיקרון המנחה יהיה תו ירוק על כל ענפי המשק - מגיל 3; ובדיקות המוניות בכל הארץ במטרה לזהות חולים מאומתים ולהוציאם לבידוד, כדי לקטוע את שרשרת ההדבקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il