X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הבנק סיים את המחצית הראשונה של 2021 ברווח נקי של כ-3 מיליארד שקלים - גבוה בכ-900 מיליון שקל מכל רווחי שנת 2020 דירקטוריון הבנק אישר היום חלוקת דיבידנד של 630 מיליון שקל לבעלי המניות
▪  ▪  ▪
[צילום: דריו סנצ'ז, פלאש 90]

בנק לאומי סיים את המחצית הראשונה ברווח נקי של כ-3 מיליארד שקלים. זינוק של 550% לעומת הרווח הנקי במחצית הראשונה אשתקד שעמד על 462 מיליון שקל. הרווח הנקי של המחצית הראשונה גבוה בכ-900 מיליון שקל מכל רווחי שנת 2020. רווחי הבנק ברבעון השני של השנה עמדו על 1.66 מיליארד שקל, עלייה של כ-150% לעומת רווחי הרבעון השני של שנת 2020 שעמדו על 694 מיליון שקלים.
הכנסות הבנק מריבית נטו עמדו על 5.12 מיליארד שקל במחצית הראשונה ועל 2.77 מיליארד שקל ברבעון השני כשלעצמו. זאת, לעומת הכנסות של 4.29 מיליארד במחצית הראשונה אשתקד ושל 2.12 מיליארד שקל ברבעון השני של השנה שעברה.
התשואה להון בתקופה המדווחת עמדה על שיעור של כ-16.1% בהשוואה לשיעור של כ-6.2% בתקופה המקבילה אשתקד. התשואה להון ברבעון שני של שנת 2021 עמדה על שיעור של 17.9% בהשוואה לשיעור של כ-7.7% בתקופה המקבילה אשתקד.
הגידול המשמעותי בתשואה להון מקורו בגידול מהותי בהכנסות לצד גידול מתון בהוצאות ובהקטנת ההפרשה להפסדי אשראי בהשוואה לגידול משמעותי בהוצאה להפסדי אשראי בתקופה המקבילה אשתקד.
הנהלת בנק לאומי דיווחה כי היום (יום ה', 12.8.21) אישר דירקטוריון הבנק חלוקת דיבידנד בסך של 630 מיליון שקל, המהווים כ-30% מהרווח הנקי של שנת 2020, ושווה ערך לשיעור של כ-21% מרווחי התקופה המדווחת.

תאריך:  12/08/2021   |   עודכן:  12/08/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
במעונות היום שוהים כ-110 אלף פעוטות    במשפחתונים נמצאים כ-20,000 פעוטות, בכ-3,600 מסגרות    ל-9 מעונות יום ניתנו בשנה בחולפת צו סגירה ול-715 ניתנו התראות בגין ליקויים שונים    502 עובדים נמצאו עם רישום פלילי
איתמר לוין
אלרון: יש צורך בחשד ממשי ואין לבצע חיפושים אקראיים; הוא יכול להתבסס על דפוסי פעילות של מבריחי סמים או להתמקד בנוסעים המגיעים ממדינות הידועות כ"יצואניות סמים"
איציק וולף
ראש הממשלה קרא למנכ"לים של קופות החולים להיערך למבצע מתן מנת חיסון שלישית גם לבני 40 עד 60    "מעריך שהערב נקבל את אישור הצוות לטיפול במגפות לחסן שכבת גילאים נמוכה יותר בחיסון השלישי המשלים. לכן, יש להיערך להרחבת טווח הגילאים של החיסון השלישי בשבוע הבא"
איציק וולף
הרווח הנקי של בזק עמד על 702 מיליון שקל, לעומת 569 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2020    עלייה של 1.8% בהכנסות והן עמדו בסוף המחצית על 4.42 מיליארד שקל
איתמר לוין
אומרת שכאשר מעסיקים יטילו מגבלות על עובדים המסרבים להתחסן, בתי הדין יביאו בחשבון ש"מקום העבודה הוא מקום בו לרוב איננו נמצאים לבדנו. במקום העבודה, לרוב, עלינו לחלוק את המרחב, את הזמן ואת המשאבים, עם אנשים נוספים - קולגות, לקוחות, תלמידים, ועוד. מקום העבודה מאופיין, לרוב, גם בהיררכיה ובכללים שיש לציית להם. לפיכך ומטבע הדברים, בחיי וביחסי העבודה אנו נדרשים מדי יום לאיזונים ולפשרות. לסולידריות, להתחשבות באחר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il