X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הבנק הגדיל את תיק האשראי ברבעון בשיעור של 5.8% ומציג עודפי הון משמעותיים עם יחס הון עצמי רובד 1 של 11.61%
▪  ▪  ▪
דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים [צילום: גדי דגון]

בנק הפועלים מסכם (יום ב', 16.8.21) את הרבעון השני של 2021 עם רווח נקי של 1.42 מיליארד שקל ותשואה להון של 14.5%. כמו-כן הגדיל הבנק את תיק האשראי ברבעון בשיעור של 5.8% והשלים גידול בשיעור של 7.3% במחצית הראשונה של השנה.
במקביל ממשיך הבנק להציג מדדי איתנות ויציבות גבוהים: ההון המיוחס לבעלי מניות הבנק הסתכם ב-42.3 מיליארד ש"ח בהשוואה ל-39.9 מיליארד ש"ח בסוף שנת 2020, גידול בשיעור של 6.1%. יחס כיסוי הנזילות ממשיך להיות גבוה ועמד בסוף הרבעון השני על 140%.
במחצית הראשונה של 2021 עמד הרווח הנקי על 2,773 מיליון ש"ח. שיעור התשואה להון על הרווח הנקי עמד במחצית הראשונה על 14.1%. יחס היעילות (הוצאות תפעוליות מסך ההכנסות) עמד ברבעון השני של 2021 על 56.0%, בהשוואה ל-57.9% ברבעון המקביל אשתקד. דירקטוריון הבנק אישר חלוקת דיבידנד לבעלי מניות הבנק בהיקף של 30% מהרווח הנקי לשנת 2020, בסך של 616.8 מיליון ש"ח. הדיבידנד יחולק ב-18.8.
בנוסף, הגדיל הבנק את סך האשראי לציבור שהעמיד ללקוחותיו במהלך הרבעון השני של 2021 - סך האשראי לציבור, נטו, הסתכם ב-323.8 מיליארד ש"ח, בהשוואה ל-306.1 מיליארד ש"ח בסוף מרס 2021 - גידול של 5.8% במהלך הרבעון, והשלים גידול בשיעור של 7.3% במחצית הראשונה של השנה.
הצמיחה בתיק האשראי ברבעון מתבטאת בגידול בכלל מגזרי הפעילות. האשראי העסקי הוביל את הצמיחה וצמח ב-10.4% ברבעון השני. הגידול נבע מהחלטה אסטרטגית של הבנק לעלייה בהיקפי הפעילות של כלל ענפי המשק ובפרט בענפי הנדל"ן.
על-רקע הביקושים הגבוהים בשוק הדיור, ברבעון השני הבנק העמיד ללקוחותיו אשראי לדיור בהיקף של כ-4.3 מיליארד ש"ח המהווה גידול של 4.3% ברבעון.
האשראי המסחרי צמח ברבעון ב-8.4%. הבנק המשיך להגדיל את יתרת מכשירי האשראי החוץ-מאזני (לרבות מסגרות וערבויות) עבור לקוחותיו ב-3.1% במהלך הרבעון.
חס הון עצמי רובד 1 גבוה - וליום 30 ביוני 2021 הסתכם ב-11.61% שהוא גבוה מיחס ההון עצמי רובד 1 המזערי הנדרש ע"י בנק ישראל וכן מיעד ההון של הדירקטוריון. בסיס הנזילות והפיקדונות של הבנק המשיך להתרחב: הפיקדונות הקמעונאיים הסתכמו בסוף הרבעון השני ב-284.1 מיליארד ש"ח, המהווה גידול של 3.4% ביחס לסוף שנת 2020. סך פיקדונות הציבור עלו ב-11.0% מתחילת השנה.

תאריך:  16/08/2021   |   עודכן:  16/08/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רווחי הפועלים: 1.42 מיליארד ש"ח ותשואה להון של 14.5%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
קרן הריט טוענת שחברת רב-בריח הפרה הסכם עימה בנוגע להקמת מפעלה באשקלון וחתמה על הסכם חילופי עם גב ים - המעשיר אותה בעשרות מיליוני שקלים    רב-בריח: נראה שמניבים אינה משלימה עם העובדה שהמו"מ לא צלח
עידן יוסף
המכון לחקר התחבורה והיחידה ללימודי חוץ ולימודי המשך בטכניון יפתחו בשיתוף רכבת ישראל ומשרד התחבורה תוכנית לימודים ראשונה מסוגה בהנדסת מערכות רכבתיות בהתמחות נייד    התוכנית שתיפתח לראשונה באוקטובר 2021 בקמפוס הטכניון בשרונה תהיה התוכנית הראשונה והיחידה בארץ בתחום
עידן יוסף
מיזם משותף של ארגון הקהילות היהודיות בארה"ב עם מטה כחול לבן יסייע בחשיפת מוצרים ישראלים לקהילות הגדולות של יהודים ופרו ישראלים בצפון אמריקה    המטה והנספחות הכלכלית של משרד הכלכלה בניו-יורק מזמינים יצרנים ישראלים לשווק מוצרים על פלטפורמת המכר של ארגון הקהילות היהודיות בארה"ב
עידן יוסף
חמש דירות אשר נרכשו על-ידי משרד הבינוי והשיכון עבור דיירי הדיור הציבורי נמכרו פעם נוספת לרוכשים אחרים. שלוש מתוך חמש הדירות נמכרו באמצעות שותפות עם חברת א.ר.י.ן-יה יזמות בניה ונדל"ן
עידן יוסף
עדיין אין שליטה על האש, אך ראש הממשלה מעריך שתושג עד הצהריים    חשש לפגיעה באזור עין כרם, עמינדב והיישובים במערב ירושלים    עדיין אין צפי לסיום השריפה ולחזרת התושבים שהתפנו לבתיהם    נמשכים החיפושים נעדר מבית החולים איתנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il