X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כפוף להערות הציבור ולאישור בית המשפט

צו מוסכם: ynet תשלם מיליון שקל

ynet מתחייבת לשלם מיליון שקל לאוצר המדינה, תוך שהיא מודה כי התברר לה - בדיעבד - שהמענה שמסרה לדרישת הנתונים ביחס לעמדתה על מיזוג טבולה ואאוטבריין לא היה מלא ושלם כנדרש על-פי חוק, בין היתר משום שהיא לא העבירה לידי הרשות מסרונים שהוחלפו בינה לבין טבולה באפליקציית וואטסאפ
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

אתר ynet (ידיעות באינטרנט) ישלם לאוצר המדינה מיליון שקלים במסגרת צו מוסכם שעליו חתם עם רשות התחרות אשר עוסק בעמדת האתר במיזוג של החברות טבולה ואאוטבריין העוסקות בפרסום באינטרנט. הצו המוסכם מפורסם להערות הציבור למשך 30 יום, וכפוף לשמיעת ושקילת ההערות הוא יוגש לאישור בית המשפט.
הודעת מיזוג של טבולה ואאוטבריין הוגשה באוקטובר 2019. במהלך בדיקת המיזוג קיימה הרשות שיחות עם אתרי אינטרנט שונים, שהם לקוחותיהן העיקריים של טבולה ואאוטבריין בישראל. בין השאר, קיימה הרשות שיחות עם נציגי אתר ווינט. בשיחות אלו הביעה ynet התנגדות למיזוג.
בהמשך לכך, במהלך חודש אוגוסט 2020 התקבל ברשות מכתב מטעם ynet התומך במיזוג. לאחר קבלת המכתב ובעקבותיו דרשה רשות התחרות מווינט להעביר לידה, בין היתר, כל מסמך שהועבר בינה לבין טבולה בנוגע למיזוג.
"המשך הבדיקה שערכה הרשות העלה כי טבולה הייתה מעורבת בייזום ובניסוח המכתב בו ynet הביעה תמיכה במיזוג, וכי המכתב נשלח לרשות בתיאום עם טבולה ולאחר שזו אישרה את נוסחו. מעורבות זו של טבולה לא הובאה לידיעת רשות התחרות בזמן אמת, ואף לא במסגרת המענה לדרישת הנתונים שהופנתה לווינט", נכתב בהודעת רשות התחרות.
על-רקע דברים אלו פתחה מחלקת החקירות של רשות התחרות בחקירה פלילית כנגד טבולה וכנגד ווינט, בין היתר, בחשד לאי מענה לדרישת נתונים שנשלחה לווינט לאחר העברת אותו מכתב לרשות התחרות. טבולה תשלם לאוצר המדינה חמישה מיליון שקלים לאחר שבית המשפט המחוזי-מרכז אישר את הצו מוסכם שנחתם עימה בגין אי-העברת מידע מלא ושלם לרשות התחרות במהלך בדיקת המיזוג. עכשיו נחתם צו מוסכם גם על-ידי ווינט.
במסגרת הצו המוסכם מתחייבת ynet לשלם מיליון שקל לאוצר המדינה, תוך שהיא מודה כי התברר לה - בדיעבד - שהמענה שמסרה לדרישת הנתונים לא היה מלא ושלם כנדרש על-פי חוק, בין היתר משום שהיא לא העבירה לידי הרשות מסרונים שהוחלפו בינה לבין טבולה באפליקציית וואטסאפ.
מ"מ הממונה על התחרות, עו"ד מיכל כהן, ציינה כי דרישת נתונים היא אחד הכלים המרכזיים שהמחוקק הקנה לרשות התחרות לצורך איסוף המידע הנדרש לביצוע תפקידה. "מענה נכון, מלא ושלם לדרישה הוא תנאי הכרחי לתפקודה התקין של הרשות, וליכולתה של הממונה לקבל החלטות נכונות שיקדמו את התחרות באופן שייטיב עם המשק הישראלי וציבור הצרכנים. על הקהילייה העסקית להפנים כי דרישת נתונים אינה בקשה או המלצה, אלא דרישה - וכי יש להתייחס אליה בכובד ראש, ולהיענות לה באופן מלא ושלם כנדרש על-פי חוק", אמרה.

תאריך:  22/08/2021   |   עודכן:  22/08/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הממשלה אישרה את מינויו של גרדוס בן ה-38 לתפקיד הבכיר של הממונה על התקציבים במשרד האוצר    השר ליברמן: הדרך שאותה עשה בהעברת התקציב האחרון בממשלה ראויה להערכה, הוכיחה את יכולת הניהול והביצוע שלו
איציק וולף
שר המשפטים, גדעון סער: בטוח שניסיונו וכישוריו של דני, כולל במישור הבינלאומי, יהוו תרומה חשובה לעמידה על המשמר כנגד ניסיונות למחוק, למזער ולסלף את זכר השואה
איציק וולף
ראש הממשלה התייחס למהומות שבהן נפצע אנוש לוחם מג"ב, סמ"ר בראל שמואלי    "צה"ל, פיקוד דרום ואוגדת עזה ערוכים ומוכנים לכל תרחיש"
איציק וולף
הכנסות דור אלון עלו במחצית הראשונה של השנה בשיעור של 38.2% ועמדו על 2.27 מיליארד שקל, לעומת 1.64 מיליארד שקל אשתקד. ההכנסות ברבעון השני עלו בשיעור של 99.2% והן עמדו על 1.28 מיליארד שקל, לעומת 647.4 מיליון שקל ברבעון השני של 2020
איציק וולף
מפקד המחוז הצפוני של המשטרה סיפר לחברי ועדת החקירה הממלכתית לחקר אסון מירון על השתלשלות האירועים בל"ג בעומר בקבר רשב"י ועל כך שביום האירוע קיבל הודעה שלא תהיה מגבלת מספר משתתפים    "לא הייתה אפשרות לווסת ולחסום אנשים מלהגיע אל ההר וכי המשימה של המשטרה הייתה לדאוג לכך שהתנועה של האנשים תזרום כל הזמן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il