X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: גיל כהן מגן/פול AP]
בנט: רוח חדשה של שת"פ עם ארה"ב
אומר עם יציאתו לפגישה עם ביידן כי הפגישה עם הממשל החדש תעסוק בבלימת תוכנית הגרעין האירנית, בביצור העליונות הצבאית הישראלית "לצד זה, נעסוק גם בתחומי הכלכלה, ההיי-טק, החדשנות, משבר האקלים שמטריד את כולנו, וכמובן - המאבק בקורונה"

נפתלי בנט, יצא (יום ג', 24.8.21), לביקורו המדיני הראשון בוושינגטון כראש הממשלה, בהזמנת נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן.
בהצהרה לתקשורת, אמר בנט כי ביידן ידיד ותיק וידיד אמת של מדינת ישראל, והוסיף: "ביום רביעי אני מתכוון לפגוש גם את צמרת הממשל, כולל מזכיר המדינה ומזכיר ההגנה. יש ממשל חדש בארה"ב וממשלה חדשה בישראל, ואני מביא איתי מירושלים רוח חדשה של שיתוף פעולה, וזו נשענת על קשר מיוחד וארוך שנים בין שתי המדינות".
על תוכן הביקור הצפוי אמר: "אנחנו נטפל בהרבה חזיתות, בראשן החזית האירנית, ובמיוחד קפיצת המדרגה בשנתיים-שלוש האחרונות בתוכנית הגרעין האירנית. נדבר במיוחד על התוכניות לבלימת תוכנית זו. נטפל גם במספר פעולות לביצור העליונות הצבאית הישראלית. לצד זה, נעסוק גם בתחומי הכלכלה, ההיי-טק, החדשנות, משבר האקלים שמטריד את כולנו, וכמובן - המאבק בקורונה".
לדברי ראש הממשלה, בכוונתו לשתף את הנשיא בידע ובתובנות שאנחנו צוברים במבצע ההתחסנות השלישי. "נדמה לי שכשאני אעלה על המטוס, אני משאיר אחריי ישראל עם ניצני תקווה של התייצבות במאבק נגד זן הדלתא", אמר.
"אין לי ספק שהרוח החדשה, של שיתוף הפעולה, מניבה ותמשיך להניב למדינת ישראל ולביטחונה הישגים גדולים", דברי בנט.
משתתפים בפמליית ראש הממשלה: ראש המטה לביטחון לאומי (מל"ל), מזכיר הממשלה, ראש הסגל של רה"מ, המזכיר הצבאי לרה"מ, היועצת המדינית ובכירים נוספים.

ראשי רשויות מיהודה ושומרון הגיעו לנמל התעופה בן-גוריון לפני טיסתו של בנט לוושינגטון וקיימו במקום משמרת מחאה נגד ייבוש הבנייה בהתיישבות. הם מחו על מה שהגדירו "שינויים מדאיגים בהיקף אישורי הבנייה שמתכננת ממשלת בנט ובמרכזם הקפאת כ-4,000 תוכניות בנייה מוכנות".
ראשי הרשויות מפצירים בבנט לשנות באופן חד וברור את המדיניות בה החלה ממשלתו ביחס לבנייה ביהודה ושומרון. החשש שלהם הוא כי בביקור בארה"ב המדיניות תתקבע ואף תחריף.
ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ אמר כי "ממשלה נבחנת במעשים ולא בדיבורים. נכון להיום אין בנייה, אין התפתחות ויש הרס. אנחנו קוראים לך בצאתך לארצות הברית לזכור מאין באת ותגיד לאמריקנים שאתה משנה כיוון ומתכוון לבנות לפי הצורך. יש לאשר את כל תוכניות הבנייה המוכנות ביהודה ושומרון, לפתח כבישים, לפתח תשתיות. זאת המחויבות שלך כראש ממשלה ביהודה ושומרון".
ראש מועצת בית אל שי אלון אמר: "הגענו לנתב"ג, ממש לפני שראש ממשלת ישראל ממריא לארה"ב, כדי שלא ישכח את ההתיישבות. נכון לרגע זה לצערי הרב יש לנו שמונה חודשים עם אפס תוכניות שהוגשו בוועדות מת"ע, יש לנו אפס שיווקים ויש השתלטות פרועה של פלשתינים על שטחי C. את המגמה זו אנחנו נעצור בכל דרך אפשרית"
ראש מועצת קריית ארבע אליהו ליבמן אמר: "ראש הממשלה בנט, תסתכל לנו בעיניים. אנחנו במערכה על ארץ ישראל ואתה יודע זאת היטב. במערכה על ארץ ישראל בלי התיישבות ובלי המשך תנופת הבנייה אי-אפשר להתקדם לשום מקום . אין דבר כזה לעשות הפסקה. כשעושים הפסקה, זה ללכת אחורה. אנחנו דורשים שתמשיך את הבנייה".
ראש מועצת קדומים חננאל דורני הוסיף ואמר כי ""הבנייה וההתפתחות ביו"ש ימשיכו גם בלעדיך, בנט. זה ייזכר לדראון שבמשמרת שלך לא הייתה התקדמות בהתפתחות ביו"ש".
ראש מועצת גבעת זאב יוסי אברהמי אמר: "אדוני ראש הממשלה, הגענו לכאן היום לומר לך בצורה ברורה שלא משתמעת לשתי פנים: אתה שבאת מהימין האידיאולוגי וחשובה לך ההתיישבות. תוכיח לנו שאתה לא ראש ממשלה בובה מהלכת שמשחקים איתך. תוכיח מנהיגות. תן לנו את מה שמגיע לנו".
ראש היישוב היהודי בחברון, הרב הלל הורוביץ, הוסיף: "דקות לפני שאתה יוצא עכשיו לוושינגטון, באנו להזכיר לך שרוב העם היהודי תומך בהתיישבות ביהודה ושומרון, רוב עם היהודי רוצה לראות מיליון יהודים שגרים ביהודה ושומרון זה בידיים שלך".

תאריך:  24/08/2021   |   עודכן:  24/08/2021
+חבר קבינט הקורונה נדבק בקורונה
19:34 24/08/21  |  עידן יוסף

השר במשרד האוצר חמד עמאר (ישראל ביתנו) נדבק בקורונה. בתחילת השבוע נדבקה במחלה השרה אורית פרקש הכהן. עמאר השתתף בישיבה האחרונה של קבינט הקורונה. שאר שרי הקבינט שהשתתפו באותו הדיון ושהו איתו באותו חדר ישיבות טרם קיבלו הנחיות לגבי צעדיהם עקב מצבו.

[צילום: יח"צ]
+עבודות שיפוץ גשר המוגרבים ימתינו לשובו של בנט מארה"ב
19:10 24/08/21  |  עידן יוסף

המדינה לבג"ץ: עבודות השיפוץ בגשר המוגרבים יידחו עד שובו של רה"מ מוושינגטון. העבודות המתוכננות הן של החלפת עצים שהתיישנו בגלל סכנה בטיחותית למתפללות בעזרת הנשים, כדי להסביר את הדחייה ההודעה נתמכת בתצהיר של ראש המל"ל (חדשות 12).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנט: רוח חדשה של שת"פ עם ארה"ב
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לפני הכל
רוני ש.  |  24/08/21 19:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
איתמר לוין
מתוך הגדרה, "הכשרה" - של מטבח או של אדם - היא פעולה שמשמעותה היא מכאן ולהבא, ואין היא יכולה לבטל את מה שנעשה לפניה    ההיגיון הבסיסי הזה, כמו גם הפסיקה העקבית של בג"ץ, אמורים להוביל לפסילת החלטת הממשלה בנוגע לפנסיות בצה"ל    תארו לעצמכם איזו מהומה תתחולל אם כך אכן יפסוק בית המשפט העליון
עידן יוסף
מחלקה ראשונה
מטוס שהושקעו בו מאות מיליוני שקלים ומוכן לשימוש בפרויקט "כנף ציון" - יישאר מקורקע    הסיבה: במשרד ראש הממשלה התמהמהו בהגשת טופסי הרישוי
איציק וולף
הבית הלבן העביר הערב הזמנה רשמית לביקור מדיני ראשון של בנט בבית הלבן    ראש הממשלה ייצא לארצות הברית ביום שלישי    ידון עם ביידן בשורת נושאים מדיניים, כלכליים וביטחוניים, ובראשם הגרעין האירני
עידן יוסף
ראש הממשלה מאשים את ממשלת נתניהו בכך שגרמה לגל התחלואה הנוכחי ואומר כי ממשלתו עשתה מה דברים שלא נעשו קודם    "אנחנו מנהלים כיום את המגיפה בצורה שקולה וחכמה"    אומר כי לסגר יש מחיר כבד ואינו יודע להצביע על תאריך לסיום הגל הנוכחי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il